Opinia użytkownika: rataj
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Ponad 2 lata byłem klientem firmy, ale przyszedł czas rozwiązania umowy. Po zadzwonieniu na infolinie otrzymałem informacje , że rozwiązanie umowy nastąpi za 3 miesiące. Choć to bardzo odległy termin musiałem przystać na przedstawione warunki. Napisałem pismo i przesłałem listem poleconym do siedziby firmy w ustalonym terminie. Od tego momentu codziennie przez około 3 tygodni dzwonił do mnie pracownik z firmy zewnętrznej której moje dane udostępniła Telewizja N z zapytaniem dlaczego rezygnuje z usług oraz z propozycja dalszej owocnej współpracy. Telefon 10-15 razy dziennie przez 3 tygodnie. Złożyłem wniosek że nie zezwalam na przetwarzanie moich danych osobowych pomogło. Po miesiącu zadzwonił do mnie pracownik firmy z informacja że żeby rozwiązanie nastąpiło muszę opłacić 280 zł za usługi -czego dokonałem. W dniu dzisiejszym otrzymałem kolejną fakturę. Pan na infolinii poinformował mnie że nie maja mojego wypowiedzenia i że zostały mi wznowione usługi - cały sprzęt oddałem miesiąc wcześniej. Po ponad półgodzinnej rozmowie, insynuacjach o niedopełnieniu prze zemnie warunków umowy zaproponowałem Panu że przecież skoro nagrywają wszystkie rozmowy wystarczy przesłuchać moja ostatnią rozmowę z pracownikiem gdzie padły słowa o ty iż umowa się nie rozwiąże jeśli nie zapłacę. W tym momencie nastąpił nagły zwrot sytuacji - kontakt z przełożonym i przeprosiny że niby Pan czegoś nie widział w komputerze. Moim zdanie firma chciała naciągnąć mnie na kolejny 3 miesięczny okres wypowiedzenia.Łatwo podpisać umowę ale bardzo trudno ją rozwiazać.