Wizyta w biurze obsługi klienta tej firmy nie należy do przyjemnosci,gdyż trzeba swoje odstać. Biuro tej firmy jest niewielkie, są cztery stanowiska obsługi interesantów ale tylko trzy zazwyczaj czynne o w ogóle nie przystoi do jedynego obiektu na całe duże miasto .Dodatkowo jest tylko kilka krzeseł i bardzo mało miejsca do czekania. Obsługa klienta w czasie mojej wizyty trwała bardzo wolno,czynne były tylko trzy okienka, a kolejka liczyła około 15 osób.
Czekanie ponad 40 minut tylko po zmianę pakietu telewizyjneo-rezygnację z usługi nie przystoi takiej dużej firmie o wielkich aspiracjach
zakupy w tym sklepie są miłe.Nie ma dużych kolejek,jest czysto, i najważniejsze że jest świeży towar zwłaszcza warzywa i owoce, które w porównaniu z innymi sklepami są świeże i stosunkowo tanie. Obsługa jest także miła i widać że stara się dobrze wykonać swoją pracę.także do plusów można zaliczyć postawienie bankomatu euronetu.
firma nie traktuje swoich klientów poważnie, bądż zatrudnia niekompetentnych pracowników na infolinii.W moim przypadku mimo zapewnień szybkiego wyjaśnienia sprawy (która była dwa miesiące wcześniej załatwiona przez innego konsultanta infolinii)przez pracownika infolinii,już ponad tydzień bez skutku czekam na kontakt telefoniczny.Jak dotychczas brak informacji zwrotnej Wobec takiego traktowania klientów ta infolinia pełni chyba tylko formę reklamy produktów i nie należy poczynionych tym sposobem ustaleń traktować poważnie.
Pizzeria Pepperoni jest lokalem z fajnym klimatem.Wysoka jakość podawanych potraw- bardzo smaczne jedzenie ,miła obsługa i przytulny wystrój czynią z tego lokalu ciekawe miejsce do konsumpcji smacznych posiłków i spędzenia czasu na miłej rozmowie. Lokal wart polenia zarówno na miłe spotkania we dwoje,rodzinne jedzenie jak i spotkania biznesowe
Hipermarket poprawia obsługę klienta. Pragnę zwrócić uwagę zwłaszcza na ilość otwartych kas,która z miesiąca na miesiąc jest większa i tym samym praktycznie zlikwiowano kolejki przy kasach. Dodatkowo Panie kasjerki są milsze dla klientów i ogólnie zakupy są coraz przyjemniejsze. Widać że firma zaczyna przykładać coraz większą wagę do poziomu obsługi klienta
Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy stwierdzam kiepska jakość oferty tej firmy.Średnio co trzy tygodnie następuje przerwa w odbiorze sygnału telewizyjnego i to w porze zwiększonej oglądalności.Mimo kilkukrotnie zgłaszanych dłuższych bądż krótszych przerw firma nawet nie wyszła z propozycją jakiejkolwiek rekompensaty za przerwy w usłudze (a odsetki karne naliczane są za każdy dzień zwłoki).Dodatkowo nie najlepiej świadczy o firmie sprzęt który firma proponuje klientom-od kilkunastu tygodni zegar na dekoderze ( taka mała rzecz a jakże przydatna)póżni się o kilka minut i firma nie może sobie z tm problemem poradzić .Z każdym tygodniem oferta tej firmy wygląda coraz gorzej.Drogo isłabej jakości.
Obsługa klienta w CDM pozostawia sporo do życzenia.Podczas ostatniej wizyty w biurze niespodziewanie zawiesił się system komputerowy biura i obsługa klientów okazała się niemożliwa.Na domiar tego obsługa przez pierwsze kilkanaście minut udawała że pracuje i dopiero po kwadransie przyznali się do awarii systemu i ustawienia klientów do kolejki. Dodając do zaistniałej sytuacji komentarze na forach internetowych odnośnie częstego zawieszania się systemu transakcyjnego słabo wypada sprawność i poziom obsługi w tym biurze maklerskim.
ogólnie hipermarket prezentuje się podobnie na tle innych w naszym mieście.Poziom cen średni,obsługa średnia,jakość i różnorodność asortymentu podobna..Jednak od pewnego czasu tworzą się dość duże kolejki do kas co bywa uciążliwe.Dodatkowo brakuje otwartej-czynnej kasy do szybkiej obsługi (max do 10 artykułów) -często jest zamknięta
ogólnie stacja ładna zadbana.minusem jest obsługa ,która nie reaguje na klientów,którzy chcą zapłacić za zakupy;w porze popołudniowo-wieczornej czynna jest jedna kasa,gdy inni pracownicy np wykładają towar na półkach zamiast interesować się czy nie powstaje za długa kolejka.Kolejka wydłuża się ona znacznie jeśli płacimy kartą, bierzemy fakturę i jeszcze nabijamy punkty lojalnościowe;być może to wina systemu komputerowego ale momentalnie wydłuża to czas obsługi i powstają kolejki
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.