Exclusive RD

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Celem mojej wizyty,...
Celem mojej wizyty, w salonie optycznym Exclusive RD, były okulary przeciwsłoneczne. Pani, która mnie obsługiwała była wyjątkowo cierpliwa i bardzo profesjonalna. Moja ocena byłaby maksymalna gdyby nie fakt,że tej samej Pani nawet w chwilach gdy dochodziło do komicznych sytuacji,zdań nie reagowała do nich adekwatnie. Rozumiem,iż każdemu zdarza się brak nastroju ale oczywiście przyczyną mógł być również charakter konsultantki. Zakupiłem produkt w niemalże idealnym stanie i w dobrej cenie.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2010

Placówka

Gdańsk, Dmowskiego 16

Nie zgadzam się (28)
Potrzebowałam naprawić okulary,...
Potrzebowałam naprawić okulary, konkretnie wymienić tzw. "noski" w oprawce. Wcześniej zawsze była to usługa bezpłatna, a tym razem po dokonaniu wymiany poproszono mnie o zapłatę 10 zł. Kiedy wyraziłam zdziwienie wyjaśniono, że zostały założone jakieś "noski" specjalnie wzmocnione. Wcześniej nie zostało to ze mną uzgodnione czy chcę właśnie takie czy zwyczajne bezpłatne. Uważam, że sposób i koszt wykonania usługi personel powinien uzgodnić z klientem przed jej wykonaniem.

Zofia_45

20.05.2010

Placówka

Gdynia, Starowiejska 40A

Nie zgadzam się (17)

Exclusive RD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Exclusive RD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Celem mojej wizyty,...
Celem mojej wizyty, w salonie optycznym Exclusive RD, były okulary przeciwsłoneczne. Pani, która mnie obsługiwała była wyjątkowo cierpliwa i bardzo profesjonalna. Moja ocena byłaby maksymalna gdyby nie fakt,że tej samej Pani nawet w chwilach gdy dochodziło do komicznych sytuacji,zdań nie reagowała do nich adekwatnie. Rozumiem,iż każdemu zdarza się brak nastroju ale oczywiście przyczyną mógł być również charakter konsultantki. Zakupiłem produkt w niemalże idealnym stanie i w dobrej cenie.