Opinie użytkownika (10)

Pomysł takiej strony...
Pomysł takiej strony z samego założenia nie jest zły, ale...No właśnie. Sam pracuję w korporacji i wiem, że ten portal jest "skarbnicą opinii" na temat, również mojej pracy. I tu jest pies pogrzebany. Niestety strona staje się kolejnym kubełem frustracji wszystkich nawiedzonych (najczęściej) "klientów", którzy sfrustrowani swoim marnym żywotem wyładowują się na pani z marketu bo krzywo stała, nie uśmiechała się i miała za duże c...i. Makabra! Poza tym przyznawanie nagród gwarantowanych za wpisy generuje tysiące opinii absolutnie nieprawdziwych, niepotrzebnych i wypisywanych tylko po to by coś wygrać. Praca to nie konkurs Szanowni Państwo, a wielu z was nie zdaje sobie sprawy, że za bredniami, które są tu zamieszczane często idą konsekwencja dla ludzi, których opisujecie. Sam portal ok. Konkursowe podejście absolutnie niszczy dobry zamysł.

Pippo

30.07.2012
Nie zgadzam się (0)
13.04.2022
Odpowiedź firmy
Pippo, dziękujemy za opinię. Na naszym portalu pojawiają się różne opinie z różnymi ocenami – od tych bardzo pozytywnych po negatywne. Nie jest to portal, na którym klienci tylko negatywnie oceniają firmy, a świadczy o tym fakt, że ponad 65% przyznawanych ocen to te pozytywne. Pozdrawiamy, zespół portalu.
Fajna stacja, mili...
Fajna stacja, mili ludzie, którzy pracują tu od lat - o czymś chyba świadczy. Nie ma odburkiwania. Jest szybko, jest sprawnie. Nie ma co się wytrząsać i wyrzucać frustracji z długiej jazdy. Gratuluję obsłudze spokoju i mega profesjonalizmu. Sam pracowałem kiedyś na BP i wiem jak stresująca jest to praca.

Pippo

30.07.2012

BP Express

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 229

Nie zgadzam się (0)
Kolejki na poczcie...
Kolejki na poczcie przy tym, co dzieje się w tym miejscu to pikuś! Żeby załatwić cokolwiek trzeba zarezerować sobie przynajmniej 2h. Radzę wziąć książkę, której doczytać nie mamy w natłoku spraw czasu. Ścisk, tłok, bigające wszędzie dzieci. Chcąć zapłacić rachunek trzeba iść nieopodal (nie mają kas, wpłat dokonuje się w innym budynku w ajencji, gdzie akurat pani jest bardzo sprawna i sympatyczna). Pytając się jednej z pań o moją sprawę powiedziała, że nie mam na co czekać i tak nic nie załatwię. Nie mniej jednak czekałem w kolejce, a tu ku mojemy zdziwnieniu ludzie w stanowisku obok mieli ten sam kłopot i inny doradca bez problemu tę sprawę rozmiązał (zagubiony rachunek - wydrukował od ręki). Na szczęście doradczyni, do której się dostałem uratowała sprawę szybko i sprawnie. Dla formy - zamiast wynajmować mega biurowce, gdzie gwiazdy będą przez 8h malować paznokcie radzę zainwestować w punkty obsługi klienta i ich usprawnienie. I jeszcze jeden plus - na sali chodziła dziewczyna, która na szybko była w stanie pomóc zdezorientowanym klientom (doradzała jak sprawę załatwić, jak wydrukować numerek).

Pippo

21.07.2012

Energa

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 272

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem PKO...
Jestem klientem PKO SA od 5 lat i z serwisu korzystam oczywiście od początku. Bardzo łatwy do ogarnięcia układ strony i odnośniki. Wszystko można łatwo zlokalizować. Łatwo dostępna historia i wyszukiwarka operacji, możliwość złorzenia wniosku o pożyczkę (zawsze oddzwaniają) i zadanie pytania, na które również zawsze jest odpowiedź. Widać, że bank dobrze traktuje klientów, każdego bez wyjątku z jednakowym szacunkiem.

Pippo

09.07.2012

Pekao SA

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Portal filmowy, największy...
Portal filmowy, największy w kraju. Korzystam z niego od wielu lat i chętnie wracam. Gdy chcę dowiedzieć się czegokolwiek o nowościach i zapowiedziach mam pewność, że znajdę tu informacje. Sam też uczestniczę w "życiu" portalu. Jedyny minus to zmieniona jakiś czas temu szata graficzna. Trochę mało przejrzysta.

Pippo

09.07.2012

FILMWEB

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oczywiście jak każdy...
Oczywiście jak każdy sklep tej sieci jest dość mocno przeładowany towarem i pełen ludzi, co mnie akurat specjalnie nie przeszkadza. Świadczy to o dużym zainteresowaniu klientów i równie dużym wyborze asortymentu. Tylko tam kupuję konkretny produkt (z męskiej linii Dax), który często jest tam w dobrej cenie. Obsługa miła i uśmiechnięta. Polecam.

Pippo

09.07.2012

Super-Pharm

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie jestem może...
Nie jestem może najczęstszym klientem tego sklepu, ale to, co mnie w nim urzeka to przede wszystkim wiedza sprzedawczyń. Jeśli jesteś tu z kobietą i zaczynają się pytania o kosmetyki to nie ma szans by sprzedawczyni nie znała odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie. Kupowałem tam też prezent dla mamy i będąc laikiem w kwestii kremów nie poczułem by ktokolwiek wciskał mi coś, z czego nie będę zadowolony. Jak się okazało doradzono mi doskonały produkt. Polecam. Dziewczyny tam rządzą.

Pippo

08.07.2012

Sephora

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam tę markę....
Uwielbiam tę markę. Ciuchy są najlepsze na świecie i mają tak małe rozmiwary, które na mnie nie wiszą ;) Nie mniej jednak obsługa w tym punkcie od zawsze jest masakryczna - grobowe miny, zero luzu, pannice nadęte jak balony. Gdyby nie asortyment nigdy bym tam nie wrócił. Tym wygrywa ta marka. Być może takie są założenia firmy by pracownicy chodzili jak stracone dusze, jeśli tak radzę to zmienić. Sklep wygląda poza tym perfekcyjnie.

Pippo

08.07.2012

Pull & Bear

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (1)
Niestety już od...
Niestety już od jakiegoś czasu sieć Media Markt nie jest moim liderem na rynku w tej branży. Ten sklep szczególnie nie przypada mi do gustu. Obsługa sobie, klienci sobie. W tym miejscu człowiek czuje się jak intruz, nie jak potencjalny klient. Sprzedawcy zajęci sobą,a panie kasjerki są już tak mocno zblazowane, że się odechciewa.

Pippo

08.07.2012

Media Markt

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 309

Nie zgadzam się (0)
Klient w miejscu,...
Klient w miejscu, w którym pracuję zostawił kartę. Przez godzinę próbowałem dodzwonić się na infolinię, również pod numery alarmowe (zastrzeganie kart). Niestety bezskutecznie.To chyba nie najlepszy znak dbania o klienta w tak dużym banku. Na szczęście klient wrócił następnego dnia i kartę odebrał.

Pippo

08.07.2012
Nie zgadzam się (0)
29.03.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za Pana sygnał i ocene pracy infolinii. Cały czas doskonalimy procesy związane z komunikacją Klient -bank. Pan uwagi przekażemy do osób odpowiedzialnych za kontkat telefoniczny Klienta z naszą instytują.Dziękujemy za ten sygnał i pomoc klientowi ING Banku Śląskiego w trudnej sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi