Moja ocena dotyczy perfumerii Rossman. Sklep bardzo ładny, szerokie przejścia pomiędzy regałami. Ceny czytelnie rozmieszczone pod artykułami. Panuje ład i porządek. Sprzedawczyni bardzo kompetentna pomogła mi przy wyborze artykułu. Podczas kasowania zaproponowała również artykuł w korzystnej cenie oraz poprosiła o kartę stałego klienta. Bardzo miłe miejsce do którego chce się wracać i robić zakupy. Brawo!
Robiąc zakupy w Brico spodobało mi się rozmieszczenie towarów i szerokie przestrzenie między regałami oraz czytelne rozmieszczenie cen i artykułów promocyjnych na wprost wejścia do marketu. Podoba mi się również mało agresywna obsługa na poszczególnych działach. Jednak po poproszeniu sprzedawcy o pomoc, klient uzyskuje pełną i rzetelną odpowiedź na swoje pytania. W ten sposób sprzedawca potwierdza swe kompetencje zawodowe i kulturę osobistą. Po dokonanych udanych zakupach, Pani w kasie jest bardzo miła i z niezwykłą starannością sprawdza każdy kasowany artykuł. Brawo! Tak powinna wyglądać sprzedaż.
Będąc na zakupach w Intermarche moją uwagę zwrócił ład i porządek panujący w tym markecie. Czysto na hali sprzedażowej , porządnie rozłożone artykuły oraz ceny pod każdym produktem. Artykuły promocyjne centralnie na środku same informują o aktualnej promocji. Panie przy kasach miłe i uprzejme, zawsze oferujące dodatkowy produkt w promocji kasowej.
Udałem się do Banku w celu uregulowania paru płatności. Jak zwykle w takich placówkach, kolejka klientów od samych drzwi wejściowych i co najmniej godzina oczekiwania. Za to Panie bardzo miłe i życzliwe. Zawsze poinformują o aktualnych usługach banku i możliwie korzystnych lokatach. Obsługują tez w miare sprawnie jak na możliwości chyba systemowe tej placówki.
Wybrałem się na codzienne zakupy do Biedronki. Po uzupełnieniu koszyka codziennymi artykułami, przez dobre wyeksponowanie artykułów z promocji dałem się skusić na zakup proszku do prania,który był oprócz tego w dobrej cenie. Ogólnie w Biedronce na Hallera panuje duży chaos w artykułach umieszczonych w promocyjnym rzędzie. Za to Panie przy kasach są bardzo miłe i uprzejme oraz sprawnie obsługują klientów.
Udałem się na zakupy do Castoramy w Gnieźnie. Zachęciła mnie do tego reklama telewizyjna. Były w promocji deski jesion. Po odszukaniu działu paneli podłogowych ciężko było odnaleźć artykuły w aktualnej promocji. Brak jakiegokolwiek oznakowania wyżej wymienionych produktów. Obsługa Castoramy w ogóle nie zainteresowana klientem. Po zadaniu sprzedawcy kilku pytań uzyskałem zdawkowe odpowiedzi nie do końca na temat. Pan z tego działu był nieprzyjemny i mało kompetentny oraz mało komunikatywny. Szybko zniknął udając mocno zapracowanego. W przeciwieństwie do niego Pani w kasie była miła. Obejrzała dokładnie towar oraz przed skasowaniem zapytała o kod pocztowy.
Podjeżdżam pod dystrybutor z gazem. Dzwonię po obsługę i czekam 15 minut. W końcu podpinam wąż i tankuję gaz sam. Wchodzę do budynku, a tu jeden sprzedawca za kasą. Rozglądam się po sklepie. Towar rozłożony na półkach prawidłowo oraz oznakowanie promocji jest. Idę do toalety,a tam tradycyjnie brak mydła. Wracam do kasy i płacę za paliwo, ale sprzedawca nie zadaje pytania o formę płatności, a płacę kartą. Poleca mi produkt z promocji i nalicza punkty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.