Dyrekcja zapewniła nam ten hotelik. Od bramy zapowiadało się pięknie. I tak było. Przemiła obsługa, wysokie standardy w pomieszczeniach, pyszne posiłki. Bywam często w tego tupu miejscach, ale to zrobiło na mnie najlepsze wrażenie. Cicho, przytulnie, profesjonalnie. Można pracować i odpoczywać. Nie wiem tylko jak z internetem wygląda tam sprawa. Śniadania nikt nie jest w stanie przejeść. ;)Polecam!
Standardowo trzeba było znaleźć nocleg na wyjeździe służbowym. Padło na Villa Eden. Z zewnątrz interesująco. Wewnątrz również. Miła obsługa opuściła 10 zł za nocleg. Pokoje czyste i zadbane. Na korytarzu cicho i przytulnie. Dostęp do Wi-Fi dla gości. Niestety minus pojawił się przy śniadaniu. otóż po zamówieniu "co się chce", ktoś schodził do spożywczego i robił zakupy. Dziwne. Ale może i to działa. mówiąc krótko- polecam! Pozdrowienia dla uroczej pani z recepcji!
Będąc na wyjeździe służbowym szybko poprzez telefon znalazłem w internecie ten hotel, gdyż był po drodze. Zatelefonowałem. Zapytałem o trzy pokoje dwuosobowe. W odpowiedzi usłyszałem: "Coś się znajdzie". Zgodziłem się. Kobieta dwa razy źle wytłumaczyła nam dojazd i nadrobiliśmy ok 15 km. Po dotarciu okazało się, że jest jeden pokój dwuosobowy i jeden czteroosobowy. No cóż. Szefowa nie wiedziała co powiedzieć, a chciała klientów. Zostaliśmy. Bufet drogi. W porównaniu do innych miejsc tego typu. Plusem jest to, że wnętrze restauracji i pokoje hotelowe są czyste i zadbane. Minusem jest to, że śniadanie było na prawdę marne. Nie będę się na ten temat dłużej rozwodził. Ogólnie średnio polecam. A nawet nie polecam.
Odwiedziłem po raz kolejny ten profesjonalny warsztat samochodowy. Chodziło o wymianę elementów zawieszenia w moim aucie. Kilka dni wcześniej po konsultacji otrzymałem orientacyjny koszt i czas naprawy. Zaprowadziłem więc auto. I nieoczekiwanie dostałem zastępcze. Dobrze, bo było mi potrzebne. Następnego dnia otrzymałem telefon i pojechałem po swoje. Koszt był większy niż szacowano, ale mogło się tak zdarzyć. Otrzymałem wykaz napraw i części. Pracownicy kulturalni i kompetentni. Sam warsztat czyściutki i z daleka widać, że profesjonalny. kupowałem u nich też opony do tego auta. A z gospodarstwa domowego serwisują nam łącznie 3 auta i jesteśmy zadowoleni. Polecam!
Udałem się do tego sklepu w celu kupna kilku drobnych części do skutera. Sprzedawca/ właściciel okazał się w miarę znającym na rzeczy człowiekiem. Niestety na stanie nie posiadają zbyt wielu części i na większość trzeba czekać ok 2 dni roboczych. Na plus zasługują niskie ceny. Wygląd sklepu jest również nienaganny.
Wybrałem się tam w celu naprawy elektryki w moim samochodzie. Zakład ten został mi polecony przez znajomego. Od razu widać, że panowie znają się na rzeczy. Powiedziałem tylko o co chodzi, a od razu zajęli się autem. Usterka okazała się drobna, więc cała naprawa trwała bardzo krótko. Nikt się nie ociągał. Obsługa sympatyczna. Miejsce- jak to warsztat. Ale pozytywnie. Cenowo również przyzwoicie. Ogólnie godne polecenia.
Będąc w Lubrańcu wybrałem się do całkowicie odnowionej Biedronki. Była ona już co prawda w miasteczku od bardzo dawna, jednak jej stan był coraz gorszy, aż doszedł do opłakanego i market doczekał się remontu. I byłem pod wrażeniem. Sklep został znacznie powiększony, całkowicie odnowiony, wyremontowany zreorganizowany. Wszystko na plus. Parking również rozpoczął nowe życie. A pracownicy jak zawsze w porządku. Teraz aż miło robić tam zakupy.
Jest to jeden ze sklepów znanej sieci, znajdujący się w C.H. Rondo. Asortyment podobny do reszty sieciowych sklepów. Dlatego skupmy się na samym lokalu i obsłudze. Otóż obydwie te sfery nie budzą w moich oczach żadnych zastrzeżeń. Dobra organizacja i porządek. Wystarczy zatrzymać się na dłuższą chwilę przy danym stoisku, a już podchodzi do nas pracownik i proponuje pomoc. Mówiąc ogólnie o sieci tych sklepów, to są według mnie bardzo konkurencyjni na rynku i często przeglądam ich nowości i promocje.
Co to jest Laser Fight? To rozrywka dla osób szukających wrażeń, ruchu i poprawy humoru w wolnej chwili. Więcej informacji dla niewtajemniczonych znajduje się na stronie WWW. Wystarczy poszukać w popularnej wyszukiwarce. Jeśli chodzi o mnie, to spróbowałem i spodobało mi się. Z zewnątrz lokal nie wygląda imponująco, ale sale są ciekawie urządzone. Dodatkowo miła obsługa, możliwość rezerwacji, organizacja imprez okolicznościowych itp. A przy tym śmieszne ceny plus karty stałego klienta i zniżki. Świetna rozrywka dla 4-8 osób w każdą porę roku i o każdej porze dnia. Zachęcam do spróbowania. Warto!
Sklep ten został przeze mnie znaleziony zupełnie przypadkowo kilka lat temu. Jednak ich oferta wydała się ciekawa i tak jestem ich klientem do dziś. W Outletcenter możemy znaleźć odzież męską i damską, obuwie, dodatki i akcesoria. Głównie Wybór jest imponujący przy jednocześnie niskich cenach. A jakość produktów najwyższa. Dodatkowo często można trafić na ciekawe promocje. Istnieje opcja zamówienia newslettera na maila. Z wysyłką nie ma problemu. Zachęcam do odwiedzenia sklepu.
Jest to bar, w którym stołuje się częściej, niż w jakimkolwiek innym. Pewnie dlatego, że jest mi po drodze. Wiele osób chwali to miejsce. Nie odbiegam od tego. Bar może nie wyróżnia się jakoś szczególnie na tle konkurencji, ale jest w nim coś, co powiększa grono klientów. Zawsze miło, szybko i smacznie (choć to już sprawa upodobań). Lokal jest niewielki, ale przyjemnie urządzony. Uśmiechnięta obsługa dodatkowo poprawia nastrój. Polecam.
Da Grasso to popularna sieć pizzerii w naszym kraju. Byłem w kilku z nich, ale najczęściej odwiedzam właśnie tę we Włocławku. Panuje tam miła i spokojna atmosfera, w lokalu jest czysto i przyjemnie. Łatwo tam trafić. Pizzerię widać z daleka. Obsługa bardzo przyjaźnie nastawiona do klientów i nie sprawiła mi jeszcze żadnego rozczarowania. Jak smakują pizze? To już kwestia gustu i indywidualnych upodobań. Mi i moim znajomym wszystko bardzo odpowiada. Ceny są raczej niskie. Można się najeść tam za małe pieniądze i przy okazji spędzić czas z przyjaciółmi.
PARADEX to firma zajmująca się sprzedażą części samochodowych i naprawą aut. Dodatkowo prowadzą komis, sklep internetowy, budują motocykle, wypożyczają auta do ślubów itp. Serwisuje tam dwa samochody i zawsze byłem zadowolony z ich usług. Znają się na rzeczy i szanują klienta. Pracują stosunkowo szybko i sprawnie. Czasem są zakręceni, ale są i tak najrzetelniejszym warsztatem jaki znam. Nie słyszałem jeszcze, żeby robili jakieś przekręty. Szybko się rozwijają. Sklep i warsztat jest zadbany. Polecam.
Armyworld.pl to sklep internetowy, posiadający w asortymencie odzież, obuwie i akcesoria wojskowe nowe oraz z demobilu. Kupuje tam bardzo często. Wybór jest na prawdę imponujący. Przy okazji wszystko sprzedawane jest za śmieszne pieniądze. Obsługa zawsze szybko i chętnie odpowiada na każde pytanie. Towar jest zawsze zgodny z opisem. Wysyłka błyskawiczna. Nigdy nie miałem z nimi problemu. Czasem dorzucą od siebie jakiś drobny gratis. Na prawdę polecam.
NETCOMP to mały sklep z komputerami i akcesoriami. Nie ma tam zbyt wielkiego wyboru. Ale na zamówienie ściągają co potrzeba- szybko i sprawnie, bez opowiadania bajek. Miła obsługa służy radą. Nie są nastawieni ślepo na zysk, lecz dbają o klienta. Fajna atmosfera i bezproblemowe załatwianie każdej sprawy. Dodatkowo prowadzony jest tam serwis komputerów i urządzeń elektronicznych.
BIS-EKOL to serwis i sklep zajmujący się myjkami ciśnieniowymi, wyposażeniem myjni samochodowych itp. Lokal wygląda bardzo schludnie i zachęcająco. Kupowałem u nich myjkę ciśnieniową. Miałem już wcześniej dopasowany model, więc obyło się bez doradztwa. Jednak po krótkim czasie użytkowania pojawiły się problemy wynikające z błędu fabrycznego. Niestety nie przyjęli urządzenia w ramach gwarancji i musiałem zapłacić za naprawę, choć całkowicie niesłusznie. Ale myjka była mi potrzebna od razu więc nie kłóciłem się zbyt długo. Z powodu intensywnego używania sprzętu do wymiany zakwalifikowała się jedna z części eksploatacyjnych. Wszystko leżało w serwisie tydzień, a i tak prostą czynność wykonali źle. Wizyta w innym serwisie załatwiła sprawę, a przy okazji dostałem kilka porad. Wracając do BIS-EKOL. Może się znają na rzeczy i tylko udają z lenistwa i wyrachowania, a może nie mają pojęcia. Jednakże klientów do siebie nie przyciągają.
Stereotypowy urząd. Chcą czasem zabłysnąć wiedzą, a są często niedoedukowani w danym zakresie. Zatrudniono tam w ostatnim czasie wiele młodych pracownic. Nie można powiedzieć- są miłe i służą radą. Jednak starsi pracownicy nadrabiają "życzliwością". Poza tym samo robią sobie problemy. Szczytem było, kiedy w sierpniu chciałem zarejestrować motocykl, podałem pewnej pani dokumenty, a ona weszła w najlepsze w pogaduchy z koleżanką, która siedziała na jej biurku. Oczywiście nie rozmawiały na żaden istotny temat. W końcu nie wytrzymałem i zwróciłem panią uwagę. W rezultacie stwierdziły, że coś w dokumentach jest namieszane i nie da się zarejestrować. Poszedłem do innego pokoju. Jednak się dało.
Odwiedzam Castoramę około dwa razy w miesiącu. Nie zawsze coś kupuję. Często chce się po prostu zorientować w cenach, asortymencie, pooglądać narzędzia itp. Obsługa jest miła i kompetentna, a zadaje im dużo pytań. Wszystko jest dobrze zorganizowane. Jak to bywa w marketach tego typu, jest tam zawsze ruch- i obsługi i klientów. Będąc w Bydgoszczy nie można nie trafić do Castoramy.
I znów padnie seria negatywów na temat Ośrodka Ruchu Drogowego... Zdawałem w WORDzie we Włocławku 3 kategorie prawa jazdy. Łącznie 4 egzaminy. Za każdym razem egzamin praktyczny z innym egzaminatorem. I za każdym nie obyło się bez nerwów spowodowanych zachowaniem pracowników. Co prawda miejsce usytuowania budynku i wnętrze są jak najbardziej w porządku, to jednak personel ma daleko posunięty "syndrom wyższości". Każde słowo wypowiedziane z pogardą, odnoszenie się bez szacunku. Począwszy od osób w rejestracji po egzaminatorów. Czepiają się wszystkiego (nie mówię tutaj o błędach na egzaminie!).
Ale niestety jest tak w większości tego typu placówek w Polsce.
Jest to jeden z wielu oddziałów tej sieci. Jednak mimo wszystko każdy oddział różni się z kilku powodów. Opisywany przeze mnie oddział został niedawno przeniesiony z ulicy Lipowej 1. Bywam tam dość często. Obecna lokalizacja sklepu jest niestety mniej rzucająca się w oczy niż poprzednia, jednak teraz znajduje się w miejscu bardziej zadbanym i w sąsiedztwie kilku innych sklepów i przedsiębiorstw związanych z tematem ogrodnictwa/ rolnictwa/ hodowli. Nigdy nie narzekałem na obsługę. Zawsze rzetelnie doradzą, powiedzą co i jak, pomogą, wyjaśnią, poszukają. Jeśli czegoś brakuje w magazynie to zamawiają towar i jest on zazwyczaj na drugi dzień.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.