Opinia użytkownika: Wojciech_45
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Wchodząc do Makro zostałem jednogłośnie przywitany przez pracowników Działu Obsługi Klienta gdy odbijając karte wejściową miałem problemy ( nie chciała się bramka otworzyć) pracownicy stali i sie przypatrywali dopiero po chwili podeszła do mnie jedna z Pań i kazała mi pokazać swoją kartę. Gdy ją zobaczyła i odblokowała wszedłem na zakupy. Po chwili po między regałami zauważyłem dwie kobiety która jedna z nich bardzo nie uprzejmie i wulgarnie zwracała uwagę co do pracy swojej pracownicy jak później sie dowiedziałem była to pani kierownik Działu Obsługi Klienta. Byłem bardzo oburzony tym zaistniałym faktem ponieważ ja wchodząc do sklepu chcę czuć atmosferę pracy a nie jakiś rygor. A pozatym jeśli chodzi o dawanie reprymendy to jest od tego biuro a nie środek sklepu. Po zrobieniu zakupów w kolejce musiałem czekać ok 5 min więc nie długo. Obsługa przy kasie sprawna i szybka.