Jakość obsługi w wizytowanym sklepie jest na poziomie dobrym. To co mnie odpycha to to że pracownicy na stoiku mięsnym, praktycznie od razu recytują skład danej wędliny co wg mnie jest dziwne i nienaturalne i odpycha od zakupów ponieważ jeśli chcę wiedzieć skład kupowanej wędliny to wtedy sam o niego spytam.Obsługa na terenie sklepu miła i chętna do pomocy w znalezieniu produktu którego się szuka a co najważniejsze zorientowana w rozłożeniu asortymentu na sklepie. Obsługa przez kasjera miła i sympatyczna zachęcająca do dalszych zakupów.
W sklepie marki Wojas gdzie robiłem zakupy pracownik który mnie obłsugiwał jest zorientowany w asortymencie jaki sprzedaje. Pracownik potrafi z łatwością nawiązać kontakt z klientem doradzając mu a przy tym umiejętnie zaproponować dodatkowy zakup przykasowy. W sklepie panuje ład i porządek. Serdecznie polecam.
Jakość obsługi na stacji paliw Intermarche w Białogardzie jest jest na wysokim poziomie. Pracownicy symatyczni i usłużni z chęcią pomogą i doradzą w zakupach. Od samego wejścia czuć atmosferę pracy i toże klient jest na 1 miejscu. Serdecznie polecam.
Pomimo wielkiego nieładu na terenie sklepu uważam iż jakość obsługi w w/w sklepie jest na dobrym poziomie ponieważ pracowenicy są zorientowani w asortymencie i potrafią odpowiedzieć na pytania klientów dot. oferowanego przedmiotu. Pracownicy z miłą chęcią pomagają w doborze ubrań klientom co sprzyja powrotom klientów do sklepu.
Pracownikcy w w/waptece rewelacyjnie ą zorientowani w produktach które oferują. Jeśli tylko mogą oferują tańsze zamienniki. Podejście osób pracujących w aptece do osób starszych rewelacyjna godna pochwały ponieważ mało się zauważa obsługujących z tak dobrym podejściem do osób starszych - z wyrozumiałością i szacunkiem. W aptece panuje porządek a asortyment wyeksponowany jest estetycznie. Jakość obsługi w obserwowanym punkcie jest bardzo dobra i sprzyja częstrzym odwiedzinom.
W salonie panuje porządek, obsługa zachowuje się prawidłowo lecz po podejściu do pracownika którego poprosiłem o pomoc w znalezieniu "Tygodnika Żużlowego" usłyszałem bez zastanowienia, iż takiej gazety nie ma co okazało się nie prawdą ponieważ chwilę później przeglądając gazety natknąłem się gazetę którą chciałem kupić. Niestety ta sytuacja świadczy o tym iż pracownik jest mało zorientowany w oferowanym asortymencie.
Jakość obsługi w odwiedzanej stacji godna pochwały. Personel zorientowany i profesjonalnie podchodzący do klienta. W sklepie czysto, towar wyłożony estetycznie. Pracownicy czyczliwie ragują na prośby klientów i bez oporów udzielają im informacji czy też służą pomocą. Na terenie stacji panuje ład i porządek.
Po przyjeździe na plac stacji i podjechaniu do dystrybutora LPG od momentu zadzwonienia dzwonkiem po obsługę po przyjścvie pracownika minęło ok. 7 min. Pracownik witajkąc mnie odrazu spytał "za ile mam wlać". Po wejściu do sklepu Lotos w celu zapłaty, drugi pracoenik będąc w środku nawet nie zareagował na wejście mojej osoby do środka. Po podejściu stanowiska z kawą zauważyłem brud wokół ekspresu i zakurzone kubki co ewidentnie wpłynęło na brak zakupu kawy. toliki na terenie sklepu brudnie pełne okruchów. W całym sklepie panuje nieład. Kasjer wraz z kolegą w trakcie obsługi mojej osoby rozmawiali na tematy niezwiązane z pracą. Jakość obsługi w w/w stacji oceniam źle ponieważ osoby te widocznie nigdy nie miały podstawowego szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta co wg mnie wpływa na całokształt funkcjonowania stacji.
Postanowiłem dać +5 ponieważ ilekroć jestem na zakupach tym więcej rzeczy mnie zadawala np. obsługa kompetentna, miła i życzliwa pracownicy są bardzo dobrze zorientowani w asortymencie. Towar bardzo dobrze i czytelnie wyeksponowany co bardzo ułatwia zakupy. Jęsli chodzi o stoisko z mięsem i wędlinami to jestem zdumiony czystością i świeżością artykułów ponieważ w wiekszości sklepów wielkopowierzchniowych z tym bywa różnie. Serdecznie Polecam
Sklep ten oceniam tylko na +3 ponieważ brak w nim jakiejkolwiek organizacji pracy i informacji dla klientów. Wczoraj po godz. 8:00 poszedlem na zakupu a tu informacja na drzwiach że inwentaryzacja do godz 13. gdzie na zakupach byłem w niedzielę ok 18 i żadnej informacji nie było. Jeśli chodzi o obsługę to wg mnie jest straszna kasjerki strasznie nie miłe jeśli sie pyta o wskazanie jakiegoś asortymenty to niestety panie albo mówią że nie ma albo z mina jak na ścięcie szukają go razem ze mną niestety nie polecam zakupów w tym sklepie.
Wchodząc do Makro zostałem jednogłośnie przywitany przez pracowników Działu Obsługi Klienta gdy odbijając karte wejściową miałem problemy ( nie chciała się bramka otworzyć) pracownicy stali i sie przypatrywali dopiero po chwili podeszła do mnie jedna z Pań i kazała mi pokazać swoją kartę. Gdy ją zobaczyła i odblokowała wszedłem na zakupy. Po chwili po między regałami zauważyłem dwie kobiety która jedna z nich bardzo nie uprzejmie i wulgarnie zwracała uwagę co do pracy swojej pracownicy jak później sie dowiedziałem była to pani kierownik Działu Obsługi Klienta. Byłem bardzo oburzony tym zaistniałym faktem ponieważ ja wchodząc do sklepu chcę czuć atmosferę pracy a nie jakiś rygor. A pozatym jeśli chodzi o dawanie reprymendy to jest od tego biuro a nie środek sklepu. Po zrobieniu zakupów w kolejce musiałem czekać ok 5 min więc nie długo. Obsługa przy kasie sprawna i szybka.
Jestem klientem multibanku ponieważ jest to wg mnie najbardziej przyjazny bank dla człowieka. Przystęny dla osób starszych. Profesjonalna obsługa i indywidualne podejście do potencjalnego klienta na bardzo wysokim poziomie. Porównując współpracę z innymi Bankami np z BGŻ obsługa i produkty w Multibanku są bardziej przystepne i na dogodnych warunkach. Infolinia Multibanku jest naprawdę w 100% profesjonalna obsługa kompetentna serdecznie polecam innym kożystanie z usług tego Banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.