Bardzo dobrze. Ten sklep pozytywnie się wyróżnia na tle innej masówki w galeriach. Obsługa jest miła, pomocna i uśmiechnięta. Klient czuje się zauważony, powitany i należycie obsłużony niczym w małym rodzinnym sklepiku :) Minusem był mały wybór rozmiarów i mała wada kurtki, na którą ostatecznie się zdecydowałem. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Banja Luka to bardzo dobra restauracja pod każdym względem. Dania są bardzo smaczne i estetycznie podane. Obsługa miła i kompetentna. Wina oferowane do zamawianych dań są bardzo dobrze dobrane. Ceny są wysokie, ale mam wrażenie, że adekwatna do jakości, dlatego za ten aspekt też należy się najwyższa ocena.
Nie miałem zamiaru odwiedzać tej placówki banku, ale zostałem namówiony przez telefoniczną konsultantkę, pod pretekstem możliwości negocjacji indywidualnych warunków lokaty. Rzekomo zostałem umówiony na godzinę 17 i do mojej dyspozycji było 60 minut. Recepcjonistka faktycznie znała moje nazwisko, ale wszyscy konsultanci byli w tym momencie zajęci. Zająłem się czytaniem książki i oderwałem się na chwilę kiedy zwolniło się jedno ze stanowisk, ale została do niego skierowana inna oczekująca kobieta. Wróciłem do czytania książki, ale kiedy minęło 35 minut mojego oczekiwania, wyszedłem z placówki nieobsłużony.Uważam to za skandal tym większy, że telefoniczna konsultantka zadzwoniła do mnie drugi raz, żeby upewnić się czy zjawię się w placówce na 100%, najprawdopodobniej obawiając się zmarnowania czasu konsultanta. Szkoda, że nikt nie pomyślał o czasie swojego potencjalnego klienta.Uważam, że bank marnujący mój najcenniejszy zasób, czyli czas, i niedotrzymujący tak prostej obietnicy jak umówiona godzina spotkania, nie zasługuje na moje zaufanie, stąd tak niska ocena.
Słabo. jak na centrum Warszawy ceny nie odstraszają wyjątkowo. reszta nie powala. przede wszystkim nie uporządkowane otoczenie hali. Razi brak profesjonalizmu obsługi. Wszystko trąci poprzednią epoką. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.
Super. ze streeta zamawiam głównie ma wynos i korzystam z menu lunchowego. Stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry. jedzenie jedno z lepszych w okolicy. Obsługa miła i profesjonalna, dostawca zawsze na czas i z ciepłym jedzeniem. Mam bardzo pozytywne wrażenie także po wizycie w lokalu. Wystrój i obsługa na miejscu są również bardzo dobre. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Mam wrażenie, że biblioteka spełnia wiele funkcji, oprócz zasadniczej - udostępniania książek. najbardziej irytująca funkcja to ta eventowa. Biblioteka dysponując taka ilością komercyjnej przestrzeni organizuje wydarzenia w hallu głównym i w czytelni. Absurd żeby ochroniarz zadawał pytanie: gość czy student? i zawracał spod drzwi biblioteki tych drugich.
biblioteka zachowuje się jak muzeum, chroni książki zamiast je udostępniać. i nie mówię tu o starodrukach i cennych egzemplarzach. wypożyczanie jest utrudnione, panuje bałagan i trudno liczyć na pomoc pracowników.
Ksero jest koszmarnie drogie.
Plus za ogrody :). Na minus: personel, wiedza i doradztwo. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. ciekawe miejsce, będące czymś więcej niż tylko piekarnią. Na antresoli można wygodnie usiąść i zjeść śniadanie. Można zamówić soki i naleśniki oprócz pieczywa. obsługa jest miła i profesjonalna, wystrój estetyczny. Jedyny minus jaki widzę to kolejki. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. pomimo czterech otwartych kas, musiałem czekać w dużej kolejce. Z drugiej strony może to świadczyć o dobrych cenach, bo w kolejce stali głównie emeryci, a oni drogich miejsc nie wybierają. obsługa była fachowa i pomocna. lokal jest ładnie i nowocześnie urządzony, dobrze oświetlony ale ciasny. Samo otoczenie wokół hali mirowskiej nie powala, ale na to już apteka nie ma wpływu. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Wnętrze sklepu dosyć standardowe. Sklep samoobsługowy, kasa. Tradycyjne pytanie o kartę i czy nie zechcielibyśmy kupić jakiegoś drobiazgu z lady. Natomiast obsługa przy dystrybutorze zniechęca do powrotu na stację. Moja prośba o nalanie zwykłej benzyny 95 za 100 złotych zaowocowała nagabywaniem o nalanie pełnego baku, wymianę oleju, kupno płynu do spryskiwaczy. Co więcej po powrocie do samochodu pasażer pozostający w środku poinformował mnie, że nalano mi droższej benzyny Vpower. Czuję się oszukany i nie wracam na tę stację.
Największy plus tej księgarni to niskie ceny. Stojaki z wyprzedażami są bardzo dobrze eksponowane i blisko wejścia. Obsługa pomocna, zawsze wita się z klientem i oferuje pomoc. Czasami nawet dwójka różnych pracowników w czasie jednej wizyty. Pracownicy kompetentni - odpowiadają na wszystkie pytania. Jedyny minus. Nie wszystkie towary mają naklejkę z ceną promocyjną, trzeba dopytywać. Obsługa kawiarni równie miła i kompetentna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.