Opinia użytkownika: Sylwia_102
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: jeśli chodzi o kontakt to jest on dosyć częsty. mam załozone konto oszczędzające i wszystko jest ok tylko mają bardzo zaostrzone procedury np. robienia przelewów z konta. Tymczasem obsługa: Kiedy weszłam z mężem i dzieckiem ( 14 m-cy) do oddziału Pani od razu zwróciła na nas uwagę( bylismy jedynymi klientami), poprosiła nas do stanowiska przy kyórym pracowała i poprosiła abyśmy usiedli. Kiedy wytłumaczyłam o co mi chodzi, przedstawiła ofertę lokat ( dość szczegółowo) i wytłumaczyła jak wygląda sprawa z lokatą wspólną ( nie rozumiem tylko w jakim celu zakładają rachunek osobisty a dopiero pod nim lokatę, myslę że poprostu mają plany do wyrobienia i stąd założenie bezpłatnego racunku osobistego)- tego nam Pani nie wytłumaczyła. Podobało mi się że doradziła założenie 2 lokat i podział pieniędzy. Jesli chodzi o jakosć obsługi: Pani była miła, uśmiechała się a ponieważ nasze zywiołowe dziecko ciągle przeszkadzało miała też idealny temat do zagajenia rozmowy. Ogólnie było miło tylko cała procedura trwała troche za długo (ale taki mają system). Na koniec podziękowanie i dowidzenia, brakowało mi życzenia Miłego dnia.Dlatego też nie ma oceny 5.