Opinia użytkownika: Witold_21
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Tydzień temu kupiłem deskę do muszli toaletowej w Leroy Merlin. Niestety nakrętka w komplecie ślizgała się po gwincie, co uniemożliwiało montaż deski. Jak to bywa, zagubił mi się paragon. Pojechałem jednak do sklepu chcąc próbować rekalmować na podstawie płatności kartą. Niestety w kolejnych okienkach byłem informowany, że bez paragonu nie mogą przyjąć towaru. W końcu przyszedł pan z obsługi działu z artykułami sanitarnymi. Ja byłem już nastawiony bardzo bojowo, bo trzy poprzednie osoby chciały mnie odprawić z kwitkiem. Ten pan rzeczowo poinformował mnie, że jest to wymóg producenta a nie sprzedawcy, że musi być oryginał paragonu. Jednak obejrzał deskę i feralną nakrętkę. Przeszedł się na swój dział i przyniósł ok 7 różnych rodzajów nakrętek i dobrał dwie, które pasowały do gwintu i obie mi dał. I odszedłem z poczuciem bycia obsłużonym profesjonalnie i uprzejmie.