Opinia użytkownika: darooo
Dotycząca firmy: Idea Bank
Treść opinii: Nie miałem zamiaru odwiedzać tej placówki banku, ale zostałem namówiony przez telefoniczną konsultantkę, pod pretekstem możliwości negocjacji indywidualnych warunków lokaty. Rzekomo zostałem umówiony na godzinę 17 i do mojej dyspozycji było 60 minut. Recepcjonistka faktycznie znała moje nazwisko, ale wszyscy konsultanci byli w tym momencie zajęci. Zająłem się czytaniem książki i oderwałem się na chwilę kiedy zwolniło się jedno ze stanowisk, ale została do niego skierowana inna oczekująca kobieta. Wróciłem do czytania książki, ale kiedy minęło 35 minut mojego oczekiwania, wyszedłem z placówki nieobsłużony.Uważam to za skandal tym większy, że telefoniczna konsultantka zadzwoniła do mnie drugi raz, żeby upewnić się czy zjawię się w placówce na 100%, najprawdopodobniej obawiając się zmarnowania czasu konsultanta. Szkoda, że nikt nie pomyślał o czasie swojego potencjalnego klienta.Uważam, że bank marnujący mój najcenniejszy zasób, czyli czas, i niedotrzymujący tak prostej obietnicy jak umówiona godzina spotkania, nie zasługuje na moje zaufanie, stąd tak niska ocena.