Sklep, w którym możemy nabyć podłogi do naszego domu czy też mieszkania. Ceny atrakcyjne i konkurencyjne w stosunku nawet do marketów budowlanych. Miła obsługa, która służy profesjonalnym doradztwem w sprawie wyboru odpowiedniego produktu. Można również skorzystać z usług oferujących przez ten oddział typu transport czy montaż zakupionych rzeczy, co skraca nam czas oczekiwania na zakupiony towar i czas przeprowadzanego remontu. W pełni można polecić ten oddział sklepu sieci KOMFORT.
Mały oddział banku, w którym możemy spotkać się z bardzo miłą obsługą, która umie doradzić w każdej sytuacji. Możemy tu w sposób profesjonalny dowiedzieć się o nowościach na rynkach finansowych odpowiednich do naszej sytuacji finansowej. W pełni profesjonalne podejście do klienta, pomoże nam w wybraniu najlepszej opcji dla siebie. W oddziale tym możemy załatwić wszystkie formalności związane z naszymi finansami od A do Z. Bardzo polecam ten oddział.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko ocenił Pan poziom obsługi klienta i przekazał pozytywną opinię na temat ING Banku. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientami. Pan opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za Pana ocenę.
Market budowlany słynący...
Market budowlany słynący ze swoich reklam telewizyjnych, bądź bohaterem w swoim domu. W życiu codziennym już nie tak miło. Nie mówię tu o wszystkich działach, bo nie można tutaj uogólniać. Część personelu wie na czym ta praca polega z resztą mógłbym polemizować. Większość z pracowników nie znając tematu naszego pytania wysyła nas do kolegi, który często gęsto też nie wie o co chodzi i zaczyna się krążenie po markecie w celu znalezienia kogoś kompetentnego, co oczywiście zabiera nam czas. Jestem zwolennikiem szybkiej obsługi, niestety na większości działach brak osób odpowiedzialnych za swój obszar, wiadomo może akurat wtedy obsługiwał innego klienta, ale zdarzało się to nie raz. Obsługa przy kasie miła, szybka, zdarzają się kolejki. Ochrona upierdliwa. Przy zwrotach towaru trzeba czekać na pracownika działu co często wiąże się z długim oczekiwaniem przy pkt obsługi. Podczas dzwonienia do tego marketu w celu uzyskania informacji na temat danego produktu, łączenie wpierw z informacją, która przełącza na dział, oczywiście jeżeli ktoś na dziale odbierze telefon to oczywiście otrzymamy solidną odpowiedź, jeżeli nie musimy w ciemno udać się do marketu po potrzebną nam rzecz.
Uważam, że market Castorama to jeden z lepszych marketów budowlanych, posiadający wykwalifikowany personel gotowy do odpowiedzi na każde pytanie i pomocy w wyborze sprzętu potrzebnego do wykonania remontu czy codziennych prac w obejściu domu. Przy kasach długo się nie stoi co jest dodatkowym atutem, jest również kasa dla towarów wielkogabarytowych i nie trzeba się wtedy przepychać z czasami dużymi obiektami. Towar w ponumerowanych alejkach, co ułatwia namierzenie potrzebnych rzeczy. Prawie każdy z pracowników wie co i w jakiej alejce idzie znaleźć, czasami trafiają się błędy, ale to oczywiście normalne, bo pracują tam ludzie a nie roboty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.