W markecie było mało klientów, obsługa w kasie szybka, sprawna.Niestety kolejny raz zmieniono ustawienie produktów, więc dłużej trzeba spacerować po sklepie , aby poszukać potrzebny produkt.
Młoda pani przyjmująca sprzęt jakby z lat 70-tych...łaskawie zwróciła uwagę na moje wejście i oderwała wzrok od laptopa. Telefon przyjęła do naprawy. Gdy otrzymałam wiadomość o możliwości odebrania aparatu i zadzwoniłam, aby upewnić się, spytała o co mi chodzi, czy nie potrafię przeczytać treści esemesa??? Była naprawdę niegrzeczna.
Wizytę w markecie ogólnie oceniam dobrze, ale: reorganiazacja na stoisku ze słodyczami doprowadziła do formowania się kolejek...może wrócić do poprzedniego ustawiania??
Kolejny raz nie można tu kupić produktów z mojej listy: brak pączków w małych opakowaniach , brak jakiegokolwiek pieczywa tostowego:((((Pani w kasie powiedziała, że kilka pączków mogę kupić w najbliższym stoisku cukierniczym.....
Chciałam kupić dwa produkty za sumę 4,35 zł. Dałam pani ekspedientce 50 zł ( nie miałam innych pieniędzy).Pani wydała mi resztę dwuzłotówkami!!( bo nie ma drobnych).Zrezygnowałam z zakupu.
Chciałam kupić większą ilość materiału na zasłony. Okazało się, że samoobsługa... .kilka osób w kolejce...Pracownica bardzo życzliwie czuwała i niektórym pomagała w tych pracach ręcznych:))
Mimo dużej ilości klientów, jedna z pracownic przeszła ze mną całą salę sprzedaży, aby wskazać mi, gdzie leży szukany przeze mnie produkt....dziękuję za życzliwość:))
Wczesne popołudnie a w markecie nie można było kupić: cytryn, arbuza, należytej jakości ziemniaków oraz pączków pakowanych w ilości poniżej 10 sztuk....
Dawno nie byłam w hipermarkecie: wszystkie produkty z listy bez problemu znalazłam na półkach i zakupiłam, w kasie sympatyczna pani sprawnie obsługująca.Polecam:)
Stoiska z warzywami oraz owocami wyglądały mizernie: niektóre produkty przywiędły, zalegające puste , opakowania , kwiaty w doniczkach , które dawno nie były podlewane....Gdy jedną z pracownic zapytałam o pokarm dla kanarków, wskazała dłonią kierunek- gdzieś tam..
Bardzo dziękujemy za trud poświęcony, by dokonać oceny naszej sieci, a w szczególności marketu w Tczewie. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda uwaga, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. W związku z tym serdecznie dziękujemy za wskazanie obszarów, które wymagają usprawnienia. Postaramy się dołożyć wszelkich starań by sprostać w przyszłości stawianym oczekiwaniom. Pozdrawiamy, Kaufland Team
Moja pierwsza wizyta...
Moja pierwsza wizyta w salonie tej firmy :czekałam cierpliwie na obsługę w małym, dusznym pomieszczeniu, ale po około 35 minutach!!! zrezygnowałam .Przede mną pozostały jeszcze dwie osoby....W międzyczasie klienci rezygnowali z czekania, pani ( jednoosobowa obsługa) wyszła rozmienić pieniądze, bo nie miała drobnych, aby wydać resztę klientowi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.