Biuro Maklerskie Banku Pekao S.A.

(3.66)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (19 z 20)

Bardzo dobre wrażenia...
Bardzo dobre wrażenia że spotkania z Panią mekler l. Polecam. Miła i kompetentna osoba. Jedyne co mozna poprawić to zwiększenie ilości personelu obsługującego klientów.

Klient_FWZH

10.01.2020

Placówka

Gdynia, Wójta Radkego 53

Nie zgadzam się (0)
Jestem posiadaczką konta...
Jestem posiadaczką konta w tym banku już kilka lat i jestem bardzo zadowolona z usług. Maja niskie opłaty bankowe .

zalogowany_użytkownik

07.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
1Niestety kiepska lokalizacja,...
1Niestety kiepska lokalizacja, konsultanci mimo że są wolni czasami każą długo na siebie czekać, pomocni konsultancji, pozytywne nastawienie do klienta, oferta ok, jest ok

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Rzeszów, Cieplińskiego 1

Nie zgadzam się (1)
Panie obsługujące klientów...
Panie obsługujące klientów banku przy kasach naprawdę są miłe, w razie pytań zawsze otrzymuję pomoc, nowe Eurokonta są również godne polecenia.

Placówka

Międzyrzecz, Poznańska 1

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z usług banku PKO, obsługuje mnie zawsze jedna osoba, która zna usługi, z których korzystam więc zawsze wie co zaproponować albo jak rozwiązać sytuację. Konieczne było podpisanie aneksu, niestety wszelkie formalności w tym banku trzeba załatwiać osobiście, po przyjeździe na miejsce od razu mnie obsłużono. Pani, która się mną zajmuje jest bardzo kompetentna i miła. Oferta banku jest dostosowana do moich potrzeb.

Marta_1410

30.07.2012

Placówka

Kraków, Rynek Główny

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do placówki skierowałem się do sali obsługi.Niestety niezauważyłem nigdzie oznaczeń dotyczących bankowości osobistej.Podszedłem do pierwszego wolnego stanowiska i zapytałem się czy u panimogę się zasięgnąć informacji na temat konta dla zamożnych.Pracownikpoprosił mnie o chwilę cierpliwości i poinformował mnie że zarazzostanę obsłużony. Następnie gdy pracownik przyszedł z powrotempoinformował mnie że Pani Dyrektor oczekuje mnie w swoim pokoju po czymzaprowadził mnie od niego. Po wejściu do pokoju zostałem powitany nastojąca przez pracownika banku. Dyrektorka Przedstawiła się z imienia inazwiska i wskazała mi miejsce do siedzenia. Zapytała się o mojeoczekiwania względem konta. Następnie przedstawiła swoją propozycjie. Wtrakcje rozmowy paro krotnie prawnik parafrazował moje słowa. Rozwiewałobiekcje. Prezentował rożne warianty oferty. Na koniec rozmowy pracownikpodziękował za wizytę. Zaprosił do ponownego odwiedzenia placówki. Samz własnej inicjatywy wręczył mi wizytówkę jednocześnie prosząc odane kontaktowe do siebie.Największe wrażenie zrobiło na mnie to żepracownik poczęstował mnie słodyczami które stały obok biurka izaproponował coś do picia. Całość rozmowy przebiegała naprawdę wmiłej atmosferze.Nie spodziewałem się ze wizyta w banku może takprzebiegać.Wszyscy pracownicy byli ubrani w stroje firmowe tzn. pracownice miał na sobie żakiety w kolorze ciemnego grantu.No i oczywiście identyfikatory.Wygląd i funkcjonalności placówki oceniam dobrze, jedynym mankamentemjest parking. W zasadzie jest jedynie dziki parking o podłożu pisakowym.Placówka mieści sie na niskim parterze oznacza to że wejście doplacówki nie stwarza problemów dla osób na wózkachinwalidzkich.Placówka posiada dwie sale obsługi.Ja osobiście byłemobsługiwany w pokoju Dyrektora.

Artur_483

22.06.2012

Placówka

Białystok, waszyngtona

Nie zgadzam się (0)
Byłem u maklera...
Byłem u maklera w Biurze Maklerskim PKO BP w celu zamknięcia funduszu inwestycyjnego Skarbiec. Musze przyznać że w jakimkolwiek banku jest tak, że jeżeli mam pieniądze i chce zainwestować to się mało nie zabijają o mnie ale w momencie jak chce wycofać pieniądze zaczynają się schody. To wtedy słyszę że trzeba mieć taki dokument czy taki, że ta placówka nie obsługuje albo że trzeba się udać do innego banku. Jest wtedy straszna spychologia a mało która osoba weźmie i przyjmie wtedy zleceni, tak było i tu.

Jakub_553

19.05.2012

Placówka

Gdynia, Wójta Radkego 53

Nie zgadzam się (0)
moja wizyta w...
moja wizyta w banku PKO SA była spowodowana zapytaniem o kredyt hipoteczny, podeszłam do pierwszej wolnej pani, która skierowała mnie do okienna obok. Uzyskałam wszystkie niezbędne informacje w tym temacie, dostałam także formularze, pani obsługująca była bardzo miła, uśmiechnięta, dodatkowa podpowiedziała na co zwracać uwagę, okienko oddzielone od innych stanowisk, także nie czułam się skrępowana mówiąc o zarobkach

zarejestrowany-uzytkownik

26.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dość mały poziom...
Dość mały poziom wiedzy obsługujących. Obsługujący mnie makler nie był wstanie wymienić z pamięci wszystkich funduszy inwestycyjnych.Rozmowa ze mną dość często była przerywana telefonami. Natomiast nadrabiano życzliwością, zostawiono mi wizytówkę i wyrażono chęć uzupełnienia brak wiedzy z zakresu funduszu jaki mnie interesował.

Jakub_553

20.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do banku po wypłatę od pracodawcy poprzez usługę autowypłaty. Na początku- placówka zamknięta- ładowanie bankomatu. Wywieszona informacja mówiła że cała operacja potrwa 15 minut- trwała de facto ponad 25 minut. Mała kolejka przez ten czas się utworzyła przed drzwiami. Gdy już bankomat był czynny- okazało się że przy okienku kasowym pracuje tylko jedna Pani. Generalnie czas obsługi był moim zdaniem zbyt długi.

Adrian_236

02.07.2011

Placówka

Gdańsk, Balcerskiego

Nie zgadzam się (0)
Korzystałem z usług...
Korzystałem z usług biura maklerskiego banku PKO SA w Bielsku Podlaskim po raz pierwszy i byłem mile zaskoczony. Pomieszczenie, co prawda niewielkie, ale schludne i czyste. Obsługa zaskoczyła mnie kompetencją. Byłem również zadowolony z szybkości obsługi.Mogłoby być jedynie trochę wcześniej otwarte ( od 8.00 ). Przed biurem duży parking, co w tym mieście, przy głównej ulicy należy raczej do rzadkości. W każdym razie duży plus.

Andrzej_455

04.02.2011

Placówka

Bielsk Podlaski, Mickiewicza

Nie zgadzam się (2)
Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w CDM pozostawia sporo do życzenia.Podczas ostatniej wizyty w biurze niespodziewanie zawiesił się system komputerowy biura i obsługa klientów okazała się niemożliwa.Na domiar tego obsługa przez pierwsze kilkanaście minut udawała że pracuje i dopiero po kwadransie przyznali się do awarii systemu i ustawienia klientów do kolejki. Dodając do zaistniałej sytuacji komentarze na forach internetowych odnośnie częstego zawieszania się systemu transakcyjnego słabo wypada sprawność i poziom obsługi w tym biurze maklerskim.

Robert_426

03.11.2010

Placówka

Szczecin, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałam sie do biura maklerskiego w PKO SA w Nysie. Pan który mnie obsłuzył był bardzo uprzejmy .Wykazał dużo cierpliwości w stosunku do mojej osoby. Jestem bardzo zadowolona z obsługi .Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Rano gdy wykonywałam yelefon do Banku aby dowiedzieć się godziny otwarcia Pani specjalnie pobiegła piętro niżej aby udzielić mi informacji .

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2010

Placówka

Nysa, Marcinkowskiego

Nie zgadzam się (20)
Mój kontakt z...
Mój kontakt z firmą dotyczył zmiany funduszu emerytalnego. Po otrzymaniu informacji na temat wszystkich szczegółów zdecydowałem się na podpisanie umowy. Sprawnie i fachowo zostałem obsłużony przez przedstawiciela funduszu, który także teraz pomaga mi gdy pojawiają się jakieś pytania na temat moich oszczędności emerytalnych. Profesjonalnie prowadzone interesy klientów.

Piotr_728

19.06.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)
Dom Maklerski w...
Dom Maklerski w Poznaniu niestety chyba nie szkoli swoich pracowników z dobrych manier. Nie miła i arogancka obsługa. Chciałam w dniu dzisiejszym telefoniczne kupic akcje PZU, niestety nie udało się ponieważ pracownik był strasznie opryskliwy, stwierdził cytuje" marnuje czas na rozmowe z Panią a tu kolejka się robi 5 osób czeka, prosze nie zadawać trywialnych pytań"

Beata_551

23.04.2010

Placówka

Poznań, Pl. Wolnosci

Nie zgadzam się (17)
W podanym dniu...
W podanym dniu udałem się do Domu Maklerskiego PKO BP w II Oddziale PKO BP w Gdyni. Świeżo wyremontowane wnętrze samego banku nie robi wrażenia na dzisiejszym kliencie, świadczy raczej o dostosowaniu się banku do panujących standardów. Jednakże zmieniony design Domu Maklerskiego (DM) mieszczącego się w oddziale banku pozytywnie zdumiewa. Szerokie wejście do DM wykonane ze szkła wskazuje na otwartość instytucji. W środku przestronnego wnętrza klient napotyka skurzane kanapy i fotele, stonowane kolorystycznie i trafnie dobrane do barw banku. Nowoczesne stanowisko obsługi klienta składa się z kilku skurzanych foteli oraz obszernego jednak lekkiego w wyglądzie biurka na którym pozostaje wyłącznie monitor. Jako częsty klient takich i podobnych instytucji z całą pewnością mogę powiedzieć, że wygląd miejsca obsługi DM w Gdyni jest wzorem dla pozostałych podobnych placówek w całym kraju. Bardzo pozytywne wrażenie sprawia świetnie przygotowana merytorycznie obsługa DM. Pracownicy, z którymi współpracuję od kilku lat zawsze sprawiają wrażanie kompetentnych. Wyczerpująco udzielane informacje są prawdziwe, klient w razie dodatkowych pytań nigdy nie jest odsyłany do innych źródeł np. Internetu. Pracownicy wykazują się wysokim poziomem specjalizacji oraz wysoką kulturą osobistą. Każdorazowo za imponującą można uznać sprawność i rzetelność obsługi klienta DM PKO BP w Gdyni. Na wyróżnienie zasługuje wygląd personelu. Pracownicy ubrani są nie tylko schludnie, ale adekwatnie do miejsca pracy i powagi zajmowanego stanowiska, co w przypadku kobiet częstokroć pozostawia wiele do życzenia. Biało granatowe garsonki oraz stonowany makijaż, dodając powagi, pracujące w DM kobiety czyni wiarygodnymi.

Łukasz_258

04.11.2009

Placówka

Gdynia, Wójta Radkego 53

Nie zgadzam się (27)
Moja ocena dotyczy...
Moja ocena dotyczy obsługi przez panią Iwonę B. W banku tym znajduje się punkt obsługi klienta skladający się z trzech stanowisk. Przy jednym znjadowała się klientka i była obsługiwana przez kogoś innego. Czekaliśmy około 5 minut po czym zostaliśmy zaproszeni do wolnego stanowiska. Pani nas przywitała i zapytała w czym może nam pomóc. Po kilku pytaniach poprawnie określiła nasze potrzeby i dostarczyła z zaplecza umowę darowizny z prośbą o jej wypełnienie. Po czym zostaliśmy sami a pani wróciła na zaplecze. Była bardziej zainteresowana kolegą z pracy niż klientem. Ponieważ jednym z elementów było podanie ceny akcji posłużyłem się informacją z internetu. Pani wróciła i przeglądając umowę zaczeła głośno komentować jej wypełnieniei. Z drwiną w głosie zaczeła mnie pouczać o tym jak podaje się ceny z internetu po czym przynisła nowy formularz umowy, zostawiła i wyszła na zaplecze. Po wypełnieniu części z umowy wróciła i podała odpowiednią cenę akcji. Pozostałe formalności przebiegały już normalnie. Nie jestem i nie muszę być fachowcem od giełdy. Uważam, że pani Iwona powinna poświęcić choć chwilkę na krótkie omówienie umowy a szczególnie skupić się na rzeczach specyficznych dotyczących profilu biura maklerskiego. Nie powinna zostawiać klientów samych a jej wywody na temat systemu giełdy byłe zbędne.

Dariusz_43

29.10.2009

Placówka

Rzeszów, Cieplińskiego 1

Nie zgadzam się (23)
udałam się do...
udałam się do placówki po informacje na temat możliwości uzyskania kredytu na zakup mieszkania, zostałam zapytana o podstawowe dane czyli wiek, wysokość dochodu, wielkość kredytu o który chcę się ubiegać cała rozmowa trwała około 3 min po czym usłyszałam ze nie mam zdolności i tyle nie zapytała czy mam może osobę która wraz ze mną wzięłaby kredyt, i o szeregu innych możliwości aby jednak uzyskać kredyt. Poczułam się bardzo nieswojo tym bardziej ze byłam klientką banku od prawie 10 lat i biorąc jakiekolwiek zobowiązania zawsze wywiązywałam się z nich w terminie, po tej rozmowie rozwiązałam umowę z bankiem i podpisałam z nowym gdzie otrzymałam kredyt i zawsze jestem odpowiednio traktowana.

Sylwia_249

19.07.2009

Placówka

Ciechanów, Pułtuska

Nie zgadzam się (26)
Gdyby wszystkie urzędy,...
Gdyby wszystkie urzędy, banki i instytucje, miały takich pracowników jak powyższe Biuro Maklerskie, to aż chciałoby się żyć w tym kraju. Potrzebowałem pomocy przy zakupie papierów wartościowych, była to pierwsza moja tego typu transakcja. Pomimo że środki jakie chciałem zainwestować były dość małe, to zostałem potraktowany jak jeden z najważnieszych klientów :-) Dosłownie poprowadzono mnie za rękę jak przedszkolaka, wyszedłem w pełni usatysfakcjonowany zarówno przeprowadzoną transakcją jak i obsługą a może przede wszystkim obsługą. Finanse dla początkujących ... to tam jest właściwy adres.

Jarosław_81

11.05.2009

Placówka

Gdańsk, Uphagena

Nie zgadzam się (30)

Biuro Maklerskie Banku Pekao S.A.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Biuro Maklerskie Banku Pekao S.A.?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobre wrażenia...
Bardzo dobre wrażenia że spotkania z Panią mekler l. Polecam. Miła i kompetentna osoba. Jedyne co mozna poprawić to zwiększenie ilości personelu obsługującego klientów.