Opinia użytkownika: etaan
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Zakładając konto bankowe na stronie internetowej nie spodziewałam się tak miłej i przyjemnej obsługi ze strony pracownika banku. Po podaniu niezbędnych danych na stronie internetowej i określeniu godzin w których pracownik może się ze mną skontaktować cierpliwie czekałam na telefon. W ustalonym czasie skontaktował się ze mną pracownik banku, przedstawił się jako mój osobisty doradca i ponieważ go o to poprosiłam przedstawił mi jeszcze najważniejsze elementy oferty, był przy tym uprzejmy i kompetentny. Nie oponował, gdy stwierdziłam, że jeszcze się muszę zastanowić. Umówiliśmy się na ponowny kontakt następnego dnia. Doradca zadzwonił zgodnie z ustaleniami i ustaliliśmy wszelkie kwestie formalne oraz termin przesłania dokumentów do podpisu. Konto mam od niedawna ale jestem z niego zadowolona, również ze współpracy z moim doradcą.