Tak sobie. Mój kontakt sprowadza się do korzystania z usług przez stronę www. W związku z tym brak możliwości oceny obsługi. Strona działa dobrze bez problemów wykonuje standardowe operacje. Oferta produktów jest dobra i na wysokim poziomie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat strony bankowej i produktów w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. Po wejściu...
OK. Po wejściu do Banku bez oczekiwania zostałem zaproszony do okienka i obsłużony sprawnie i w miłej atmosferze. Pracownik odpowiadał na moje pytania i starał się wyjaśnić moje wątpliwości. Proponowane usługi w stosunku do innych dostępnych na rynku oceniam na poziomie dobrym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
OK. Mój kontakt z Bankiem jest jedynie przez Internet i telefon. W trakcie rozmów telefonicznych, pracownik odpowiadał na moje pytania i starał się pomóc. Jedne z lepszych dostępnych produktów na rynku Bankowym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.