W sklepach jest tradycyjnie chaos. Za małe powierzchnia za dużo towaru. Trudno znaleźć cenę. Czytniki nie działają. U konkurencji w Lidlu jest czyściej
Jadłem ostatnio pierogi z mięsem i to nie było to co kiedyś. a mało farszu. Ceny ok. Szkoda, że nie ma już w ofercie krokietów. Toalety czyste,obsługa ok
Niestety ale pracownicy byli zbyt zajęci wykładaniem towaru niż mną klientem. Stałem przed regałem obok był pracownik prosiłem,żeby mi pomógł to wskazał na półke. Oczekiwałem doradztwa miałem do kupienia kilka perlatorów do różnych baterii.
Zaskoczyło mnie zachowanie jednej z Pań, która powinna obsługiwać klientów. Pani ta stała oparta o ladę twarzą do kupujących i spożywała posiłek z talerza, który trzymała w ręce. Wrażenie tragiczne. Poza tym stacja dobrze wyposażona, toalety czyste także zawiódł tylko czynnik ludzki.
Bardzo trudny kontakt z wykonawcą. Dopiero po zakończeniu budowy domku rekreacyjnego okazało się, że niektóre rzeczy nie są wykonane ponieważ były dodatkowo płatne o czym nikt mnie nie powiadomił (np. schody na taras). Okna własnej produkcji są bardzo niskiej jakości po 6 miesiącach użytkowania ( domek letniskowy) dwa już się zepsuły ( mechanizmy). Firma musiała również poprawić dach ponieważ został źle wykonany.
Obsługa jest na średnim poziomie Pani nie była zbyt zachwycona gorzej z produktami. Kupiłem paczki ( już po raz drugi się skusiłem) ale niestety były twarde, zbite prawdopodobnie smażone dzień wcześniej. Pomijam to, że pączki są małe i drogie główny zarzut to jakość przy tak renomowanej marce.
Hotel bardzo duży - brakuje atmosfery. Wyżywienie dobre, czysto, Aquapark ok, dostępny parking na zewnątrz, podziemny płatny. Z przodu hotelu fajny widok na Śnieżkę, ALL trochę dziwnie rozwiązany jeżeli chodzi o napoje, napoje wydawane w jednym miejscu z którego można je zabierać np. na posiłek ( w restauracji pomimo ALL nie ma zimnych napojów oraz alkoholu. Alkohol tylko piwo, czysta wódka oraz drinki z wódką bez kolorowych alkoholi. Do hotelu można przyjechać z psem co nie jest często stosowane.
nie sposób umówić się na wizytę do specjalisty. Trzeba się wstrzelić w dzień gdy specjalista podaje swój grafik. W dobie systemów komputerowych nie ma możliwości, żeby oddzwonili do klienta i podali kiedy ma się zgłosić - porażka.
Restauracja położona w ustronnym miejscu idealna na spotkania biznesowe. Ciekawe menu, nie jest zbytnio rozbudowane. Bardzo dobre jedzenie. Miła i profesjonalna obsługa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.