Opinie użytkownika (10)

Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Tadeusz_92

22.12.2017

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Tadeusz_92

22.12.2017

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Tadeusz_92

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Tadeusz_92

21.12.2017

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Tadeusz_92

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Tadeusz_92

21.12.2017

Idea Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Tadeusz_92

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Mój...
Tak sobie. Mój kontakt sprowadza się do korzystania z usług przez stronę www. W związku z tym brak możliwości oceny obsługi. Strona działa dobrze bez problemów wykonuje standardowe operacje. Oferta produktów jest dobra i na wysokim poziomie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Tadeusz_92

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat strony bankowej i produktów w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. Po wejściu...
OK. Po wejściu do Banku bez oczekiwania zostałem zaproszony do okienka i obsłużony sprawnie i w miłej atmosferze. Pracownik odpowiadał na moje pytania i starał się wyjaśnić moje wątpliwości. Proponowane usługi w stosunku do innych dostępnych na rynku oceniam na poziomie dobrym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Tadeusz_92

01.08.2017

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Mój kontakt...
OK. Mój kontakt z Bankiem jest jedynie przez Internet i telefon. W trakcie rozmów telefonicznych, pracownik odpowiadał na moje pytania i starał się pomóc. Jedne z lepszych dostępnych produktów na rynku Bankowym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Tadeusz_92

01.08.2017

Idea Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi