Opinie użytkownika (8)

Celem wizyty było...
Celem wizyty było dokonanie kosztorysu okien do mojego nowego domu. Przed budynkiem było czysto, w środku też. Pan, który mnie obsługiwał był miły i rzetelny, widać było ze zna się na rzeczy. Dokonał kosztorysu sprawnie i szybko, uzyskałam odpowiedź na wszystkie pytania i wątpliwości. Posługiwał się prostym językiem więc pomimo braku wiedzy z tej dziedziny wiedziałm o co chodzi.Wizyta trwała około 15 minut.

Sylwia_102

01.05.2009

Oknoset

Placówka

Myszków, Pułaskiego 68a

Nie zgadzam się (17)
Moja wizyta miała...
Moja wizyta miała na celu zgłoszenie rozwiązania działalnosci gospodarczej. Przed budyniem było czysto, w środku zresztą też. Miejsc do obsługi było 3, w tym 1 nieczynne. Musiłam chwile poczekać, gdyż obie panie były zajęte innymi klientami. Kiedy miejsce sie zwolniło pani poprosiła mnie abym podeszła. Obsługa odbywała się na siedząco. Musiałam wypełnić druk, z tym że w 1 egzemplarzu, drugi miał byś skserowany. Miałam dzieki temu mniej pisania. Druki poukładane byłe w odpowiednich przegrudkach, ogolnodostępne dla klentów. Na tablicy informacyjnej przypiete były wszelkie wzory do wypełnienia druków oraz aktualne informacje. Nie musiałam z nich korzystać gdyż pani Ewelina dokladnie zaznaczyła gdzie i co mam wypełnić. Trwało to chwilę. Pani obsługująca mnie ( zresztą prawie zawsze na nią miałam przyjemność trafić) była ubrana schludnie, nie miała białej bluzki, miała przypiety identyfikator, makijaż delikatny, włosy związane, paznokcie zadbane, brak ozdób i bizuterii. Cała moja wiztyta trwała ok 10 min. Załatwiłam sprawnie co chciałam. Podziękowałam, pani również i wyszlam. Przy dwiarz stał pracownik ochrony, powiedziałam dość cicho "do widzenia". Jednak on usłyszał i odpowiedział.

Sylwia_102

14.04.2009

ZUS

Placówka

Myszków, ul. Sikorskiego 57

Nie zgadzam się (20)
Trzecia wizyta, kończąca...
Trzecia wizyta, kończąca transakcję. Zamówienie zakupionej blachodachówki miało trwać ok 2 tygodni, a tu ku mojemu zdziwieniu po upływie tygodnia otrzymalam telefon że juz jest. Pojechalam więc zapłacić za fakturę i uzgodnić szczegoły transportu. Ta miła pani od razu mnie rozpoznała, wystawienie faktury trwalo chwilę. Okazało się też że transport będzie tańszy niż myśleliśmy. Co do dnia i godziny transportu umówilismy się że będziemy czekać na telefon ale obiecała zorganizować go w dniach dla nas korzystnych. W między czasie przyszedł klient, którego skierowala do innego pracownika. Dostałam fakturę a ta miła Pani nazywała się Beata K.. Podziękowałam ona również i się pozegnałyśmy. Czas wizyty to ok 10 minut łącznie z przeliczeniem gotówki i wystawieniem faktury. Obsługę równiez oceniam pozytywnie, z tym że przydałyby im się identyfikatory oraz stroje ujednolicone. Towar dobrze wyeksponowany na połkach, poukładadny wg rodzaju. Ceny niektórych produktów niestety są wyższe niż u konkurencji, chyba że jest w promocji. Ogólnie jestem zadowolona z przebiegu całej transakcji oraz wszystkich trzech wizyt.

Sylwia_102

26.03.2009

Skład budowlany FELIX

Placówka

Myszków, Pułaskiego 39

Nie zgadzam się (20)
To była moja...
To była moja druga wizyta w tym sklepie. Tym razem wybralismy się z mężem gdyż chodziło o zamówienie blachodachówki, o którą pytałam poprzednio. Mielismy już wyliczone parametry dachu, ta sama miła Pani co poprzednio zanotowała sobie wszystkie informacje, łącznie z numerem telefonu. Mąż w między czasie jeszcze miał kilka pytań. na które odpowiedziała rzetelnie. Podczas naszej obsługi wszedł kolejny klient i Pani go skierowała do innego stanowiska, dodając " Tutaj chwile zejdzie". Umówilismy się, ze będziemy czekać na telefon, gdyż termin realizacji zamówienia ma wynosic około 2 tygodni. Zapytalismy jeszcze o sprawy związane z transportem i rozładunkiem. Otrzymalismy wstepne informacje a konkretnie mielismy się umówić przy zapłacie za fakturę. Wpłacilismy zaliczkę i otrzymaliśmy potwierdzenie. Pani nas miło pozegnała i wyszlismy zadowoleni. Wizyta trwała około 10 minut. Zachowanie pracownika było pozytywne, wiedza bardzo duża i kompetentna, Czas obsługi stosunkowo krótki jak na tą branże. Wygląd miejsca obsługi- czysto ale jakoś tak ponuro...myśle że to wina sprzedawanego asortymentu, wiertła, blachy, rynny itp nie są zbyt prezetnacyjne. Ulotki reklamowe ułożone na półeczce przy drzwiach. Wyszlismy ze sklepu zadowoleni

Sylwia_102

26.03.2009

Skład budowlany FELIX

Placówka

Myszków, Pułaskiego 39

Nie zgadzam się (13)
Celem wizyty było...
Celem wizyty było uzyskanie informacji odnośnie blachodachówki sprzedawanej w promocji. Obsługiwała mnie bardzo miła Pani, niestety nie miała identyfikatora. Od początku wydała mi się osobą kompetentną i rzetelną. Dokładnie przedstawiła mi produkt i jego podstawowe zalety (również cenowe, gdyż w promocji jest dużo tańsza). Wyliczyła mi wszystkie wymiary i wszystko notowała na folderze reklamowym, króry poźniej otrzymałam. Pytałam również o inne elementy, gąsiory, wiatrówki, rynny itp. i w tej kwestii również otrzymałam potrzebne informacje. Kiedy jakiejś ulotni nie było "pod ręką" przyniosła szybko z innego pomieszczenia. Była dobrze zorientowana w cenach oraz produktach oferowanych przez firmę. Po tej wizycie miałam wrażenie że wiem wszystko co powinnam wiedzieć. Pozegnalam się i wyszłam.

Sylwia_102

26.03.2009

Skład budowlany FELIX

Placówka

Myszków, Pułaskiego 39

Nie zgadzam się (18)
Wczoraj robiłam zakupy...
Wczoraj robiłam zakupy w sklepie drogeryjnym. Obsługę sklepu mogę skomentowac jako miłą i profesjonalną. Tylko niestety Pani która rozkłada towar i słuzy radą na sklepie, obsługuje też przy kasie. Trzeba nieraz czekać aż ktos podejdzie. Podczas zakupów mozna smiało zapytac o dany produkt, odpowiedzą zawsze i skrupulatnie. Panie są miłe i usmiechnięte, stroje mają słuzbowe, tylko nie zwróciłam uwagi czy mają przypiete etykietki z imionami ale myslę że raczej tak. Minusem jest mało miejsca między regałami, trzeba sie przeciskać i uważać żeby czegos nie zrzucić. Godziny otwarcia są zadowalające, ceny towarów również, dają również gratisy.

Sylwia_102

10.12.2008

Visage

Placówka

Myszków, Kościuszki 24

Nie zgadzam się (17)
Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty było złozenie reklamacji dot. karty kredytowej, tj. nie przyszło mi rozliczenie od 3 m-cy oraz nowa karta. Gdy weszłam do banku czynne było 1 stanowisko obsługi klienta lecz było zajete, więc czekałam. W tym oddziale raczej nie zalatwiam spraw ale jest mi znany, rozglądając się zauważyłam że dobrze mają wyeksponiwane ulotki i foldery reklamowe, w banku jest czysto, a Pracownice ubrane w białe bluzki, niestety nie miały strojów służbowych ( wyglada to wtedy jak pokaz mody),Miały natomiast przypiete plakietki z nazwiskiem. Wyszła pani z zaplecza i poprosiła mnie do stanowiska, powiedziała " Dzień dobry w czym moge pomóc" i wskazała miejsce abym usiadła. Naświetliłam jej sprawe po czym wytłumaczyła mi że wyciągi nie przychodzą gdyż mam usł internetową. Kazałam więc ją zamknąć gdyż bardziej zależy mi na wyciągach do domu. natomiast odnowiona karta powinna jeszcze przyjść, jak nie to mam zadzwonić. W między czasie dostałam jescze propozycje pozyczki, nie skorzystałam ale Pani jakos specjalnie mnie nie namawiała. Podpisałam kilka dokumentów i podziękowałam. Pani rownież podziękowała i zyczyła mi miłego dnia. Powiedzialam "Dowidzenia" i wyszłam.

Sylwia_102

12.11.2008
Nie zgadzam się (25)
jeśli chodzi o...
jeśli chodzi o kontakt to jest on dosyć częsty. mam załozone konto oszczędzające i wszystko jest ok tylko mają bardzo zaostrzone procedury np. robienia przelewów z konta. Tymczasem obsługa: Kiedy weszłam z mężem i dzieckiem ( 14 m-cy) do oddziału Pani od razu zwróciła na nas uwagę( bylismy jedynymi klientami), poprosiła nas do stanowiska przy kyórym pracowała i poprosiła abyśmy usiedli. Kiedy wytłumaczyłam o co mi chodzi, przedstawiła ofertę lokat ( dość szczegółowo) i wytłumaczyła jak wygląda sprawa z lokatą wspólną ( nie rozumiem tylko w jakim celu zakładają rachunek osobisty a dopiero pod nim lokatę, myslę że poprostu mają plany do wyrobienia i stąd założenie bezpłatnego racunku osobistego)- tego nam Pani nie wytłumaczyła. Podobało mi się że doradziła założenie 2 lokat i podział pieniędzy. Jesli chodzi o jakosć obsługi: Pani była miła, uśmiechała się a ponieważ nasze zywiołowe dziecko ciągle przeszkadzało miała też idealny temat do zagajenia rozmowy. Ogólnie było miło tylko cała procedura trwała troche za długo (ale taki mają system). Na koniec podziękowanie i dowidzenia, brakowało mi życzenia Miłego dnia.Dlatego też nie ma oceny 5.

Sylwia_102

01.11.2008

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Częstochowa, Plac Daszyńskiego 4

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi