Ubrania w tym sklepie, są na każdą kieszeń. Sklep naprawdę ma wiele towarów o cenach atrakcyjnych, ale odstrasza mnie w nim obsługa. Panie są tak zajęte obowiązkami, że nie widać ich na sklepie. Stoją we trzy przy kasie, zamiast jakoś się rozjeść. Bynajmniej, jak wchodzi klient. Istna samoobsługa. Wybierasz..pasuje Ci to bierzesz.. nie to nie bierz.Im chyba nie zależy;). Kiedys nawet zostałam posądzona o zmianę metek przy stroju kąpielowym, co było dla mnie śmieszne, bo strój był ostatni. Przy kasie trzy Panie, patrzyły na mnie jak na złodzieja, a same nie widziały co maja na sklepie. Ktoś dużo wcześniej wymienił im metki, nie zauważyły tego. Ja sama nosząc rozmiar M.. dostałam górę od stroju M, majtki za duże, bo L. Brak przeprosin, brak obniżki( ewidentna wina pracownika, bo strój niekompletny był ostatni). Jeśli chodzi o ceny, promocje i towar- polecam. Jeśli chodzi o obsługę- zdecydowanie nie.
Rossman jak zawsze ok;). Produkty wyeksponowane, ceny widoczne, Panie przy kasie pracują sprawnie. Na sklepie można się dopytać o produkty, nawet ochrona służy pomocą. Przy kasie, zawsze propozycja towaru promocyjnego i dosyć przyjazne kasjerki. Jedyny minus, to częsty brak produktów pojedynczych na półkach( nie dopełnianie non stop braków). 2 kasy, ale Panie sobie sprawnie radza z rozładowaniem tłumów. Sklep działą od niedawna, ale zawsze chętnie tam idę;).
Powtórzę się z opinią wcześniejszą. House, nie różni sie wiele od Croppa.. a więc w myśl wcześniejszej opinii" Obsługa w Housie w Chrzanowie to istne dno. Brak zainteresowania klientem. Rozmowy przy kasie. Klient jest skazany sam na siebie. panie, nie podejdą do przymierzalni, nie zapytają czy czegoś nie donieść. W momencie gdy człowiek jest sam, musi ubierać się, wychodzić, znaleźć sobie rozmiar, wrócić przymierzyć i tak w kółko. Maja ciepłe posadki, dziewczyny uczące się, dostały prace w galerii, więc maja wszystko gdzieś. Dziewczyny przy kasie wręcz szufladkują sobie klientów i na wstępie " obcinają" z góry na dół. Muzyka ok, ubrania na frontach oraz wieszakach poupychane. Wszystko leci. Masakra..... zdarzyło się nawet jedzenie przy kasie. Brak poszanowania klienta.;).
Obsługa w Cropp w Chrzanowie to istne dno. Brak zainteresowania klientem. Rozmowy przy kasie. Klient jest skazany sam na siebie. panie, nie podejdą do przymierzalni, nie zapytają czy czegoś nie donieść. W momencie gdy człowiek jest sam, musi ubierać się, wychodzić, znaleźć sobie rozmiar, wrócić przymierzyć i tak w kółko. Maja ciepłe posadki, dziewczyny uczące się, dostały prace w galerii, więc maja wszystko gdzieś. Dziewczyny przy kasie wręcz szufladkują sobie klientów i na wstępie " obcinają" z góry na dół. Muzyka ok, ubrania na frontach oraz wieszakach poupychane. Wszystko leci. Masakra.
Obsługa miła, sklep uporządkowany, przejrzysty. Panie obsługujące ubrane schludnie poruszają się po sklepie, a nie stoją tylko za ladą, co dla mnie jest plusem.Sklepy RESERVED słyną z tego, że są uporządkowane i zawsze wchodząc tam nie ma MIRSZ MARSZU. Ubrania nie słaniają się po podłogach, widać, że ekspedientki dbają o towar. Są kulturalne. Nigdy nie ma problemu z reklamacjami, a dużym plusem jest, że mają bardzo fajne kolekcje męskie. Uniwersalne, nie narzucające konkretnego stylu.W Chrzanowie, sklep ma dobrą lokalizację i zawsze potrafię sama sobie poradzić ze znalezieniem konkretnej rzeczy. panie z obsługi umieją doradzić, jednak w większości przypadków, nie trzeba ich pomocy, bo kolekcja jest przejrzyście rozłożona na salonie.
Sklep, który mimo lokalizacji na " najdroższej" ulicy Krakowa, ma bardzo przystępne ceny i promocje. Obsługa zawsze ubrana jednolicie chyba w ubrania z kolekcji, bo zawsze wyglądają bardzo fajnie. Panie z obsługi nie biegają za klientkami, nie są nachalne. Czasem zdarzy się nadopiekuńczość. Mimo tego, w momencie poproszenia o pomoc, pomagają i czekają, aż to klientka postanowi, że pomogły wystarczająco. Przy kasie, w trakcie transakcji, zostałam poinformowana o promocjach dodatkowych, których mogłam nie dostrzec i skusiłam się na zakup dodatków. Panie przemiłe i widać, że pracowite. Maja oko na klienta.
Sklep w którym jest bardzo dużo towaru, czasami poupychanego po regałach. Jest tam wszystko, jednak, trzeba sie czasem sporo naszukać by znaleźć konkretną rzecz. Obsługi na sklepie jako takiej nie ma, więc czasem ciężko, by ktoś pomógł coś znaleźć. Jedynie ochroniarz, który zawsze służy pomocą, ponieważ przemieszcza się za klientami jak cień. Bardzo dobre pieczywo i wędliny, naprawdę polecam. Osobne stoiska, w którym można się doradzić personelu, ponieważ podają asortyment. Brak różnorodności napoi w lodówkach. Sklep dosyć spory, 2 czynne kasy, jednak Panie obsługujące miłe i cierpliwe. Ochrona, mimo chodzenia po sklepie, także nie odstrasza. Sklep ok, choć wydaje mi się, że ma predyspozycję na bycie dużo lepszym.
Fachowa obsługa mimo późnej godziny. Pracownicy na swoich stanowiskach, wszystkie kasy czynne mimo braku większej ilości klientów. Pracownicy zajmowali się swoimi obowiązkami, nie rozmawiali. Wysoka kultura obsługi. Szybkość zrealizowania zamówienia( hot dogi). Na sklepie czysto, towar poukładany. Trochę za duże ceny asortymentu, ale wiadome- to stacja paliw. Panowie przy dystrybutorach uczynni i pomocni. Pracownicy w strojach firmowych, wyprasowanych, aż miło na nich patrzeć, jakkolwiek to nie zabrzmi, toalety czyste.
Niedzielne popołudnie, spędzone w bardzo miłej atmosferze. Spory parking, który nie pozwala klientom na sam początek się zdenerwować. Mimo ogromu samochodów, udaje się znaleźć miejsce na postój, co już wzbudza wyciszenie. Wchodząc do kina, powitał mnie miły ochroniarz, dość głośno wymawiając słowo" Dzień dobry" co wzbudziło we mnie uśmiech. Spora liczba ludzi, wszystkie kasy czynne, co rozładowało tłumy i bardzo szybko umożliwiło zakupienie biletów. Pan przy kasie troszeczkę zaspany i chyba" wczorajszy" ponieważ 3 razy poprawiał miejsca jakie wybrałam, jednak zrobił to w przemiły sposób, zachował cierpliwość i uśmiech. Nie śpieszyło mu się, nie robił niczego " na czas" co w moim odczuciu było bardzo pozytywne. Przed salami kinowymi, bary które były czyste, Panie obsługujące bardzo miłe i wszystkie ubrane jednakowo i schludnie. Pan sprawdzający bilety, nie poinformował która sala i którędy..a wydaje mi się, ze pomimo tego, ze informacja zawarta jest na bilecie, powinien tak zrobić. Sale czyste, po filmie Panie z obsługi informowały gdzie wyjście, oraz grzecznie prosiły o wyrzucenie śmieci. Nie brakowało uśmiechu na ich twarzach, co sprawiło, że wypad był udany. Oby więcej takiej kultury, wśród młodych osób zwłaszcza obsługujących większa ilość ludzi.
Sklep przestronny i czysty. Możliwe jest swobodne poruszanie się między wysokimi regałami, na których towar wyeksponowany jest dość przejrzyście. Możliwość skupienia się nad wyborem zakupu, jednak na tym koniec. Całkowity brak zainteresowania ze strony pracowników klientem, nieznajomość asortymentu oraz odsyłanie z działu do działu- to wszystko na co stać pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.