Sytuacja ta miała miejsce kilka miesięcy temu lecz firma UPC nadal nie potrafi jej rozwiązać więc jest wciąż aktualna. Chciałam skorzystać z oferty internet + tv za 59zł miesięcznie. Ulotkę z ofertą wrzucono do mojej skrzynki. Po telefonie na nr wskazany w ulotce umówiłam się na spotkanie z instalatorem. Gdy przyszedł, szybko stwierdził, że podłączenie to jest niemożliwe ze względu na to że klatka schodowa jest po świeżym remoncie. Pan ten powiedział też że to wina administracji bo schowali wszystkie kable i nie ma możliwości podłączenia. Byłam w administracji gdzie pokazano mi kopie listów które wysłali do UPC z prośbami o pociągnięcie kabli na klatce. Ponownie zadzwoniłam do UPC i ponownie przysłano instalatora. Pan ten nie wiedział nawet w którym miejscu są skrzynki z rurami, w których biegną kable. Po skuciu części ściany (którą oczywiście tak pozostawił) znalazł skrzynkę. Niestety nie potrafił przeciągnąć przez nie kabli. Nawet starałam się pomóc lecz nic to nie pomogło. Do tego pan ten był bardzo zmęczony, zniechęcony i zły, że musi to robić. Usługi nie wykonano. Próbowałam jeszcze dzwonić do UPC z pytaniami jak można rozwiązać ten problem lecz zbywano mnie nie odpowiadając na zadane pytania. Najwyraźniej jeden klient za 59zł miesięcznie to za mało dla tej firmy aby się postarać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.