Połączenie z infolinią bywa bardzo trudne. Czat bot nie rozpoznaje problemu czy prośby o połączenie z konkretnym działem. Łączy często nie z tym działem, który nam może pomóc, więc telemarketerzy odrzucają po kilka razy podczas rozmowy klienta znów na początek połączenia, co znacznie wydłuża czas załatwienia choćby błahej sprawy, która nie wymaga spędzania na infolinii 40-50 min. Telemarketerzy przełączają rozmowę bez słowa i upewnienia się czy klient skończył już mówić.
Duży minus!
Nowa Biedronka w Lusówku. Mimo, iż widać, że borykają się jeszcze z brakami kadrowymi, są osoby tam pracujące, które starają się pomóc klientowi. Na uwagę zasługuje pracująca tam Pani Jagoda. Skradła moje serce bardzo. Pomoże zawsze i we wszystkim. Brawo, byle więcej takich jak Pani Jagoda.
Po wejściu na stację w celu zapłaty za paliwo - brak zainteresowania klientem, jedna z Pań obsługuje gastro dla klienta, a druga siedzi na stołku i bawi się telefonem, a ja czekam do kasy. Wielki minus.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.