Bardzo słaba jakość obsługi, ciężko się dodzwonić A jak już to pani przekazuje informację, że do pół godziny będzie telefon zwrotny A telefonu już nie ma tylko lakoniczne esemes po 4 dniach. Ogólnie porażka.
Obsługa w tym banku jest miłą i sympatyczna. Klient może dokładnie zapoznać się z warunkami jakie oferuje bank,jest informowany o wszystkich kosztach czy promocjach. W banku można spokojnie usiąść i poczekać na swoją kolejkę. W przypadku większej liczby klientów otwarte zostają dodatkowe stanowiska.
Bardzo dobrze. Ogólnie market dobrze wyposażony, przestronny, jedyne zastrzeżenie to niektóre zachowania sprzedawców, którzy nie wiedzą, co i pod jaką ceną się znajduje.
OK. Obsługa miła , grzeczna i kompetentna względem posiadanego towaru. Mały asortyment to minus. Szybka obsługa to plus.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Po umówieniu kontaktu telefonicznie i przyjściu na miejsce zostałem skierowany do pracownika, który na mnie czekał i odmawiał ze mną czym jestem zainteresowany. Rozmowa luźna bez nacisku na zakup. Ogólne wrażenie dobre.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Zaraz po wejściu do salonu podchodzi pani sprzedawczyni pytając o towar jakim jesteśmy zainteresowani. Następnie, gdy klient ogląda przedmioty proponuje i zachęca do stworzenia własnych kompozycji jak i informuje o możliwości pomiarów i zrobienia komputerowego wystroju pomieszczenia z ich towarem. Informuje, iż dodatkowe rzeczy są darmowe w przypadku zakupu mebli w ich salonie oraz wręcza folder z interesującymi klienta meblami. Całość obsługi jak i salonu estetyczna, duża chęć zakupu mebli w tym salonie.
Hipermarket dobrze zaopatrzony w dobrej lokalizacji. Podchodząc jednak do kasy wydaje się jakby klient był złem. Długi czas oczekiwania w kolejce, kasjerka bardziej zainteresowana znajomymi niż osobami czekającymi w kolejce. Ponadto czynne tylko jedno wyjście i wejście i to obrotowe, w drzwiach brak klamek, nie ma możliwości wyjścia tą drogą. Obrotówka co rusz zatrzymuje się, klienci zamknięci wewnątrz czekają na ruszenie ponownie drzwi. Ogólnie mając do wyboru w rejonie inne markety rezygnujemy z zakupów w tym hipermarkecie.
Słaba i mało fachowa obsługa. Sprzedawcy przy sprzedaży sprzętu informują, iż można reklamować towar po czym okazuje się, że na reklamację trzeba czekać prawie miesiąc i kolejno , że towar jest wadliwy z winy klienta i nie ma żadnej możliwości zwrotu ani wymiany towaru. Obsługa przy tym informuje, że nawet sądowne spory są rozpatrywane na ich korzyść a więc nie ma co zakładać sprawy. Firma ucina zaraz po zakupie kontakt z klientem informując, że po rozpatrzeniu sprawy nie uwzględnia innych wniosków, tylko wskazuje ewentualną drogę sądową.
Sprzedawca miły, uprzejmy zanim podszedł zapytać się w czym może pomóc daje wyraźnie czas na zapoznanie się z interesującą ofertą. Zna produkty które sprzedaje na bardzo wysokim poziomie , doradza i przekazuje wady i zalety interesującego mnie telewizora oraz proponuje ewentualnie inny produkt w sposób bardzo uprzejmy. Zakup na raty jest możliwy tak jak reklamuje go sam sklep czyli 50 x 0%.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.