Opinia użytkownika: Wojciech_45
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Po przyjeździe na plac stacji i podjechaniu do dystrybutora LPG od momentu zadzwonienia dzwonkiem po obsługę po przyjścvie pracownika minęło ok. 7 min. Pracownik witajkąc mnie odrazu spytał "za ile mam wlać". Po wejściu do sklepu Lotos w celu zapłaty, drugi pracoenik będąc w środku nawet nie zareagował na wejście mojej osoby do środka. Po podejściu stanowiska z kawą zauważyłem brud wokół ekspresu i zakurzone kubki co ewidentnie wpłynęło na brak zakupu kawy. toliki na terenie sklepu brudnie pełne okruchów. W całym sklepie panuje nieład. Kasjer wraz z kolegą w trakcie obsługi mojej osoby rozmawiali na tematy niezwiązane z pracą. Jakość obsługi w w/w stacji oceniam źle ponieważ osoby te widocznie nigdy nie miały podstawowego szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta co wg mnie wpływa na całokształt funkcjonowania stacji.