Opinie użytkownika (10)

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu odnosi się wrażenie chaosu. Przed lokalem panuje czystość natomiast w środku to już inny temat. Za stojakiem po lewej stronie od wejścia zauważyć można walające się stare części komputerowe i kartony po paczkach firm kurierskich. Po prawej stronie zalegają puste kartony po sprzęcie komputerowym. Obok postawione jest wysokie biurko, na którym znajduje się komputer (nie wiem czy można z niego korzystać czy nie ponieważ jest wyłączony), na owym komputerze walały się kartki papieru, ogólnie na biurku panował nieład i nieporządek. Przy gablocie po prawej stronie znajduje się stojak z torbami na laptopy, a przed stojakiem ustawione są komputery prawdopodobnie do serwisu. Zauważyć też można część zaplecza ponieważ wejście to nie jest zamykane na drzwi generalnie to co tam widać to kompletny chaos. W sklepie powinien panować porządek Panowie tam pracujący zróbcie coś z tym przykrym widokiem jaki uderza klienta po wejściu do sklepu. Jeśli chodzi o wiedzę i kompetencje personelu moim zdaniem jet beż zarzutu. W sprawie, w której potrzebowałem pomocy Panowie rozwiązali problem bardzo szybko i pozytywnie. Widząc też jak Panowie obsługują klientów przede mną odnosi się wrażenie, że ma się przed sobą profesjonalistów. Choć nie zawsze żegnają klienta jako pierwsi. Myślę, że ofertę mają konkurencyjną pod względem ceny i asortymentu. Plusem na pewno jest o, że Panowie mają też serwis komputerowy.Jednak kilka rzeczy wymaga poprawy pod względem porządku estetyzmu jak i obsługi.

Rafał_765

21.01.2012

NETCOMP

Placówka

Dębica, Rzeszowska 111/1

Nie zgadzam się (3)
Dzwoniąc na infolinię...
Dzwoniąc na infolinię Multimedia Polska naprawdę trzeba uzbroić się w cierpliwość. Przede wszystkim trzeba odsłuchać wszystkich informacji nagranych przez operatora w czasie, gdy wybieramy cyfry dostępu do informacji nas interesujących. Cała ta procedura trwa nieco długo. Po wybraniu cyfry nas interesującej udzielona zostaje nam informacja, moim zdaniem, nie do końca kompletna. Czyli tak naprawdę trzeba skontaktować się z konsultantem. Wybierając opcję połączenia z konsultantem czekałem około 10 minut. Po odebraniu połączenia przez konsultanta zacząłem przedstawiać sprawę. Tu muszę napisać, iż oczywiście konsultant przedstawił się i przywitał mnie słowami dzień dobry. Natomiast w tym przypadku Pani nie była wstanie udzielić mi wszystkich informacji, o które pytałem. Musiałem czekać kolejne minuty, ponieważ Pani poszła zapytać kogoś o rozwiązanie mojej sprawy. Gdy wróciła nie do końca udzieliła mi odpowiedzi na moje pytanie. Pani odesłała mnie do biura regionalnego, abym tam zasięgnął informacji na temat mojej sprawy. Nie jestem zadowolony z informacji przekazanych mi przez konsultanta.Tu muszę nadmienić, że Pani udzielając mi odpowiedzi po prostu wprowadziła mnie w błąd. Co później okazało się, gdy poszedłem zapytać o tą samą sprawę w biurze regionalnym. Rozwiązanie sprawy okazało się zupełnie inne od tego, jakie przedstawiła mi Pani konsultantka, która twierdziła że innego rozwiązania nie ma, a co było informacją nieprawdziwą.

Rafał_765

28.12.2011

Multimedia Polska

Placówka

Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9

Nie zgadzam się (3)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu zostałem przywitany przez Panią ekspedientkę. Wiedząc po co konkretnie przychodzę, żeby nie tracić czasu zapytałem Panią, gdzie znajdę interesujący mnie produkt. Pani od razu zaprowadziła mnie pod półkę, gdzie znalazłem to czego szukałem. Muszę tutaj dodać, że Pani oczywiście poinformowała mnie o innych tego typu produktach, przedstawiła kilka podobnych i bardzo wyczerpująco opowiedziała o nich. Jeśli chodzi o zachowanie i wygląd personelu to jest on bez zarzutów. Oferta sklepu jest bardzo szeroka, natomiast ceny są wyższe niż u konkurencji. Czas obsługi jak i organizacja zależy od ruchu panującego w danym momencie w sklepie. Jeśli ruch jest mały to i obsługa w sklepie jest sprawniejsza. Wygląd miejsca obsługi moim zdaniem mógłby być, że tak to ujmę, przyjemniejszy. Mankamentem może być też to,że jeśli płacimy kartą to jest tylko jeden terminal na dwa sklepy (sklepy znajdują się obok siebie) i niekiedy trzeba chodzić do drugiego sklepu żeby dokonać płatności.

Rafał_765

17.12.2011

Mieszko

Placówka

Dębica, Parkowa 10

Nie zgadzam się (0)
Tankując na stacji...
Tankując na stacji Orlenu na ul. Rzeszowskiej ma się wrażenie profesjonalizmu ze strony personelu tam pracującego. Podjeżdżając pod dystrybutor zawsze podchodzi Pan, który nalewa paliwo. Obiektywnie patrząc podchodzi zawsze. A nie tylko wtedy, kiedy jest już zajęty obsługiwaniem innego klienta. Oczywiście jeżeli panuje duży ruch na stacji to nie można mieć żalu do Pana, który nalewa paliwo, że właśnie nie podszedł do nas. Niejednokrotnie jest on sam i rozerwać się nie może. Aczkolwiek zdarzyło mi się, że w trakcie tankowania Pan zaproponował mi nalanie paliwa. Uprzejmy i schludny wygląd to duży plus dla personelu pracującego przy dystrybutorach. Na całym obiekcie stacji panuje nie naganny porządek. W środku,gdzie znajduje się sklep i dokonujemy płatności, panuje czystość, a personel jest miły. Sprzedawcy zawsze proponują produkty z aktualnej promocji i informują o nowych promocyjnych gazetkach. Klienci są należycie przywitani i pożegnani. Czas obsługi nawet przy większych kolejkach jest w miarę szybki, co nie powoduje większych kolejek. Wygląd miejsca i personelu nie powinien budzić negatywnych opinii.

Rafał_765

16.12.2011

ORLEN

Placówka

Dębica, Rzeszowska 137

Nie zgadzam się (1)
Ostatnio będąc na...
Ostatnio będąc na zakupach w Carrrefur nie dało się uniknąć wrażenia tłoku i ciasnoty. Tutaj na naganę zasługuje fakt, iż po ostatnich przemeblowaniach między regałami panuje po prostu ścisk. Mijanie się między regałami idących osób z wózkami wymaga nie lada umiejętności. Stoisko, gdzie obecnie sprzedawane są ryby, stoi praktycznie na przejeździe. Dlatego można powiedzieć, że ruch wózkami odbywa się wahadłowo. Utrudnia to poruszanie się po tej części sklepu biorąc pod uwagę fakt, iż nieopodal znajduje się stoisko mięso- wędliny, obok którego przewija się wiele osób. Ale na pochwałę zasługuje Pani na w/w stanowisku czyli rybnym. Miła obsługa objawia się tym, że Pani wita każdego klienta słowem "Dzień dobry", doradza niezdecydowanym przedstawiając kilka propozycji oraz, co ważne, żegna klienta zapraszając ponownie. Nie podobało mi się też to, że przy niektórych regałach stały puste kartony. Może czekały na wyniesienie. Wydaje mi się jednak, że takie czynności powinny być wykonywane na bieżąco. Rozpoczął się przecież okres przedświąteczny i wiadomo, że ruch jest większy. Po co w takim razie utrudniać klientom poruszanie się po sklepie. Jeśli chodzi o dostępność towaru, to oferta jest konkurencyjna. Choć muszę tu napisać, że nie znalazłem chrzanu, który tak naprawdę jest dostępny w innych sklepach bez problemu. Czas obsługi jest w tej chwili wydłużony obserwując ilość klientów w sklepie. Gdyby wszystkie kasy były obstawione przez kasjerki, czas obsługi byłby płynniejszy. Wpłynęłoby to na pewno na zadowolenie klienta. Co do stroju personelu nie mam żadnych zastrzeżeń.

Rafał_765

16.12.2011

Carrefour

Placówka

Dębica, Ks. Nosala 2

Nie zgadzam się (1)
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w Jubilatce ma się wrażenie, że personel tam pracujący nie zawsze zorientowany jest w sytuacji. Chodzi mi głównie oto np. pytam gdzie leży dany towar i wtedy zaczyna się popłoch. Nie mam tu na myśli wszystkich tam pracujących. Może jest to też spowodowane częsta wymianą załogi. Nie podoba mi się też to, że nie zawsze cały asortyment jest na sklepie zdarzyło mi się kilkakrotnie pytać o dany towar, a okazało się, że towar jest na zapleczu to świadczy o tym, że towar nie jest uzupełniany na bieżąco. Jeśli miałbym nawiązać do czasu obsługi to tez nie jest najlepiej. Często zdarzają się kolejki przy kasach (kasy są trzy), personel zamiast reagować od razu to czeka, aż ktoś zareaguje na taką sytuację. Zdarza się też, że wózki z pustymi kartonami stoją obok regałów gdzie zasłaniają towar na półkach. Ceny też nie są konkurencyjne. Czystość w sklepie nie jest najgorsza choć mogło by być lepiej.

Rafał_765

06.12.2011

Jubilatka

Placówka

Dębica, Pana Tadeusza 2

Nie zgadzam się (9)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym odwiedziłem salon PLUSA w celu przedłużenia umowy. Doradca zaprosił mnie do stanowiska, po czym rozpoczął rozmowę. Wiedza doradcy na temat oferty była bardzo szeroka. Chociaż przyszedłem w konkretnym celu przedstawiono mi kilka nowych usług. Zachowanie i wygląd doradców zostawiam bez zastrzeżeń. Jeśli chodzi o czas obsługi klienta to jestem zadowolony. Konkretne pytania, które doprowadzają do szybkiego załatwienia sprawy. Wygląd i czystość w salonie bez zarzutów.

Rafał_765

02.12.2011

PLUS

Placówka

Dębica, Nosala 2

Nie zgadzam się (1)
Będąc przejazdem w...
Będąc przejazdem w Grybowie wstąpiłem do firmowego sklepu Pilsweiser. Obsługa w sklepie, można by określić: właściwy człowiek na właściwym stanowisku. Personel potrafiący doradzić, a co bardzo ważne z uśmiechem i humorem. Co wzbudziło we mnie i przebywających w tym czasie innych klientach pozytywne reakcje. Sklep oferuje tylko swoje wyroby, ale w dobrej cenie. Natomiast czas obsługi nie odbiega od standardowego. Jedyną rzeczą, do której można się przyczepić to wygląd sklepu przypominający lokale z minionej epoki.

Rafał_765

02.12.2011

PILSWEISER

Placówka

Grybów, Siołkowa 264

Nie zgadzam się (2)
Po wejściu do...
Po wejściu do apteki udziela się klientowi miły nastrój. Panie farmaceutki są uśmiechnięte i ogólnie nastawione na pomoc klientowi. Wiedza personelu bez zarzutów, doradztwo na wysokim poziomie. Wygląd i zachowanie nie pozostawia złudzeń, że mamy przyjemność przebywać z osobami zadbanymi i bardzo kulturalnymi. Jeśli chodzi o ofertę jest bardzo szeroka, asortyment bardzo duży, natomiast cena oczywiście niektórych medykamentów konkurencyjna. Czas obsług,i tu trzeba być elastycznym, w zależności od pory dnia, ja trafiłem na mały ruch więc byłem obsłużony w krótkim czasie. Wygląd apteki z zewnątrz jak i wewnątrz bez zarzutów.

Rafał_765

01.12.2011

Apteka "Panaceum"

Placówka

Dębica, Cmentarna 52 c

Nie zgadzam się (3)
Wizyta w punkcie...
Wizyta w punkcie sprzedaży PLUS-a GSM nie należała do pozytywnych w mojej ocenie i nie tylko. Po wejściu do punktu ze strony doradcy nie było żadnej reakcji, pomimo obsługiwanych przez doradce klientów nie padły słowa powitania lub słowa, które mogły by spowodować pozostanie mojej osoby w punkcie. Po dłuższej chwili widząc dalszy brak zainteresowania doradcy moją osobą postanowiłem wyjść i sprawę załatwić u konkurencji. W tym przypadku jest niemożliwa ocena kompetencji doradcy. Zachowanie oceniam negatywnie wygląd bez zastrzeżeń. Oferta nie została mi przedstawiona, natomiast czasu obsługi też nie mogę ocenić. Ogólny wygląd miejsca bez zastrzeżeń.

Rafał_765

30.11.2011

PLUS

Placówka

Dębica, Nosala 2

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi