Ze względu na dość wysoki koszt połączeń nie lubię dzwonić do banku . Długo się czeka na połączenie a minuty lecą ..
Jestem klientką mbanku od 6 lat .
Często mam do nich różne zapytania ale ostatnio łączę się tylko przez czat .
Szybko można się połączyć ze swojego serwisu transakcyjnego a doradca odpowie na prawie wszystkie pytania ( w ramach możliwości ) .
Czat jest wygodny i co najważniejsze bezpłatny .
Polecam tą formę kontaktu .
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.
Dnia 09/07/2017 tankowałam benzynę na opisywanej stacji . Pierwsza sytuacja , która zwróciła moją uwagę to zachowanie pracownika chodzącego po terenie stacji : spojrzał na mnie i naprawdę mógłby chociaż się ukłonić . Osobiście takie zachowanie pracownika już spotykałam . Tutaj to ja pierwsza powiedziałam : "Dzień dobry " a on odpowiedział tak sobie , od niechcenia i nawet nie zatrzymał się w celu zapytania czy np. może pomóc w zatankowaniu auta . Druga sytuacja : teren stacji powinien być wg mnie idealnie czysty . Często zdarza się , że pracownicy zajmują się takimi rzeczami jak obgadywanie klientów . Natomiast nie sprzątają regularnie . Podobnie jest zimą ze śniegiem : zalega na stacji , na wjazdach , niechlujnie odgarnięty ... Zauważyłam , że pracownicy sprzątają w nocy ....Co zaś tyczy mojej ostatniej wizyty : Osobiście auto zatankowałam . Pracownik spacerujący po terenie stacji szybko znalazł się za ladą i kasował ode mnie pieniążki natomiast druga pracownica siedziała sobie bezceremonialnie na ladzie , przy szybie , nie powitała mnie nawet a tylko zajęta była opowiadaniami o ludziach . Oboje pracownicy nie odpowiedzieli nawet do widzenia . Pracownik nie zapytał nawet o kartę stałego klienta . Skasował kwotę i to wszystko . Nie zaproponował żadnej usługi ani nawet podobnych rzeczy . Ogólnie tankuję na tej stacji bo jest po drodze ale co do jakości obsługi pracowników mam sporo zastrzeżeń .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.