Opinia użytkownika: Zofia_45
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Mój partner jest klientem Euro Banku, przebywa głównie u mnie w Gdyni ale jest zameldowany u swojego ojca w Gdańsku. Postanowił zmienić adres korespndencyjny i zgłosił to w oddziale pod wyżej wymienionym adresem. Mimo to Korespondencja z Euro Banku nadal trafiała do Gdańska na adres zameldowania. Pod koniec lutego ponownie zgłosił się w odzdziale banku i otrzymał informacje, że to musiało przejść przez centralę w Warszawie i od marca będzie już wprowadzona zmiana. Jednak w marcu wyciąg oraz nowa karta została wysłana znów na adres zameldowania, a w oddziale w Gdyni miły pan sprawdził, że w systemie komputerowym jest zmieniony adres. Ale wyciąg kwietniowy znowu trafił na adres zameldowania i teraz zastanawiamy się gdzie jeszcze musimy to załatwić.