Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Wielkim atutem firmy jest możliwość załatwiania spraw przez telefon i można to robić w godzinach popołudniowych.
Miła i sprawna obsługa przy kasie. Gdy pojawiło się więcej osób do kasy uruchomiono następne stanowisko. Łatwo było znaleźć pracownika na terenie sklepu.
Wygląd stacji jest ok, na stacji w miarę czysto, jednak jakość obsługi można byłoby poprawić. Pracownicy nie znają słów: proszę, dziękuję, smacznego i zapraszam. Hod-dog przygotowany mało estetycznie, musztarda zamiast w bułce była poza nią, wyciekła do opakowania. Pracownik podjazdu mógłby wyprać spodnie.
Przed sklepem jest spory parking na którym można było swobodnie zaparkować samochód. Wewnątrz sklepu było czysto i przestronnie. Pracownice na bieżąco uzupełniały towar. Owoce były świeże. Produkty z gazetki w ograniczonych ilościach ale były dostępne. Gdy tylko pojawiło się więcej osób w kolejce do kasy zaraz uruchomiono kolejną kasę. Obsługa w kasie sprawna.
Mimo, iż była niewielka kolejka obsługą klientów zajmowały się tylko dwie kobiety. Na sali obsługi klientów byli jeszcze dwaj mężczyźni, panowie jednak ewidentnie nie mieli ochoty rozładować kolejki. Pani, która mnie obsługiwała była kompetentna i uprzejma. Sprawnie załatwiła sprawę, którą chciałam załatwić. W banku jednak brakuje uśmiechu personelu, pracownicy są mili ale przygaszeni.
Ceny na stacji takie sobie średnie. Nie najwyższe ale i nie najwyższe. Na stacji czysto. Jest dużo dystrybutorów, więc nie trzeba czekać w kolejce. Zatankowałam i weszłam do sklepu. Pracownicy uprzejmi, jeden z nich szybko i sprawnie "skasował" mnie. Obsługa bez zarzutu. Niestety promocja jaką oferują jest szalona, tylko dla ludzi, którzy dużo jeżdżą, trzeba wydać majątek, żeby zdobyć piłkę.
Duży wybór towarów, bardzo różnorodny asortyment odzieży i obuwia. Ceny bardzo konkurencyjne. Markowe ubrania i buty w najlepszych cenach na terenie Nowego Sącza. Pracownicy uprzejmi i kompetentni, znają asortyment i chętnie prezentują towar. Można spokojnie przymierzyć towar, zastanowić się. W sklepie jest przestronnie i przejrzyście.
Sklep znajduje się w galerii Europa II w Nowym Sączu, jest w nim czysto i przestronnie. Gdy weszłam zauważyłam pracownika stojącego tuż przy wejściu. Nie przywitał mnie ale gdy zapytałam, o poszukiwany sprzęt poprowadził mnie do regału i powiedział, że dostępne są tylko takie modele. Niestety nie było poszukiwanego urządzenie. Zapytałam pracownika o dostępność w innych sklepach. Niestety nie wiedział, i nie sprawdził, czy poszukiwany towar znajdę w innych sklepach firmowych w okolicy. Wspomniał tylko, gdzie jest najbliższy. Pracownik pożegnał mnie lakonicznie. Sklep jest ok. niestety brakowało zaangażowania i kompetencji pracownika, nie zaoferował innego posiadającego podobne właściwości sprzętu.
Korzystając z numeru telefonu podanego na stronie internetowej hipermarketu próbowałam skontaktować się z pewnym działem w sklepie. Wybrałam numer i mało uprzejmy pracownik firmy powiedział, że nie udzielają informacji. Jednak połączył mnie z działem, nie tym, jakim byłam zainteresowana. Gdy zadzwoniłam ponownie poprosiłam o połączenie z działem AGD, połączył mnie, niestety nikt nie odebrał. Przy kolejnej próbie połączył mnie z działem tekstylia. I cóż się okazało, pracownica działu tekstylia bardzo grzecznie powiedziała, że na dział AGD jest również linia osobna i nie musiałam korzystać z centralki i zawracać głowę mało uprzejmemu pracownikowi.
Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, jest w nim czysto i przestronnie. Wewnątrz panuje przyjemna atmosfera. Pracownicy marketu są kompetentni jednakże sprawiają wrażenie bardzo znudzonych i mało zaangażowanych w obsługę. Coś doradzą, powiedzą, ale zaraz uciekają. Zajmują się swoimi sprawami. Miałam kontakt z działem agd, pracownik pojawił się, gdy o to poprosiłam, odpowiedział na kilka pytań, potem zniknął. Trzeba go było szukać lub prosić innych pracowników, by go poprosili.
Trochę trwało nim udało mi się połączyć z doradcą. Trzeba wysłuchać wszystkie regułki i wybierać tematy rozmowy. Jednak doradca do, którego udało mi się dodzwonić był kompetentny i bardzo miły. Spokojnie odpowiadał na moje pytania, uprzedzał, że muszę chwilę zaczekać, aż sprawdzi w systemie. Wyczerpująco odpowiadał na pytania. Co prawda ofertę mają kiepską ale obsługę ok.
Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Mimo piątkowego dużego ruchu wszystkie towary dostępne a na terenie sklepu panował porządek. Do kasy były niewielkie kolejki ale obsługa sprawnie obsługiwała klientów. Trafiłam do kasy Pani Marii, kasjerka w bardzo uprzejmy sposób mnie obsługiwała, zachowując standardy obsługi była sympatyczna i naturalna.
Zakładając konto bankowe na stronie internetowej nie spodziewałam się tak miłej i przyjemnej obsługi ze strony pracownika banku. Po podaniu niezbędnych danych na stronie internetowej i określeniu godzin w których pracownik może się ze mną skontaktować cierpliwie czekałam na telefon. W ustalonym czasie skontaktował się ze mną pracownik banku, przedstawił się jako mój osobisty doradca i ponieważ go o to poprosiłam przedstawił mi jeszcze najważniejsze elementy oferty, był przy tym uprzejmy i kompetentny. Nie oponował, gdy stwierdziłam, że jeszcze się muszę zastanowić. Umówiliśmy się na ponowny kontakt następnego dnia. Doradca zadzwonił zgodnie z ustaleniami i ustaliliśmy wszelkie kwestie formalne oraz termin przesłania dokumentów do podpisu. Konto mam od niedawna ale jestem z niego zadowolona, również ze współpracy z moim doradcą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.