Opinia użytkownika: Zofia_45
Dotycząca firmy: Quelle
Treść opinii: Byłam wieloletnią klientką firmy sprzedaży wysyłkowej QUELLE i oceniałam obsługę bardzo dobrze. Jednak od początku roku 2010 firma przekształca się w Halens/Quelle i równocześnie znacznie obniżył się standard obsługi klienta. Składałam w tym roku dwa zamówienia, w lutym i w marcu i porównując z wczesniejszą obsługą: 1.Brak pełnej informacji e-mailem o wysyłanych artykułach. 2.Błędna informacja o opłacie za przesyłkę- do paczki oprócz standardowej opłaty (13,50) doliczono mi opłatę za usługę kurierską przez firmę DPD (8,50) bez uprzedniego uzgodnienia. Pomimo interwencji od lutego do dzisiaj nie otrzymałam wyjaśnienia ani zwrotu tej kwoty. 3.Brak informacji SMS-owej o terminie wysyłki, kwocie pobrania oraz firmie dostarczającej (Poczta czy kurier). 4.Bardzo długa procedura zwrotu pieniędzy za odesłane artykuły- od miesiąca czekam na zwrot, paczkę wysłałam 29 marca i po trzech tygodniach interweniowałam telefonicznie, podobno zwrot opracowano 14 kwietnia ale do 28 kwietnia pieniądze nie przyszły. Tak więc odradzam potencjalnym klientom korzystanie z usług firmy Halens/Quelle Sp. z o.o.