Auto Części

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Z chodnika zaciekawiły...
Z chodnika zaciekawiły mnie foteliki dziecięce, które zauważyłam w sklepie z częściami samochodowymi, a od kilku dni jestem ciocią kolejnego brzdąca w rodzinie, więc chciałam zapoznać się z cennikiem asortymentu tego typu. sklep był ładnie zaaranżowany szczególnie na rodzaj asortymentu, było tam czysto i przestronnie. Za ladą znajdował się mężczyzna ok.40-stki, który obsługiwał klienta, a w dalszej części sklepu była pani, nieco starsza, o blond włosach, która podeszła aby obsłużyć klienta który wszedł do pomieszczenia po mnie i pytał o pompkę paliwową. Podejście kobiety do klienta było mocno nieodpowiednie. Łagodnie powiedziawszy zachowywała się ja ekspert w dziedzinie motoryzacji i gdy pytała o rodzaj, którego klient nie był do końca pewny, ale poprosił o sprawdzenie w katalogu wymieniając markę samochodu, kobieta odmówiła i kazała wrócić z popsutą częścią do sklepu i wtedy ewentualnie mogłaby poszukać odpowiedniego modelu. Cała rozmowa była lekko irytująca dla mnie, osoby, która obserwowała zajście z boku, bo trudno to nazwać obsługą klienta, kiedy kobieta ok.50-stki krzyczy na klienta ok.30-stki jak na przedszkolaka i zgorszonym tonem każe wrócić z popsutą częścią na kolejne zakupy. Na miejscu tego pana na pewno bym już tam nie wróciła.

Asupra

09.05.2012

Placówka

Jędrzejów, Strażacka

Nie zgadzam się (0)
Wstąpiliśmy do sklepu,...
Wstąpiliśmy do sklepu, aby kupić odświeżacz zapachowy do samochodu. Sklep składa się z dużego pomieszczenia, w którym znajduje się wiele tajemniczo wyglądających przedmiotów dla oczu kobiety. Wszystkie przedmioty z oferty były uporządkowane i oznaczone cenowo, gdy czegoś na składzie akurat nie ma, sprzedawca chętnie składa zamówienie i i informuje o czasie dostawy. Sprzedawca jest kompetentny i życzliwy, oraz chętnie udziela porady.

Asupra

11.04.2012

Placówka

Szczekociny, Kościelna

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do tego sklepu w celu kupna kilku drobnych części do skutera. Sprzedawca/ właściciel okazał się w miarę znającym na rzeczy człowiekiem. Niestety na stanie nie posiadają zbyt wielu części i na większość trzeba czekać ok 2 dni roboczych. Na plus zasługują niskie ceny. Wygląd sklepu jest również nienaganny.

Sutson

06.12.2011

Placówka

Brześć Kujawski, Farska 7

Nie zgadzam się (2)
Wczoraj udałem...
Wczoraj udałem się do sklepu Auto-Części w Zabrzu Od wejścia zaskoczył mnie ład i porządek, oraz niesamowicie uprzejmi sprzedawcy. Panowie bo jest ich dwóch są niesamowicie obrotni i znają temat sprzedaży części. Dosłownie w momencie wiedziałem ile kosztuje moja część i że zamówiona dotrze na 15.00 tego samego dnia ,po prostu rewelacja. Jestem bardzo zadowolony z takich zakupów.

zarejestrowany-uzytkownik

04.11.2011

Placówka

Zabrze, chopina 39

Nie zgadzam się (7)
Lokalizacja: Nowy Świat...
Lokalizacja: Nowy Świat 39, 33-100 Tarnów, woj. Małopolska Z uwagi, że zima się zaczęła na dobre przechodziłem koło sklepu Auto Części dwóch panów odśnieżało w tym czasie przed sklepem, reklama zachęcająca więc weszłam do sklepu spytać się o cenę akumulatora. Po wejściu jeden z panów zaraz wszedł po m nie i spytał się co potrzebuje następnie szybko sprawdził na komputerze jaki model akumulatora pasuje do mojego samochodu i jaka jest cena. Miło być w takim sklepie gdzie klient od razu ma profesjonalną obsługę. Pewnym utrudnieniem może nie dla mnie byłoby pokonanie bariery schodków dla inwalidów mimo tego sklep oceniłbym jako przyjazny dla klienta. Data obserwacji 03/12/2010r

Elf_1

05.12.2010

Placówka

Tarnów, Nowy Świat 39

Nie zgadzam się (1)

Auto Części

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto Części?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z chodnika zaciekawiły...
Z chodnika zaciekawiły mnie foteliki dziecięce, które zauważyłam w sklepie z częściami samochodowymi, a od kilku dni jestem ciocią kolejnego brzdąca w rodzinie, więc chciałam zapoznać się z cennikiem asortymentu tego typu. sklep był ładnie zaaranżowany szczególnie na rodzaj asortymentu, było tam czysto i przestronnie. Za ladą znajdował się mężczyzna ok.40-stki, który obsługiwał klienta, a w dalszej części sklepu była pani, nieco starsza, o blond włosach, która podeszła aby obsłużyć klienta który wszedł do pomieszczenia po mnie i pytał o pompkę paliwową. Podejście kobiety do klienta było mocno nieodpowiednie. Łagodnie powiedziawszy zachowywała się ja ekspert w dziedzinie motoryzacji i gdy pytała o rodzaj, którego klient nie był do końca pewny, ale poprosił o sprawdzenie w katalogu wymieniając markę samochodu, kobieta odmówiła i kazała wrócić z popsutą częścią do sklepu i wtedy ewentualnie mogłaby poszukać odpowiedniego modelu. Cała rozmowa była lekko irytująca dla mnie, osoby, która obserwowała zajście z boku, bo trudno to nazwać obsługą klienta, kiedy kobieta ok.50-stki krzyczy na klienta ok.30-stki jak na przedszkolaka i zgorszonym tonem każe wrócić z popsutą częścią na kolejne zakupy. Na miejscu tego pana na pewno bym już tam nie wróciła.