Wygląd sklepu ogólnie dobry. Witryna ładnie przygotowana, ceny przy kazdym towarze, widoczne , nie poprzewracane, czysto . Wejscie do klepu przejzyste, przy stolikach czysto , posprzątane, na stolikach bez zadnych brudnych naczyn. Na wprost wejscia stolik, pod nim maly stolik i kosz , a nad nimi wisząca cena. Towar na regałach poukładany , na regałach z ubraniami bałagan. Asortyment pomieszany, spodnie powywracane, na niektorych brak metki z rozmiarem. Przy kasie jedna sprzedawczyni , obsługa bardzo szybka.Przy zlewozmywaku czysciutko , witryna z ciastem uporządkowana. Bez kurzu , ciasta ładnie wyeksponowane. Ekspres do kawy casisimo wystawiony na stoliku na środku sklepu , dostępny dla kazdego klienta.
Dnia 24 czerwca zgłosiłem do PZU wypadek dzwoniac na infolinię. Wypadek został przyjety i wyznaczono mi datę oględzin samochodu. Samochód miałem wstawic do serwisu , by można bylo dokładnie opisać części do wymiany. W wyznaczonym terminie podjechałem samochodem do serwisu i oczekiwałem na rzeczoznawce z PZU. Oczywiście nie było konkretnie podane o jakiej porze przyjdzie rzeczoznawca , a ja bardzo chciałem być przy oględzinach wiec oczekiwanie trwało kilka godzin. Dzwoniłem do PZU , by dowiedzieć sie o której przyjdzie ktoś wyznaczony, ale żadnej odpowiedzi nie otrzymałem. Byłem wiec intruzem krzatajacym sie po serwisie około sześciu godzin. Gdy przyjechał pan rzeczoznawca opisał bardzo dokladnie auto, porobił kilka zdjeć, po czym powiedział, ze to wszystko. Mozna naprawiać. Powiedziałem, ze jakby było cos jeszcze do opisania to prosze zaznaczyc, ze chce być przy kazdym opisie. Oczywiscie nie usluchano mnie , bo po kilku dniach dowiedziałem się, że był drugi opis. Poprosilem wiec w warsztacie o spis rzeczy z drugiego opisu, po czym okazalo się, że nawet rzeczy, ktore nie musialy być wymienione sa wpisane. Na wymianę większośi rzeczy z drugiego opisu nie pozwoliłem, wymieniona została jedynie chłodnica, bo nie byłem pewien czy należy ją wymieniać, ale poprosiłem o tę uszkodzoną by mi ją dano. Jak się okazało chłodnica była w jak najlepszym stanie, o czym dowiedziałem się zaworząć tę chłodnicę do innego warsztatu, którą to w póżniejszym czasie sprzedałem jako sprawną. Jak widac żle sa robione opisy przez rzeczoznawców, polegają tylko na wyciągnięciu pieniędzy. Po zakonczeniu naprawy, dokonczyłem formalnosci papierkowych w siedzibie PZU. Z wypelnieniem dokumentacji nie bylo problemu. Pozniej tylko czekalem na wiadomość o zakonczeniu szkody, co trwało dwa i pół miesiąca, bo zawsze brakowało jakiegoś podpisu. Przelew pieniedzy byl szybki i bezproblemowy.
Robiąc zakupy w Empiku bardzo dużym minusem była fakt że pomimo występowania na stanie magazynowym pozycji o która się spytałem, pracownik nie mógł jej znalezc ani na półce ani w magazynie. Świadczy to o bałaganie i lekkim chaosie panującym tam. Pan był bardzo uprzejmy, ze wszystkich sił starał mi się pomóc znalezc książkę, przeczesywał różne regały, półki, magazyn ale niestety pomimo tego książki nie zakupiłem, gdyż jej nie znaleziono. Mało pracowników na powierzchni sklepowej był drugim minusem, gdyż Pan który mi pomagał chciał się spytać kogoś innego z personelu, ale prócz kasjera nikogo więcej nie mogliśmy znalezc by nam pomógł. Sklep dość czysty, gdzieniegdzie na podłodze leżały tylko paragony po zakupionym towarze. Spędziłem tam dużo czasu, a i tak nic nie zakupiłem. Ogólna moja ocena z wizyty to 3.
W środę 16 grudnia robiłem zakupy w sklepie Pull and Bear i przyznaję sklepowi najwyższą notę gdyż byłem bardzo zadowolony ze sklepu jak i obsługi. Pomimo dużego ruchu jaki panował w tym czasie w sklepie personel był dostępny dla każdego klienta, pani podeszła do mnie zaledwie w ciągu dwóch minut i spytała się czy może mi pomóc. Oczywiście skorzystałem z pomocy, którą otrzymałem bardzo szybko i w fachowy sposób. Pani była bardzo uprzejma i powiedziała że jak bede jeszcze czegoś potrzebował to jest do mojej dyspozycji. Pani która mnie obsługiwała przy kasie również była bardzo miła, dała mi dodatkowo kupon rabatowy na następne zakupy i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. Powierzchnia uzytkowa była bardzo czysta, w przebieralni nie było pozostawianych ubrań, na półkach panował porządek. Po wyjściu byłem zadowolony ze spędzonego tam czasu.
Robiąc zakupy w sklepie Terranova nie można skarżyć się na dostępność asortymentu, wszystkie ubrania były ładnie i przejrzyście poukładane bądz powieszone na wieszakach, sklep był czysty, personel schludnie ubrany. Aczkolwiek bardzo nie podobało mi się zachowanie Pani która mnie obsługiwała, przez cały czas rozmawiała z drugą kasjerką, nie interesowała się moją osobą, gdy się pożegnałem nie raczyła nawet odpowiedzieć "do widzenia". Oczywiście miejsce obsługi też zostawia wiele do życzenia...lada była załadowana jakimiś przyborami do pracy, wieszakami, ubraniami tak że nie miałem gdzie położyć swoich rzeczy które zamierzałem zakupic. Ogólna moja ocena sklepu to 2.
W lodziarni znajdowało się 8 osób z czego 6 było juz obsłużonych, tylko 2 osoby czekały jeszcze na zamówienie. W kolejce do kasy nie było nikogo tak więc szybko zostało przyjęte moje zamówienie, na realizację którego czekałem niecałe 5 minut co wydawało mi się dość długim czasem oczekiwania na jeden pucharek lodowy zwarzywszy że było 3 ekspedientki. Pani która mnie obsługiwała była bardzo sympatyczna, uśmiechała się życzliwie, obsługa była bardzo profesjonalna. Jedynym minusem był nieporządek panujący na tereni lodziarni, na podłodze leżały pokruszone wafelki do lodów, zużyte chusteczki a na stolikach przy których nikt nie siedział stały brudne niezabrane naczynia. Aczkolwiek ogólna moja ocena to 4.5
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.