Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Tydzień temu kupiłem deskę do muszli toaletowej w Leroy Merlin. Niestety nakrętka w komplecie ślizgała się po gwincie, co uniemożliwiało montaż deski. Jak to bywa, zagubił mi się paragon. Pojechałem jednak do sklepu chcąc próbować rekalmować na podstawie płatności kartą. Niestety w kolejnych okienkach byłem informowany, że bez paragonu nie mogą przyjąć towaru. W końcu przyszedł pan z obsługi działu z artykułami sanitarnymi. Ja byłem już nastawiony bardzo bojowo, bo trzy poprzednie osoby chciały mnie odprawić z kwitkiem. Ten pan rzeczowo poinformował mnie, że jest to wymóg producenta a nie sprzedawcy, że musi być oryginał paragonu. Jednak obejrzał deskę i feralną nakrętkę. Przeszedł się na swój dział i przyniósł ok 7 różnych rodzajów nakrętek i dobrał dwie, które pasowały do gwintu i obie mi dał. I odszedłem z poczuciem bycia obsłużonym profesjonalnie i uprzejmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.