Opinia użytkownika: esia
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Bardzo miło wspominam moją ostatnią wizytę w Ikea w Katowicach. Jak zapewne wiedzą wszyscy, którzy odwiedzają tego typu sklepy bywa tam różnie jeżeli chodzi o ekspozycję. Jednak moim zdanie to zrozumiałe. Jak na tak wielki sklep, w którym każdy może "wypróbować" mebel przed zakupem to jest czysto i schludnie. Ale tym razem chciałam zwrócić uwagę na obsługę. Moim celem był zakup ławy bedącej wówczas w promocyjnej cenie. Niestety nie mogłam poradzić sobie z odnalezieniem koloru, który mnie interesował. Poprosiłam o pomoc pracownika magazynu. Pez problemu i z uśmiechem podał mi numer regału, gdzie powinna się znajdowac. Nie udało mi się jej zdobyc, bo ktoś sprzątnął mi ją sprzed nosa, ale nawet w tej sytuacji pracownik okazał siepomocny. Sprawdził kiedy bedzie ponownie dostępna lub zaproponował odwiedzenie sklepu w Krakowie, gdzie na stanie było jeszcze kilka. Ze sklepu wyszłam zadowolona, a na drugi dzień bez problemu kupiłam ławe w Krakowie. Miło i profesjonalnie.