Placówka banku położona w centrum miasta ,z dogodnym dojazdem.Po wejściu okazuje się,że nie ma w lokalu pracowników.Samoobsługa ? Nie ,po chwili na zapleczu słychać głosy i pojawia się pracownik.Miła Pani przedstawia ofertę ,jednak nie dostrzegam zachęty do realizacji i zaangażowania.Plusem jest możliwość skorzystania z wpłatomatu lub połączenia się z centralą "internetowego banku". Dobre i to .Wszak to bank internetowy
Witam, dziękuję za podzielenie się opinią na temat mBanku. Zapewniam, że bardzo zależy nam, aby Klienci czerpali z kontaktów z mBankiem nie tylko korzyści finansowe, ale także satysfakcję z poziomu i jakości obsługi, dlatego dziękuję za zwrócenie uwagi na jakość obsługi i poziom kompetencji Pracowników punktów naziemnych. Na bieżąco prowadzimy szkolenia naszych Pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych oraz poprawy poziomu obsługi. Dokładamy także wszelkich starań, aby nasi Pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku. Tym bardziej jest mi przykro, iż niekiedy poziom ten pozostaje niesatysfakcjonujący. Mam świadomość, że niezależnie od podejmowanych przez nas obecnie działań opisana sytuacja mogła wpłynąć negatywnie na wizerunek naszego Banku. Chciałabym jednak zapewnić, iż Pana opinia została potraktowana z najwyższą starannością i przyczyni się do wyeliminowania w przyszłości podobnych zdarzeń. Mam również nadzieję, że ten przykry incydent nie wpłynie decydująco na naszą dalszą współpracę. W przypadku dodatkowych uwag lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji na mLinii pod numerem telefonu 801 300 800 lub 42 6300 800 oraz w placówkach naziemnych, których lista dostępna jest na naszej stronie http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/ Pozdrawiam, Olga Kuc, mBank.
Placówka banku sprawia...
Placówka banku sprawia wrażenie "ciasnej". Nie jest to tylko związane z pomieszczeniami, w których ma się wrażenie brakuje miejsca ,ale również ciasno umieszczonych krzesełek przy biurkach w które klienci wciskają się.
O dziwo ,obsługa po drugiej stronie biurka ma się znacznie lepiej.
Słabo przedstawia się również malowanie ścian.Szare ,zakurzone ,z dużą ilością zabrudzeń najczęściej po butach.Obraz dopełniają zacieki pod klimatyzatorem po prawo od wejścia i nienaprawione otwory na suficie i ścianach po zmianach instalacji alarmowej i kamer .Dla niebiednej instytucji moim zdaniem wielki wstyd.
Niedoskonałości starają się nadrobić pracownicy .Na wyróżnienie zasługuje szczupła blondynka o prostych włosach , z zaangażowaniem wykonująca swoje obowiązki.
Kolejki to największa zmora punktów obsługi Vectra.Tak również było tym razem.Czas oczekiwania w kolejce do obsługi to cała godzina, szczęście że można oczekiwać na przygotowanych siedziskach ,oglądając ramówkę firmy.Obsługa klientów kompetentna ,potrafi doradzić i rozwiązać problem.Zaobserwowałem że wiele osób w kolejce pojawiło się tam dlatego że infolinia nie potrafiła załatwić ich problemu lub wręcz wprowadza ich w błąd .Widać że Vectra nie potrafi realizować obsługi klienta w satysfakcjonujący sposób "na odległość".
Nie szanuje też czasu klienta
Kupno biletu w kasie PKP intercity w Radomiu okazało się wielkim wyzwaniem.Pomieszczenia kas ,przeniesione na czas remontu dworca do przenośnych kontenerów pozostawiają wiele do życzenia . Czystość pomieszczeń do których błoto wnoszone jest z nieutwardzonego placu przed wejściem ,niezamykające się drzwi wejściowe z urwaną klamką mówią za siebie.Kasjerka nie dość że przebywała poza kasą i pojawiła się po interwencji ,to pytania o bilet i płatność przyjmowała z ogromną arogancją wydłużając czas obsługi .Jakby chciała spytać dlaczego w tej kasie i dlaczego płatność kartą?
Przed PKP wiele zmian, zwłaszcza w w sferze obsługi klienta
Oddział banku średniej wielkości.Personel żywo reaguje na pojawienie się klienta,z troską i profesjonalnie przedstawia ofertę.Odczułem atmosferę profesjonalizmu ,zaangażowania,chęć niesienia pomocy.Miejsce gdzie nie czujemy się intruzami.Oferta porównywalna z innymi bankami ,choć klimat oddziału może wpływać na wybór właśnie tego banku
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.