Nigdy nie zwracałem większej uwagi na obsługę na stacjach benzynowych - chciałem jak najszybciej zatankować, powiedzieć "NIE" na wszystkie produkty, które proponują przy kasie, zapłacić i odjechać, ale dzisiaj byłem naprawdę pod wrażeniem. Niby nie zrobiono nic szczególnego, ale wyjeżdżając ze stacji byłem uśmiechnięty i nie myślałem tylko o tym żeby się rozgrzać w samochodzie. Co takiego zrobiła obsługa? To co bardzo cenię - wszyscy byli uśmiechnięci i mili. Nawet Pan, który wyszedł do klientki przede mną zatankować jej gaz, gdy został by od razu pomóc i mi... Co moim zdaniem jest mistrzostwem świata, bo mimo, że pracuje na chłodzie i wietrze i trafia na różnych ludzi to potrafi się uśmiechnąć i zamienić dwa zdania "o pogodzie". Po zatankowaniu wchodzę do środka żeby zapłacić i dobra passa trwa - ludzie uśmiechnięci i mili, podchodzę do kasy - bez zmian... może dzięki temu zgodziłem się na kupienie napoju, który mi zaproponowano... Kolejny plus - łazienka, z którymi różnie bywa na stacjach... wchodzę, a tam czysto. Wrażenia po tankowaniu na Orlenie w Pułtusku - SUPER obsługa. Tak jak wspominałem na początku - nikt nie zrobił dla mnie nic wielkiego, bo w zasadzie niczego wielkiego nie spodziewam się na stacjach benzynowych, ale wystarczyły uśmiechy na twarzach i ludzkie podejście by mnie zarazić dobrym nastrojem. Często jeżdżę do Warszawy więc stanę się ich stałym klientem... polecam każdemu!
W sklepie poszukiwałem prezentu na urodziny szwagra - niestety bezskutecznie. W międzyczasie trafiłem na kosz wypchany ciekawymi książkami. Trochę denerwujące w sklepach tego typu są tabliczki głoszące cenę: małymi literami "już od" i wielkimi 5,99zł. Rozumiem, że cena ma zachęcić do zwrócenia uwagi na treść książek i finalnie ich zakup (na mnie zadziałało) ale przejrzałem wszystkie tytuły i na około 20 jeden był za 5,99zł (reszta za około 12zł). Mimo to polecam - bardzo ciekawe książki o biznesie. Niestety podczas pobytu miałem wielki problem z odnalezieniem obsługi - miałem wrażenie, że wszyscy mnie unikają, choć gdy już w końcu udało mi się kogoś odnaleźć otrzymałem pełną i satysfakcjonującą mnie odpowiedź.
Podczas ostatniej wizyty w sklepie zostałem pozytywnie zaskoczony obsługą. Byłem zainteresowany kupnem leżaka ogrodowego. Gdy zapytałem Pana z obsługi o to jak się go rozkłada udzielił mi odpowiedzi, a dodatkowo w żartobliwy ale też profesjonalny sposób opowiedział o nim. Był bardzo miły, uśmiechnięty i mimo pracy w niedzielę zarażał dobrym humorem.
Kontakt z infolinią miałem podczas wyliczania składki. Na stronie internetowej poprosiłem o kontakt specjalisty. Już następnego dnia zadzwoniono do mnie. Konsultantka była bardzo miła i cierpliwie odpowiadała na moje pytania, a także pomogła w wyliczeniu zniżek.
Decydując się na burgera w Arkadii pierwszym co zachęca mnie do Bugrer Kinga jest rozmiar kolejki - w porównaniu do konkurencji czeka się o wiele krócej na podejście do kasy. Stoliki dla wszystkich restauracji są wspólne więc nie można ich oceniać, ale obsługa przy zakupie jest bardzo miła, a dodatkowo da się zrozumieć o co pyta sprzedawca, czego nie można powiedzieć o wszystkich fast foodach. Samo jedzenie jest smaczne, a warzywa świeże.
Sklep odwiedziłem w sprawie reklamacji obuwia - mimo dużego ruchu zostałem szybko i sprawnie obsłużony. Pani przyjmująca buty dokładnie wytłumaczyła mi proces zgłoszenia reklamacji i dalszą procedurę. Stanowisko obsługi było czyste i uporządkowane. Gdy zainteresowałem się innymi butami obsługa szybko pomogła mi w dobraniu odpowiedniego rozmiaru, będąc przy tym bardzo miła i profesjonalna.
W sklepie było czysto, a towary na półkach były uporządkowane. Obsługa zapytana o położenie asortymentu bez problemu udzielała pomocy. Kasjerka była miła i uśmiechnięta.
Jakość obsługi w sklepie jest niezadowalająca. Sprzedawcy byli niemili. W czasie obsługi toczyli między sobą prywatne rozmowy. Nikt nie obdarzył mnie choćby przelotnym uśmiechem, a na wszelkie pytania odpowiadano mi z musu. Czas obsługi był długi - musiałem kilka minut czekać na wydruk zamówienia i możliwość opłacenia. W sklepie było czysto, a towar był uporządkowany.
Restauracja Jeff's już od wejścia zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Obsługa przywitała mnie miło i szybko zaprosiła do stolika. Stolik był czysty. W niedługim czasie otrzymałem menu. Kelnerka poleciła mi danie dnia, była przy tym bardzo miła i uśmiechnięta. Wybrany przeze mnie posiłek został przygotowany w dość krótkim czasie. Wszystko było świeże i smaczne. Wyszedłem zadowolony.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.