Opinie użytkownika (7)

Zamówienie złożone drogą...
Zamówienie złożone drogą internetową w dniu 2 października do 26-ego nie zostało zrealizowane i brak jakiejkolwiek informacji (e-mail, telefon) kiedy mam oczekiwać realizacji. Byłam stałym klientem Bon-Prix, ale od pół roku nie składałam zamówień z powodu nieatrakcyjnej promocji w postaci przymusowych zakupów w księgarni internetowej. W ostatnim katalogu zaproponowano rabat kwotowy i to zachęciło mnie do zamówienia. Chciałam sprawdzić jak będzie wyglądała realizacja i jest niestety niezadowalająca.

Zofia_45

26.10.2010

bonprix.pl

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Jakość obsługi bez...
Jakość obsługi bez zarzutu. Wpłaty; spłata karty kredytowej oraz raty kredytu zostały przyjęte bez długiego oczekiwania. Personel udzielił wyczerpujących i jasnych odpowiedzi na zadane pytania. Wyciągi w wersji papierowej wreszcie od kwietnia zaczęły przychodzić na wskazany w styczniu adres do korespondencji.

Zofia_45

20.05.2010

Euro Bank S.A.

Placówka

Gdynia, Świętojańska 74

Nie zgadzam się (18)
Otrzymałam pocztą katalog...
Otrzymałam pocztą katalog "Jesień-zima 2010/2011", gdzie na okładce podano informację o rabacie 15 zł dla zamówień wartości powyżej 100 zł złożonych do końca maja b.r. Informacja ta brzmi "Cakowita kwota pobrania wysłanej przesyłki zostanie pomniejszona o udzielony rabat". Zachęciło mnie to do złożenia zamówienia, po czym otrzymałam potwierdzenie z informacją o rabacie w postaci bonu do księgarni internetowej KDC wartości 15 zł do wykorzystania w terminie do 15 czerwca. Po interwencji , że nie interesuje mnie zakup w księgarni internetowej tylko pomniejszenie wartości zamówienia otrzymałam odpowiedż, że tylko taki rabat wchodzi w grę. Byłam zmuszona więc zrezygnować z zamówienia, ponieważ zbulwersowało mnie takie oszukiwanie klientów.

Zofia_45

20.05.2010

bonprix.pl

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Potrzebowałam naprawić okulary,...
Potrzebowałam naprawić okulary, konkretnie wymienić tzw. "noski" w oprawce. Wcześniej zawsze była to usługa bezpłatna, a tym razem po dokonaniu wymiany poproszono mnie o zapłatę 10 zł. Kiedy wyraziłam zdziwienie wyjaśniono, że zostały założone jakieś "noski" specjalnie wzmocnione. Wcześniej nie zostało to ze mną uzgodnione czy chcę właśnie takie czy zwyczajne bezpłatne. Uważam, że sposób i koszt wykonania usługi personel powinien uzgodnić z klientem przed jej wykonaniem.

Zofia_45

20.05.2010

Exclusive RD

Placówka

Gdynia, Starowiejska 40A

Nie zgadzam się (17)
Byłam wieloletnią klientką...
Byłam wieloletnią klientką firmy sprzedaży wysyłkowej QUELLE i oceniałam obsługę bardzo dobrze. Jednak od początku roku 2010 firma przekształca się w Halens/Quelle i równocześnie znacznie obniżył się standard obsługi klienta. Składałam w tym roku dwa zamówienia, w lutym i w marcu i porównując z wczesniejszą obsługą: 1.Brak pełnej informacji e-mailem o wysyłanych artykułach. 2.Błędna informacja o opłacie za przesyłkę- do paczki oprócz standardowej opłaty (13,50) doliczono mi opłatę za usługę kurierską przez firmę DPD (8,50) bez uprzedniego uzgodnienia. Pomimo interwencji od lutego do dzisiaj nie otrzymałam wyjaśnienia ani zwrotu tej kwoty. 3.Brak informacji SMS-owej o terminie wysyłki, kwocie pobrania oraz firmie dostarczającej (Poczta czy kurier). 4.Bardzo długa procedura zwrotu pieniędzy za odesłane artykuły- od miesiąca czekam na zwrot, paczkę wysłałam 29 marca i po trzech tygodniach interweniowałam telefonicznie, podobno zwrot opracowano 14 kwietnia ale do 28 kwietnia pieniądze nie przyszły. Tak więc odradzam potencjalnym klientom korzystanie z usług firmy Halens/Quelle Sp. z o.o.

Zofia_45

29.04.2010

Quelle

Placówka

Nie zgadzam się (14)
Mój partner jest...
Mój partner jest klientem Euro Banku, przebywa głównie u mnie w Gdyni ale jest zameldowany u swojego ojca w Gdańsku. Postanowił zmienić adres korespndencyjny i zgłosił to w oddziale pod wyżej wymienionym adresem. Mimo to Korespondencja z Euro Banku nadal trafiała do Gdańska na adres zameldowania. Pod koniec lutego ponownie zgłosił się w odzdziale banku i otrzymał informacje, że to musiało przejść przez centralę w Warszawie i od marca będzie już wprowadzona zmiana. Jednak w marcu wyciąg oraz nowa karta została wysłana znów na adres zameldowania, a w oddziale w Gdyni miły pan sprawdził, że w systemie komputerowym jest zmieniony adres. Ale wyciąg kwietniowy znowu trafił na adres zameldowania i teraz zastanawiamy się gdzie jeszcze musimy to załatwić.

Zofia_45

29.04.2010

Euro Bank S.A.

Placówka

Gdynia, Świętojańska 74

Nie zgadzam się (34)
Jako klient PZU...
Jako klient PZU od 18 lat w zakresie ubezpieczenia mieszkania byłam obsługiwana przez agenta, który przychodził do domu w odpowiednim czasie przed terminem kolejnej wpłaty, umawiając się wczesniej telefonicznie. Tak było przez 14 lat i odpowiadała mi taka forma obsługi. Od 4 lat,t.j od 2006r, agent przestał się pojawiać bez wcześniejszej informacji o tej zmianie, skutkiem czego przegapiłam dwa razy termin kolejnej wpłaty oraz za każdym razem muszę udać się do najbliższego oddziału PZU w godzinach urzędowania. Jest to dla mnie znaczne obniżenie standardu obsługi.

Zofia_45

11.02.2010

PZU

Placówka

Gdynia, Jerzego Waszyngtona 34/36

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi