Nowo otwarty obiekt jest zlokalizowany w Toruniu, przy ul. Łódzkiej 116 A-C, w lewobrzeżnej dzielnicy Stawki. Klientów obsługuje 5 stanowisk kasowych na podłogach czarno przy wejsciu wielka kałuża wody,robilismy tam zakupy przejazdem byłem ze znajomym który na stałe mieszka w Anglii ciagaliśmy te zakupy małym plastikowym wózkiem po tej podłodze zakupy a nie było ich małoułożylismy ta taśmie stojąc w kolejce po chwili pani obsługująca kase przywitała nas z lekkim niesmakiem i skwaszoną miną a to z tego wzgledu ze byliśmy zagadani .nastepnie kolega wyją karte kredytowa pani spojrzała i z miką jak by tam była za kare odpowiedziała "kartą w piedronce kto to słyszał"było nie miło i wcale nie smiesznie ponieważ gotówki nie mielismy troche wstyd ale wycofalismy towar bo bankomatu tez nie było troche wstydu i pretesji do sieci dlaczego w tak nowoczesnych czasach w takim sklepie i dodatkowo w 1699 innych bo tyle ich podobno jest nie można płacić kartą? ocena moja to +1
Play po opłacemiu rachunku za telefon i wyzerowaniu salda nawet z delikatną nadpłata ,okazało sie że w nastepnym dniu pojawiła sie dziwna kwota ok 30 zł po zgłoszeniu problemu na biurze obsługi pani zgłosiła problem do odpowiedniego działu zapisałem jej dane wysłała mi numer zgłoszenia oraz zapytała w jaki sposób chciałbym uzyskac odpowiedz poprosiłem o telefon z informacja do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonił a saldo kąta sie nie zmnieniło a logując sie godzine temu na play24 okazało sie ze problem tez został opisany w zgłoszeniach tu cytat "nie należy się nią sugerować podczas weryfikacji salda poza abonamentem, bądź salda niezapłaconych faktur, gdyż w chwili obecnej mogą występować chwilowe niedogodności związane z kwotą wyświetlaną pod powyższym kodem"" skandal dosyc ze mnie o tym nie poinformowali to jeszcze cały czas ta kwota jest na moim saldzie konta heh ciekawe co bedzie na koniec miesiąca jak bedzie wystawiana faktura.
Na pierwszą wizułalną ocene za czystość i atmosfere w banku dałbym +3 ponieważ była kolejka ok 12 osób wraz ze mną,klienci zachowywali sie nerwowo w stosunku do pracowników banku, ponieważ na pięc możliwych kas czynne były dwie i dodatkowo okienko z obsługą tranzakcji bezgotówkowych.Lecz mimo tego kolejka przebiegła bardzo szybko, panie z usmiechem na twarzy obsługiwały kazdego z klientów.Natomiast czystośc też uległa zmianie dzieki odpowiedniej obsłudze mimo złej pogody na zewnatrz oceniam pobyt w banku na +5
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Stacja w godzinach...
Stacja w godzinach nocnych wyglądała na opuszczoną samochód zaparkowany pod dystrymutorem mimo licznych kamer monitoringu nie został zauważony.Nastepnie próba wejscia do sklepu została ograniczona przez zamknięte drzwi,w środku paliło sie po kilkukrotynym pukaniu głosno w szybę drzwi pojawił sie zaspany pracownik stacji.zniechęcony do miejsca zostałem obsłużony przez malutkie okienko w drzwiach wejsciowych zakupiłem coca cole i zrezygnowałem z tankowania.
Wzorcowo przeprowadzone doradzstwo w zakresie rocznego zozliczenia z urzędem skarbowym.Przykład profesjonalizmu i uczciwego podejścia do sprawy.Życzyłbym sobie,aby we wszystkich biurach i instytucjach łatwienie takich spraw tak wyglądało .Wzór do naśladowania .Z całą odpowiedzialnością polecam innym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.