Opinia użytkownika: Sylwia_102
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Celem mojej wizyty było złozenie reklamacji dot. karty kredytowej, tj. nie przyszło mi rozliczenie od 3 m-cy oraz nowa karta. Gdy weszłam do banku czynne było 1 stanowisko obsługi klienta lecz było zajete, więc czekałam. W tym oddziale raczej nie zalatwiam spraw ale jest mi znany, rozglądając się zauważyłam że dobrze mają wyeksponiwane ulotki i foldery reklamowe, w banku jest czysto, a Pracownice ubrane w białe bluzki, niestety nie miały strojów służbowych ( wyglada to wtedy jak pokaz mody),Miały natomiast przypiete plakietki z nazwiskiem. Wyszła pani z zaplecza i poprosiła mnie do stanowiska, powiedziała " Dzień dobry w czym moge pomóc" i wskazała miejsce abym usiadła. Naświetliłam jej sprawe po czym wytłumaczyła mi że wyciągi nie przychodzą gdyż mam usł internetową. Kazałam więc ją zamknąć gdyż bardziej zależy mi na wyciągach do domu. natomiast odnowiona karta powinna jeszcze przyjść, jak nie to mam zadzwonić. W między czasie dostałam jescze propozycje pozyczki, nie skorzystałam ale Pani jakos specjalnie mnie nie namawiała. Podpisałam kilka dokumentów i podziękowałam. Pani rownież podziękowała i zyczyła mi miłego dnia. Powiedzialam "Dowidzenia" i wyszłam.