Duży asortyment, czyste alejki, przejrzyste ceny promocyjne, brak jednej gwiazdki za małą ilość otwartych kas co do ilości klientów stojących w kolejkach. Zmuszanie klientów do płacenia na samoobsługowej kasie jest średnim posunięciem, gdyż kasy często się zacinają poprzez różnice wagową. Wyczekiwanie na pracownika, który obowiązkowo powinien stać jako pomoc przy kasach, biega po sklepie.
Trzy gwiazdki, bo zależne to od tego w jakim mieście odwiedzi się restauracje. Zazwyczaj bardzo mało sosu w burgerach, do takiego stopnia, że człowiek się dusi.
Raz gorące i świeże, raz zimne i suche. Nigdy nie ma powtarzalności w smaku. To żadkość.
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Obsługa zawsze pomocna, znająca dobrze język angielski dzięki któremu dobrze komunikuje się z pasażerami. Samoloty zadbane.
Współpraca przez lata bez jakichkolwiek problemów. Dobre oferty, chodź nie do końca Dobrze zgrane z ofertami na stronie internetowej. Jednak przy zmianie abonamentu na niższy, odczułem, iż prędkość internetu się zmieniła, brak prędkości 5G, który przed zmianą był zawsze widoczny w moim telefonie przy ikonie sieci.
Poprzez mijające lata, restauracja nie zaskakuje swoją ofertą, którą wprowadza jako premium. Brak zaskoczenia, nowych pomysłów, wręcz powielanie tych samych składników zmieniając nazwy. Czas oczekiwania na zamówienie jest zależny od lokalizacji. W jednym szybką obsługa i gorące kanapki, a w kolejnej brak zainteresowania pracownika, widząc, że stoi przy kasie - brak jakiejkolwiek reakcji.
Duża oferta różnego rodzaju wypieków. Do wglądu dla klienta katalog z alergenami. Alejki czyste, schludne bez problemu można poruszać się między regałami. Jedyny minus to brak wystarczającej liczby otwartych kas gotówkowych, przez co tworzą się duże kolejki, mimo otwartych kas samoobsługowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.