Rewelacyjnie. Mój bank od zawsze i nie bez powodu :) Odpowiadają mi ich produkty, obsługa jest zawsze miła i kompetentna, pomocna. Jestem zadowolonym klientemNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Esia, dziękujemy za Twoją opinię - cieszymy się, że tak wysoko nas oceniasz. Twoje zadowolenie to dla nas powód do dumy :-)
Świetnie. Bardzo miła...
Świetnie. Bardzo miła i rzetelna obsługa. Konsultantka oddzwoniła o umówionej porze i udzieliła wyczerpującej informacji. Pozostaje w kontakcie bez natrętnych telefonów. PolecamNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jestem klientką ING Banku Śląskiego już kilka lat. Korzystałam już z wielu produktów (ROR, OKO, kredyt, karta kredytowa, rachunek walutowy), posiadam kilka rachunków i za każdym razem spotkałam się tam z miła obsługą. Tak było i dziś. Otwierałam rachunek walutowy i wpłacałam gotówkę. Kadra jest świetnie wyszkolona i potrafi odpowiedzieć na każde pytanie, Panie chętnie pomagają i zachęcają do ponownej wizyty w razie jakichkolwiek problemów. Nigdy nie brakuje im uśmiechu na twarzy. Obsługa klienta jest dobrze zorganizowana, całe formalności trwają dosłownie chwilkę, a ilość wypełnianych dokumentów jest naprawdę niewielka. Zawsze mają ciekawą ofertę i dodatkowe promocje dla stałych klientów. W placówce panuje cisza i spokój. Jest czysto i mimo, iż wystrój jest raczej skromny, miło. Polecam z czystym sumieniem wszystkim, którzy poszukują dobrego banku
Po wejsciu do sklepu klient zostaje przywitany przez pracownika. Pierwsze wrazenie w sklepie jest więc bardzo miłe. Wszędzie jest czysto i wszystko ładnie poukładane. Ceny i informację i promocjach są przyporządkowane do towaru. Pracownice ubrane są w firmowe koszulki, dzięki czemu ładwo odróżnić je od klientów, chetnie pomagaja przy znalezieniu rozmiaru obuwia. Przy kasie mozna zapłacic karta i dodatkowo zakupić odpowiednie akcesoria do obuwia. Nie ma problemów z ewentualną reklamacja lub wymianą obuwia.
Jestem stałą klientką tej stacji. Obsługa jest szybka i uprzejma. Chętnie pomagają i udzielają wszystkich niezbędnych informacji. Zawsze panuje porządek. Przy każdy zakupie pracownice proponują zakup czegoś dodatkowego, ale w sposób miły i przede wszystkim nienatrętny, dzięki czemu często zdarza się zakupić jakiś drobiazg. Kompresor sprawny, odkurzacz posiada już dość duże "ślady użytkowania" (poklejona rura), poza tym działa bez zarzutu. Brakuje tylko jakiegoś programu partnerskiego typu zbieranie punktów przy każdym tankowaniu.
Długo nie zapomne tej wizyty w Urzędzie Skarbowym. Po zakupie samochodu udałam się tam, aby zapłacić podatek. Przyniosłam wszystkie niezbędne dokumenty i poprosiłam o pomoc pracownicę, gdyż nie wiedzialam jaki formularz wybrać. Przedstawiłam jej wszystkie dostępne dokumenty jednak ona bez spojrzenia na nie wyburczała, że ma to byc "ten i ten" druk. Wypełniłam go i wróciłam do tego samego pokoju. Wówczas okazało się, że nie ma już osoby, z którą rozmawiałam i druga kobieta zaczeła równie niemile zwracać mi uwagę, że to nie ten formularz. Ponownie "odesłano mnie z kwitkiem" i kazano wypełnic inne papiery. Zdenerwowanie jednak sięgnęło zenitu kiedy ponownie wróciłam do pokoju (nie wspomnę, że osoba z którą rozmawiałam jako pierwszą stała sobie w poblizu pokoju paląc papierosa) z wyrzutami i kpiną zostałam poinformowana, że wogóle nie musiałam tam przychodzić bo nie trzeba od takiej wartości płacić podatku, co mogły strwiedzić obie te osoby zerkając na dokumenty, kiedy przyszłam po raz pierwszy. Straciłam tylko czas, a urzędniczki okazały się niekompetentne, niemiłe i zupełnie niepomocne. Z taka obługą to każdy poradzi sobie lepiej sprwdzając informacje na internecie, szkoda płacić osobą, które nie wiedzą na czym polega ich praca. Żenada
Bardzo miło wspominam moją ostatnią wizytę w Ikea w Katowicach. Jak zapewne wiedzą wszyscy, którzy odwiedzają tego typu sklepy bywa tam różnie jeżeli chodzi o ekspozycję. Jednak moim zdanie to zrozumiałe. Jak na tak wielki sklep, w którym każdy może "wypróbować" mebel przed zakupem to jest czysto i schludnie. Ale tym razem chciałam zwrócić uwagę na obsługę. Moim celem był zakup ławy bedącej wówczas w promocyjnej cenie. Niestety nie mogłam poradzić sobie z odnalezieniem koloru, który mnie interesował. Poprosiłam o pomoc pracownika magazynu. Pez problemu i z uśmiechem podał mi numer regału, gdzie powinna się znajdowac. Nie udało mi się jej zdobyc, bo ktoś sprzątnął mi ją sprzed nosa, ale nawet w tej sytuacji pracownik okazał siepomocny. Sprawdził kiedy bedzie ponownie dostępna lub zaproponował odwiedzenie sklepu w Krakowie, gdzie na stanie było jeszcze kilka. Ze sklepu wyszłam zadowolona, a na drugi dzień bez problemu kupiłam ławe w Krakowie. Miło i profesjonalnie.
Dokonywanie jakiegokolwiek zakupu w tej aptece jest poprostu męczarnią, strata czasu i przede wszystkim nerwów! Farmaceutki pracujące tam zachowuja się conajmniej jakby każdy Klient przeszkadzał im wchodząc do środka i nawet tego nie kryją rzucając niemiłe spojrzenia i ociągając się w podejściu do lady. Niejednokrotnie stojąc tam w kolejce spotkałam się z tą samą sytuacją. Apteka pełna klientów, kolejka wychodzi za drzwi natomiast obsługuje tylko jedna osoba, gdyż druga zajęta jest w tym czasie pożądkowaniem towaru (co powinno być raczej robione, gdy nie ma tak wielkiego ruchu) i jakby to było mało Panie potrafią dyskutować na temat recepty, która oczywiście nie należy do żadnej z osób przebywających obecnie w aptece. Nie wspomne już o sytuacji, w której ktoś poprosi o wystawienie fatkury vat, to kolejne opóźnienie. Pierwszy raz spotkałam się z tak fatalna i niesympatyczną obsługą.
Odwiedziłam dzisiaj sklep House w poszukiwaniu nowej kurteczki na zimę. Po wejściu zostałam mile powitana "dzień dobry". Sklep prezentuję się bardzo dobrze, nie miałam najmniejszego kłopotu ze znalezieniem tego co mnie interesuje. Wszystkie ubrania poukładane są równo i wg rozmiarów. Panuje porządek i czystość. Pracownice uśmiechnięte i pomocne, zawsze jedna osoba jest w pobliżu przymierzalni proponując podanie innego rozmiaru, odwieszenie towaru, który nas nie interesuje. Przy kasie wszystko porusza się sprawnie, proponowane są dodatki np pasek czy portfel. Zakupy upływają miło przy dźwiękach nie drażniącej muzyki.
Sklep Piotr i Paweł funkcjonuje w moim mieście od niedawna i jest to jedyny supermarket , o którym można powiedzieć, że "wszystko jest na swoim miejscu". Towar równo poukładany na półkach i co najważniejsze nie spotkałam się z sytuacją, aby pomiędzy np. szamponami znalazł się pasztet, co jak myślę świadczy o tym, że obsługa trzyma rękę na pulsie. W sklepie jest zawsze czysto i ładnie, nie straszą puste półki jak w innych okolicznych marketach. Pracownicy noszą firmowe ubrania, są pomocni i uprzejmi. Kasy działają sprawnie. Mimo wyższych cen ciągle wracam do tego sklepu. Można tu spokojnie i bez nerwów zrobić zakupy. Jak narazie mój numer jeden!
W tym dniu po raz pierwszy odwiedziłam oddział PZU jako klient. Do tej pory ograniczały się moje wizyty do "towarzyszenia" znajomym i rodzinie i muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona. Tego typu biura nie cieszą się raczej dobrą opinią i bardziej kojarzą z niemiłą obsługą jak np. w urzędach. Całkiem niedawno nabyłam samochód i niezbędne było wykupienie ubezpieczenia. Po wejściu do PZU wybrałam jednak nie ten dział co powinnam jednak miła i uśmiechnięta Pani skierowała mnie do odpowiedniego stanowiska. Tam zostałam, również miło, poproszona o chwilę cierpliwości, gdyż obsługiwany był inny klient. Gdy przyszła moja kolej ku mojemu zdziwieniu zostałam mile obsłużona pomimo mojego młodego wieku (w niektórych miejscach nie traktują poważnie młodych osób). Pracownica bez dąsania udzieliła mi wszelkich informacji i pomogła w skompletowaniu i wypełnieniu dokumentów. Wyszłam zadowolona i załatwioną sprawą w 100 %. Myślę, że jeszcze tam wrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.