Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Zostajemy do Pana dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bez zastrzeżeń. Sklep duży, nowy, zadbany. Zakupy robi się komfortowo. Personel uprzejmy. Na kasie kasjerka każdemu klientowi mówiła "Dzień dobry", a na zakończenie zapraszała ponownie.
Sklep dobrze zaopatrzony, duży wybór (jak na sklep tej wielkości). Wędliny i sery krojone na bieżąco przez personel. Panie chętnie doradzają w wyborze. W godzinach porannych kolejka do wędlin, mimo 3 osób personelu.Ceny dobre, zwłaszcza promocyjne, które są jasno oznaczone. Na kasie kasjerka wita oraz żegna klientów. Możliwość płacenia kartą bez limitu.
Sklep na pierwszy rzut oka robi bardzo pozytywne wrażanie. Nie przypomina zwykłego supermarketu. Widać, że jest po gruntownym remoncie. Obsługa miła, fachowa. Mało czynnych kas, przez co okresowo tworzą się kolejki. Sklep długo czynny (do 24:00). Dostępność asortymentu - średnia. Brakuje piw w butelkach i niektórych pozycji z działu Nabiał. Ceny przystępne, jednak nie jak w hipermarkecie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.