Sklep z zewnątrz w miarę w porządku, drzwi oraz witryny sklepowe w dobrej czystości. Czystość lokalu również w porządku. Problem zaczyna się wtedy, gdy klient chciałby zobaczyć aktualną cenę produktów na półkach. Brak lub nie aktualne cenówki pod produktami. Produkty ułożone estetycznie. Następnym minusem są butelki z napojami znajdujące się pod ladą z mięsem, o które można się przewrócić. Lada mięsna w dobrej czystości, jakość mięsa mogłaby być lepsza. Co do obsługi placówki nie można się do nieczego doczepić pracownicy kulturalni i mili dla klientów.
Biedronka Piastowska 2 Ruda Śląska.
Z zewnątrz sklepu stan uważam za dobry miejsce czyste bez latających papierków czy innych nieczystości. Ogólnie pierwsze co może rzucić się w oczy to mało przebierane owoce, co po niektóre już w pewnym stopniu zgnite. Mały stan pieczywa do wyboru, widocznie nie jest również kontrolowane przez pracowników. Czystość sklepu bardzo dobra podłoga czysta stan półek i regałów w porządku. Na sklepie mało personelu. Jakość obsługi kas daje wiele do życzenia jedna otwarta kasa do której jest ustawione 10 osób. Osoby na kasach samoobsługowych podirytowanie brakiem obsługi do pomocy. Nie można niestety obwiniać jednej ekspedientki która musi pracować na kasie a jednocześnie podchodzić do stanowisk samoobsługowych. Co do reszty personelu do pomocy nie zauważalny.
Placówka Ruda Śląska Orlen Zabrzańska 27. Dzień 10.11.2023 godzina 12:20 Podczas tankowania stan dystrybutorów jak i na zewnątrz stacja czysta bez śmieci oraz innych zanieczyszczeń. Wnętrze siedziby stacji też w porządku, produktu poukładane, stan stolików i siedzeń w pełnej czystości, artykuły spożywcze za ladą widać że świeże. Stan toalety daje wiele do życzenia, podłoga brudna jak i umywalka brudna, brak papieru toaletowego. Co do personelu, pan od obsługi dystrybutorów zajęty rozmowa z inną osobą z obsługi nie zwracający uwagę na klientów oraz nie oferuje pomocy. Pani która obsługiwała mnie przy kasie widać, że była nie zadowolona z tego że chciałem zapłacić za zatankowane paliwo oraz rozmowa była prowadzona na odczepnego tak żeby klient jak najszybciej odszedł i dał jej spokój. Dodam, że rozumiem takie zachowanie jeśli jest dużo klientów ale niestety w moim przypadku byłem jednym z dwóch klientów akurat na tej stacji tej godziny.
Sklep stacjonarny typu franczyza Żabka. Ogólne spostrzeżenie przed wejściem całkiem w porządku witryny jak i drzwi sklepu w bardzo dobrym stanie czystości. Niestety osoby pijące alkohol na murku przy drzwiach nie wpływają dobrze na opinie tego sklepu. Po wejściu do sklepu zapach neutralny tak jak powinno to wyglądać. Co do czystości samego lokalu również w porządku podłogi noszą normalne ślady po klientach, regały czyste bez kurzu. Produkty ułożone schludnie. Minusem tej placówki co do produktów jest świeżość produktów piekarniczych nie znalazłem bułki która byłaby odpowiednią aby ją zakupić. Co do obsługi klientów przez personel pełen profesjonalizm po wejściu do sklepu zostałem grzecznie przywitany. Sprzedawczyni zaproponowała promocje w trakcie dokonywania zakupów oraz grzecznie pożegnała po.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.