Opinia użytkownika: Pippo
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: Kolejki na poczcie przy tym, co dzieje się w tym miejscu to pikuś! Żeby załatwić cokolwiek trzeba zarezerować sobie przynajmniej 2h. Radzę wziąć książkę, której doczytać nie mamy w natłoku spraw czasu. Ścisk, tłok, bigające wszędzie dzieci. Chcąć zapłacić rachunek trzeba iść nieopodal (nie mają kas, wpłat dokonuje się w innym budynku w ajencji, gdzie akurat pani jest bardzo sprawna i sympatyczna). Pytając się jednej z pań o moją sprawę powiedziała, że nie mam na co czekać i tak nic nie załatwię. Nie mniej jednak czekałem w kolejce, a tu ku mojemy zdziwnieniu ludzie w stanowisku obok mieli ten sam kłopot i inny doradca bez problemu tę sprawę rozmiązał (zagubiony rachunek - wydrukował od ręki). Na szczęście doradczyni, do której się dostałem uratowała sprawę szybko i sprawnie. Dla formy - zamiast wynajmować mega biurowce, gdzie gwiazdy będą przez 8h malować paznokcie radzę zainwestować w punkty obsługi klienta i ich usprawnienie. I jeszcze jeden plus - na sali chodziła dziewczyna, która na szybko była w stanie pomóc zdezorientowanym klientom (doradzała jak sprawę załatwić, jak wydrukować numerek).