W dniu dzisiejszym tankowałam sama do mojego samochodu. Zaciął mi się dystrubutor , pan z obsługi natychmiast to zauważył i pomógł mi wyjść z opresji.Następnie Pani sprawnie mnie rozliczyła. Tankowie - szybko i sprawnie.
Paliwo na tej stacji kupuję raz w tygodniu ostatnio kupiłam 17.10, w drodze do pracy - jadę z Wejherowa do Gdyni.Paliwo jest tu zawsze tańsze , no i miła obsługa zarówno kasjerzy jak i pracownicy którzy pomagają mi zatankować. tak dalej trzymać !
W dniu 21 kwietnia ok godz.11 przyjechałam do składu drewna firmy Fimal.( Wizyta w składzie poprzedzona była informacją telefoniczną bo mieszkam w Wejherowie. Pani przez telefon szczegółowo poinformawała mnie o cenach kantówek o także podała trasę dojazdu.)Pan który sprzedawał drewno doradził i pomógł wybrać mi potrzebe materiały, bez jego pomocy zakup byłby nieudany.Ocena tego miejsca zakupu jest dobra.
Ponieważ kupiłam nowy telewizor udałam się do POK w Wejherowie aby otrzymać nowy dekoder HD. Pani z obsługi zaproponowała mi nowe promocje Vectry . Promocje te zwiększyły szybkość internetu no i cenę usługi również , ale żeby ta cena była niższa zaproponowała mi elektroniczną fakturę na co się zgodziłam. Nie poinformowała mnie ,że przy fakturze elektronicznej termin opłaty będzie inny. Dotychczas był to okres po 25 , a teraz otrzymuję faktury elektroniczne z terminem płatności 21 . Emeryturę dostaję 25 i ten nowy termin mi nie odpowiada. Na reklamacje pisemną do firmy otrzymałam odpowiedz ,że wszystkie faktury elektroniczne wystawiane są z wcześniejsza datą płatności. Dlaczego nie informuje się o tym przy spisywaniu umowy ?
W dniu 9 listopada przyniosłam uszkodzony aparat telefoniczny do naprawy gwarancyjnej. Bardzo miła pani przyjęła reklamację. Na czas naprawy wręczyła mi telefon zastępczy no może nie najlepszy ale użyteczny. Poinformowała mnie że naprawy gwarancyjne wykonywane są w Gdańsku i po naprawie natychmiast dostaję informację o odbiorze. Jakie było moje zdziwienie , już w dniu 14 .11 otrzymałam telefon ,że mogę odebrać zreperowany telefon.
Bardzo mi się podoba praca doradcy w moim punkie obsługi. Panie obsługują mnie szybko. Dobór oferty banku jest dobra. Panie są miłe i życzliwe pomimo że jestem starym marudą zawsze poradzą i pomogą w ofertach banku. Moim zdaniem atmosfera w oodziale jest super. Klient Kasy Stefczyka- Ewdard M. z Wejherowa
Bardzo dziękuję za pozytywną opinię i wysoką ocenę pracy naszej placówki w Wejherowie. Cieszę się, iż kontakt z naszymi pracownikami satysfakcjonuje Pana oraz że przebiega w przyjaznej atmosferze. Mamy nadzieje, że będzie nas Pan odwiedzał jak najczęściej! Zapraszamy :)
Wszystko jest super...
Wszystko jest super w moim oddziale Stefczyka, Personel ma dużą wiedzę. Pomaga mi Załatwić wszelkie sprawy zwiążane z moimi operacjami bankowymi,oferta kasy- banku jes zawsze jasno mi wytłumaczona. Pracownicy są życzliwi pomimo ze jestem starszą marudą.Opinię wystawiam z korzystając z zaprzyjażnionego sąsiada,polecam Kasę Stefczyka wszystkim
Dziękujemy za poświęcenie czasu i zamieszczenia tak miłej dla nas opinii o naszym oddziale w Wejherowie. Bardzo się cieszymy, że są Państwo zadowoleni z jakości obsługi naszych pracowników. Mamy nadzieję, że będziecie nas Państwo odwiedzać jak najczęściej. Zapraszamy :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.