Opinia użytkownika: Rafał_765
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Dzwoniąc na infolinię Multimedia Polska naprawdę trzeba uzbroić się w cierpliwość. Przede wszystkim trzeba odsłuchać wszystkich informacji nagranych przez operatora w czasie, gdy wybieramy cyfry dostępu do informacji nas interesujących. Cała ta procedura trwa nieco długo. Po wybraniu cyfry nas interesującej udzielona zostaje nam informacja, moim zdaniem, nie do końca kompletna. Czyli tak naprawdę trzeba skontaktować się z konsultantem. Wybierając opcję połączenia z konsultantem czekałem około 10 minut. Po odebraniu połączenia przez konsultanta zacząłem przedstawiać sprawę. Tu muszę napisać, iż oczywiście konsultant przedstawił się i przywitał mnie słowami dzień dobry. Natomiast w tym przypadku Pani nie była wstanie udzielić mi wszystkich informacji, o które pytałem. Musiałem czekać kolejne minuty, ponieważ Pani poszła zapytać kogoś o rozwiązanie mojej sprawy. Gdy wróciła nie do końca udzieliła mi odpowiedzi na moje pytanie. Pani odesłała mnie do biura regionalnego, abym tam zasięgnął informacji na temat mojej sprawy. Nie jestem zadowolony z informacji przekazanych mi przez konsultanta.Tu muszę nadmienić, że Pani udzielając mi odpowiedzi po prostu wprowadziła mnie w błąd. Co później okazało się, gdy poszedłem zapytać o tą samą sprawę w biurze regionalnym. Rozwiązanie sprawy okazało się zupełnie inne od tego, jakie przedstawiła mi Pani konsultantka, która twierdziła że innego rozwiązania nie ma, a co było informacją nieprawdziwą.