Quelle

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 6)

Byłam wieloletnią klientką...
Byłam wieloletnią klientką firmy sprzedaży wysyłkowej QUELLE i oceniałam obsługę bardzo dobrze. Jednak od początku roku 2010 firma przekształca się w Halens/Quelle i równocześnie znacznie obniżył się standard obsługi klienta. Składałam w tym roku dwa zamówienia, w lutym i w marcu i porównując z wczesniejszą obsługą: 1.Brak pełnej informacji e-mailem o wysyłanych artykułach. 2.Błędna informacja o opłacie za przesyłkę- do paczki oprócz standardowej opłaty (13,50) doliczono mi opłatę za usługę kurierską przez firmę DPD (8,50) bez uprzedniego uzgodnienia. Pomimo interwencji od lutego do dzisiaj nie otrzymałam wyjaśnienia ani zwrotu tej kwoty. 3.Brak informacji SMS-owej o terminie wysyłki, kwocie pobrania oraz firmie dostarczającej (Poczta czy kurier). 4.Bardzo długa procedura zwrotu pieniędzy za odesłane artykuły- od miesiąca czekam na zwrot, paczkę wysłałam 29 marca i po trzech tygodniach interweniowałam telefonicznie, podobno zwrot opracowano 14 kwietnia ale do 28 kwietnia pieniądze nie przyszły. Tak więc odradzam potencjalnym klientom korzystanie z usług firmy Halens/Quelle Sp. z o.o.

Zofia_45

29.04.2010

Placówka

Nie zgadzam się (14)
Sklep działa tylko...
Sklep działa tylko jako firma wysyłkowa. Można zamawiać telefonicznie lub przez internet. Jednak o ile telefoniści mają wiedzę o stanach magazynowych, o tyle na stronie internetowej te informacje często rozmijaja sięz prawdą. Przey złożeniu zamówienia via internet nie wiadomo, czy można liczyć na dostawę towaru. Już dwa moje zamówienia nie zawierały wszystkich zamówionych towarów ze wskazaniem, że już ich nie ma. Ponadto mają problem z rozmiarówką. Zdarzyło się, że bluzka oznaczona rozmairem była tak naprwdę 2 rozmiary większa. Natomiast ubrania dziecięce mają zaniżoną lub zawyżoną numerację i jeszcze się nie zdarzyło, żeby pasowały! Jakość również pozostawia wiele do życzenia.

DAGMARA_105

30.03.2010

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Czwartego grudnia zamówiłem...
Czwartego grudnia zamówiłem dwie kurtki spośrób wielu modeli. Skorzystałem z kończących się serii tych kurtek, dzięki czemu cena była bardzo atrakcyjna. Aby dopasować rozmiar, skorzystałem z tabeli rozmiarów dostępnych na stronie. Gdyby kurtki nie pasowały, to mogłem odesłać je spowrotem - ryzykowałem więc tylko podwójnymi kosztami wysyłki(raz za wysyłkę do mnie, raz do Quelle jako zwrot - 2x12,5PLN). Potwierdziłem zamówienie i czekałem. Towar doszedł dopiero 21.12.09 - czyli realizacja trwała dłużej niż 2 tygodnie. Okazało się jednak, że warto było czekać. Kurtki pasowały dość nieźle.

Dust_colector

22.12.2009

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Firma wysyłkowa Quelle...
Firma wysyłkowa Quelle zawsze wspaniale mnie zaskakuje. Odzież jest wysokiej jakości a paczki zawsze solidnie zapakowane. Na specjalne życzenie klienta, kiedy zamawia on np. szkło oraz inne delikatne przedmioty, paczki dostarczane są przez kuriera. Warto zrobić tam zakupy ponieważ jest dobrej jakości i naprawdę nie trzeba się martwić czy sprzęt działa a odzież jest taka jak na zdjęciu. Brawo tak trzymać.

Zuzia

15.05.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
Najbardziej zaskoczył mnie...
Najbardziej zaskoczył mnie fakt, iż powiadomienie o nadaniu wysłki dostałam zarówno mailem jak i smsem na telefon komórkowy. Oczywiście na plus! Ponadto konakt był wyłącznie mailowy, zamówiłam, po chwili dostałam inofmacje o zamówionej przeze mnie odzieży oraz kwoty do zapłaty. Wszystko klarownie napisane.

Katarzyna_648

11.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Niestety kolejny raz...
Niestety kolejny raz jestem zawiedziona. Słaby kontakt z klientem - zamówiłam towar i dopiero po 1,5 miesiąca otrzymałam informację(mailem), że towar nie jest dostępny. Brak kontaktu z klientem. Nigdy nie ma gwarancji, że zamówiony towar przyjdzie i kiedy. Jedyna dostępna forma płatności to gotówka, co jest uciążliwe dla osób korzystających z kart. Sklep wydaje co jakiś czas katalogi z wyprzedażą ubrań - towarów z tych katalogów nie można znaleźć na stronach internetowych.

zarejestrowany-uzytkownik

22.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (19)

Quelle

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Quelle?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Byłam wieloletnią klientką...
Byłam wieloletnią klientką firmy sprzedaży wysyłkowej QUELLE i oceniałam obsługę bardzo dobrze. Jednak od początku roku 2010 firma przekształca się w Halens/Quelle i równocześnie znacznie obniżył się standard obsługi klienta. Składałam w tym roku dwa zamówienia, w lutym i w marcu i porównując z wczesniejszą obsługą: 1.Brak pełnej informacji e-mailem o wysyłanych artykułach. 2.Błędna informacja o opłacie za przesyłkę- do paczki oprócz standardowej opłaty (13,50) doliczono mi opłatę za usługę kurierską przez firmę DPD (8,50) bez uprzedniego uzgodnienia. Pomimo interwencji od lutego do dzisiaj nie otrzymałam wyjaśnienia ani zwrotu tej kwoty. 3.Brak informacji SMS-owej o terminie wysyłki, kwocie pobrania oraz firmie dostarczającej (Poczta czy kurier). 4.Bardzo długa procedura zwrotu pieniędzy za odesłane artykuły- od miesiąca czekam na zwrot, paczkę wysłałam 29 marca i po trzech tygodniach interweniowałam telefonicznie, podobno zwrot opracowano 14 kwietnia ale do 28 kwietnia pieniądze nie przyszły. Tak więc odradzam potencjalnym klientom korzystanie z usług firmy Halens/Quelle Sp. z o.o.