Zakładałem konto w banku przez internet coś namieszałem, zadzwonili do mnie nie sprawdzali mnie do 10 pokolenia jak jest to w innych bankach założyli konto przysłali kartę i wszystko Ok.Będąc w krośnie odwiedziłem placówkę przyjęli mnie bardzo miło choć nie przedstawiałem się i nie informowałem,że mam już konto w ich banku.bardzo miła obsługa i na bardzo wysokim poziomie.
Zgłaszałem wcześniej kłopoty z wymianą uszkodzonego rekordera w Sanoku .Dostałem telefon do Leska oddalonego o 14 km od Sanoka i tam bez problemów dostałem nowy rekorder.Obsługujący mnie był bardzo uprzejmy,udzieli dodatkowych informacji.Takich sprzedawców więcej.
Zakupiłem w Play rekorder do odbioru n-telewizji,niestety w nocy padł.Zgłosiłem to do sprzedawcy,ale nie ma takiego modelu na stanie.Przekazał,że każdy przedstawiciel n wymieni mi rekorder na nowy.W Sanoku jest jeszcze 3 przedstawicieli,ale 2 miało po jednym egzemplarzu i to już zamówionym,pojechałem do Media Expert tam stwierdzono,że skoro nie kupowałem u nich to nie mogą mi wymienić.Zadzwoniłem do dystrybutora przyjęli zgłoszenie i tyle.Zostałem bez dekodera.Dowiedziałem się,że obowiązkiem ich było wymienić uszkodzony towar bez względu na miejsce zakupu.
Chciałbym opisać jakie podejście do kupujących mają sprzedawcy.Udałem się do sklepu i po wejściu brak jakiegokolwiek zainteresowania moja osobą,dwie znudzone sprzedawczynie(lekko podstarzałe) oglądały kolorowe czasopismo,ani dzień dobry,czułem się jak intruz.Po dojściu pod samą ladę łaskawie usłyszałem słucham.Dla mnie był to szok bo ja pracując w dziale sprzedaży zaraz po wejściu osoby zainteresowanej zakupem podchodziłem i starałem się by zrobiła zakup i wyszła zadowolona.Szkoda mi tylko właściciela sklepu bo z taką obsługą to dużego obrotu to on nie będzie miał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.