Opinia użytkownika: pa-kl-am
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Play po opłacemiu rachunku za telefon i wyzerowaniu salda nawet z delikatną nadpłata ,okazało sie że w nastepnym dniu pojawiła sie dziwna kwota ok 30 zł po zgłoszeniu problemu na biurze obsługi pani zgłosiła problem do odpowiedniego działu zapisałem jej dane wysłała mi numer zgłoszenia oraz zapytała w jaki sposób chciałbym uzyskac odpowiedz poprosiłem o telefon z informacja do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonił a saldo kąta sie nie zmnieniło a logując sie godzine temu na play24 okazało sie ze problem tez został opisany w zgłoszeniach tu cytat "nie należy się nią sugerować podczas weryfikacji salda poza abonamentem, bądź salda niezapłaconych faktur, gdyż w chwili obecnej mogą występować chwilowe niedogodności związane z kwotą wyświetlaną pod powyższym kodem"" skandal dosyc ze mnie o tym nie poinformowali to jeszcze cały czas ta kwota jest na moim saldzie konta heh ciekawe co bedzie na koniec miesiąca jak bedzie wystawiana faktura.