Opinia użytkownika: Rafał_765
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Ostatnio będąc na zakupach w Carrrefur nie dało się uniknąć wrażenia tłoku i ciasnoty. Tutaj na naganę zasługuje fakt, iż po ostatnich przemeblowaniach między regałami panuje po prostu ścisk. Mijanie się między regałami idących osób z wózkami wymaga nie lada umiejętności. Stoisko, gdzie obecnie sprzedawane są ryby, stoi praktycznie na przejeździe. Dlatego można powiedzieć, że ruch wózkami odbywa się wahadłowo. Utrudnia to poruszanie się po tej części sklepu biorąc pod uwagę fakt, iż nieopodal znajduje się stoisko mięso- wędliny, obok którego przewija się wiele osób. Ale na pochwałę zasługuje Pani na w/w stanowisku czyli rybnym. Miła obsługa objawia się tym, że Pani wita każdego klienta słowem "Dzień dobry", doradza niezdecydowanym przedstawiając kilka propozycji oraz, co ważne, żegna klienta zapraszając ponownie. Nie podobało mi się też to, że przy niektórych regałach stały puste kartony. Może czekały na wyniesienie. Wydaje mi się jednak, że takie czynności powinny być wykonywane na bieżąco. Rozpoczął się przecież okres przedświąteczny i wiadomo, że ruch jest większy. Po co w takim razie utrudniać klientom poruszanie się po sklepie. Jeśli chodzi o dostępność towaru, to oferta jest konkurencyjna. Choć muszę tu napisać, że nie znalazłem chrzanu, który tak naprawdę jest dostępny w innych sklepach bez problemu. Czas obsługi jest w tej chwili wydłużony obserwując ilość klientów w sklepie. Gdyby wszystkie kasy były obstawione przez kasjerki, czas obsługi byłby płynniejszy. Wpłynęłoby to na pewno na zadowolenie klienta. Co do stroju personelu nie mam żadnych zastrzeżeń.