Czekając na znajomych odwiedziłam Coffee Heaven na drugim piętrze w ZT. POdeszłam do kasy jeszcze nie zdecydowana, sprzedawczyni zaproponowała mi pomoc w doborze i poleciła letni napój. W końcu zdecydowałam się na Caffee Latte Tiger. Sprzedawczyni zapytała się czy chciałabym do tego ciasto lub kanapkę. Zapytałam co by polecała i koniec końców wzięłam dobrze rekomendowaną kanapkę z łososiem. Pani mnie obsługująca wyjaśniła co zyskam zakładając kartę "My Coffee Heaven" i nabiła mi na nią zakupione produkty. Kiedy zapłaciłam - drogo, ale myślę , ze było warto- mój posiłek był już gotowy. Miło spędziłam czas w kawiarni i pozytywnie nastawiona ruszyłam na spotkanie ze znajomymi.
Weszłam na salonu Nike w celu zorientowania się w cenach i asortymencie sklepu. Szukałam bluzy z kapturem i kieszonką z przodu na prezent dla mojej koleżanki. Obojętnie czy damskiej czy męskiej - koleżance zależało na tym by bluza była markowa. Na wstępie podeszłam do sprzedawczyni stojącej przy kasie. Powiedziałam czego szukam. Młoda ekspedientka spojrzała na mnie jak na osobę niepoczytalną, niewiedzącą czego chce. Dopytywała czy to ma być męska czy damska, a jak powiedziałam ,że obojętnie, zapytała : " ale to ma być dla pani?". Odpowiedziałam, że nie, że dla koleżanki i że chciałam się tylko zorientować. Kiedy zapytałam, czy sprzedawczyni mnie rozumie, z grymasem na twarzy odpowiedziała, że "nie bardzo". Obsługująca mnie ekspedientka była niemiła i nie wyrażała autentycznej chęci pomocy. Prędko nie wrócę do salonu Nike w ZT.
Udałam się do sklepu obuwniczego w celu zakupienia niezbędnych mi akcesoriów do butów. Od razu ruszyłam do kasy. Za ladą stała jedna z ekspedientek, momentalnie zaproponowała mi swoja pomoc. Przedstawiła mi asortyment sklepu ( podpiętki żelowe i skórzane, zapiętki welurowe i inne). Koniec końców zdecydowałam się na zapiętki ze skóry. Zapłaciłam nie dużo, za dwie pary - 9 zł. Sprzedawczyni kompetentnie dokonała sprzedaży i zaprosiła do ponownej wizyty. Wyszłam zdecydowanie zadowolona z zakupu.
Personel bardzo zorientowany. Pani układająca ubrania pomogła mi dobrać odpowiedni rozmiar stanika. Czułam się komfortowo. W sklepie było mnóstwo ludzi, a tylko 1 kasa była otwarta - to na minus. Czekałam 10 minut w kolejce. Ale opłacało się, bo wybór był znakomity! Na uwagę zasługują też w miarę poukładane stosy ubrań.
Udałam się do PROMOD aby poszukać dodatków do sukienki. Panie obsługujące w sklepie były bardzo pomocne i uprzejme, ale też nie zbyt nachalne. Jak zawsze w tym sklepie, wszystko było perfekcyjnie ułożone na półkach, to zwracało uwagę. Pani przy kasie zaproponowała mi kartę stałego klienta i przedstawiła korzyści w posiadania takowej. Ogólnie jestem bardzo zadowolona.
Stawiłam się w sklepie aby oddać buty, ponieważ bardzo obcierały mi pięty - nie dało się w nich chodzić. Jak zazwyczaj nie było najmniejszych problemów ze zwrotem. Obsługa była sprawna i kompetentna. Od razu miałam możliwość zamiany butów, wybrałam jednak gotówkę. Jestem zdecydowanie zadowolona, wszystkim polecam DEICHMANNA, właśnie z tego względu, że nie ma problemów ze zwrotem. W przeciwieństwie do CCC
Obsługa w Awaku jak zawsze była szybka i sprawna. Personel poinformowany o nowościach na spożywczym rynku. Obsługa przy kasie miła i bezproblemowa. Ceny jak zazwyczaj dość wygórowane, za to asortyment bardzo szeroki. Wizyta w sklepie zajęła mi 5 minut, a produkty, jak zawsze, były równo poukładane na półkach. Zdecydowanie na tak! Gdyby tylko nie te ceny...
Dziś byłam miło zaskoczona jakością obsługi w Biedronce.Nie dość, że pani układająca, produkty na półkach była bardzo uprzejma i udzieliła mi inf.n.t. dostępności pewnych rzeczy, to pani na ostatniej kasie, była bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Życzyła klientom miłego dnia, to pozytywnie wpłynęło na mój nastrój.
Około roku temu razem z moim chłopakiem wybraliśmy się do biura podróży SKY CLUB aby zarezerwować konkretną wycieczkę do Grecji. Biuro odnaleźliśmy bez większego problemu. Po wejściu do środka zaproponowano nam coś do picia, atmosfera była sympatyczna. Oprócz faktu, że musieliśmy czekać ok. 15 minut na wydruk niezbędnych formalności, ponieważ nie działał internet... Ponad to, pani manager mało delikatnie sugerowała nam inną wycieczkę, jakby nie rozumiejąc, że decyzję już podjęliśmy.
Kilka dni temu odwiedziłam sklep CCC w moim mieście, w celu nabycia konkretnych balerin - które uprzednio moja mama "wypatrzyła" i poprosiła o zostawienie dla mnie pod ladą. Miła pani ekspedientka, nie robiła żadnych problemów, podając mi coraz to kolejne pary, abym mogła przymierzyć inne numery. Kiedy do jednej kasy ustawiła się długa kolejna. Panie natychmiast otworzyły drugą. Jedyne co mam do zarzucenia, to to że w sklepie był spory rozgardiasz spowodowany dużą dostawą butów. Ale to wydaje się zrozumiałe. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi.
Nie jestem zbytnio zadowolona z wizyty w Biedronce. Uważam, że ceny w stosunku do jakości sprzedawanych produktów, są za wysokie. I choć, obsługa przy kasie zazwyczaj jest uprzejma i uśmiechnięta, to pracownicy znajdujący się na sklepie nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. miejsca danych prod. w sklepie. - sami najpierw muszą poszukać. Dodatkowo, zazwyczaj w godzinach od 16:00 do 20:00, kiedy są największe kolejki, nie wszystkie kasy zostają otwierane!
Bardzo pozytywnie oceniam obsługę w restauracji BK w CH Janki! Zostałam obsłużona przez managera Dawida, który trafnie zaproponował mi zestaw BK, wcześniej go nie próbowałam i bardzo mi smakował. Został dopasowany do moich preferencji żywieniowych i możliwości finansowych. Pracownik był bardzo uprzejmy i uśmiechnięty a danie zostało przygotowane wyjątkowo szybko! Zdecydowanie polecam!
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w jednym ze sklepów sieci Awak. Firma posiada bardzo dobry asortyment produktów! Wszystko jest elegancko poukładane na półkach. Nie ma bałaganu, typowego dla sklepów osiedlowych. Produkty są przejrzyście rozstawione na półkach, co umożliwia szybko znalezienie potrzebnych artykułów.
Obsługa w sklepie bardzo kompetentna! Pracownik Patryk udzielił mi fachowej rady dotyczącej zakupu obuwia na wiosnę! Sympatyczna atmosfera i niezbyt głośna muzyka sprawiały ,że jako klient mogłam się czuć naprawdę komfortowo. Nikt nie był w stosunku do mnie zbyt nachalny, jak to często bywa w sklepach obuwniczych czy odzieżowych. Bardzo pozytywnie oceniam ten sklep w Centrum handlowym Janki!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.